Ketä paikalla? Miksi? Mitä päällä / lasissa / levylautasella?

ssipuli
minä täällä hei,
miehen kaverit tossa tekee lähtöä leffaillan päätteeks ja odottelen että päästää pötköllee. :D
melkonen päivä kyllä taas, siivotessa tää pääasiassa meni.

Minä paikalla, pitkästä aikaa. :heart:

Päällä on mustat kotilökärit, mustat kotialkkarit ja v.pun. Sue Ellen -teepaita. Lasissa on shirazia (eka lasillinen :D ) ja kuuntelen Mariskaa.
Paikalla, muut nukkumassa, tylsä kotiasu päällä, verkkarit(puku se on verkkapukukin) ja tunika. Lasi tyhjä, mietin pitäiskö vielä lasillinen viiniä laskea, musiikkia ei ole, ellen ota sitä settiä mitä tein pojalle musiikin kokeeseen.

mie täs terve
Mullon mustat leggarit, sininen aamutakki, ja taitaa olla vielä paita ja villapaita alla. Kuuma on, mutta oon liian väsynyt riisumaan. Kattelen toisella silmällä Dirty Dancingiä, syömiset oon syöny, ruisleipää mätin tuossa olan takaa, ja light limpparia kun en alkoholia harrasta ollenkaan. Kohta pitää mennä nukkumaan, silmät ristissä vielä pinnistelen..

"Kyynel"
Päällä vanhat verkkarit ja joku vanha ja älyttömän kärsinyt huppari. Ja tietenkin alusvaatteet sen pidemmittä puheitta :D

Lasissa, tai no tölkissä, olutta ties monesko menossa. Lautasella ollut päivän ja illan mittaan vähän liikaakin kaikenlaista mättöä.

Olen ihan yksin huomiseen asti ja ei ole kivaa :(

"Kyynel"
[QUOTE="Kyynel";23175725]Päällä vanhat verkkarit ja joku vanha ja älyttömän kärsinyt huppari. Ja tietenkin alusvaatteet sen pidemmittä puheitta :D

Lasissa, tai no tölkissä, olutta ties monesko menossa. Lautasella ollut päivän ja illan mittaan vähän liikaakin kaikenlaista mättöä.

Olen ihan yksin huomiseen asti ja ei ole kivaa :([/QUOTE]

Joo, taidan olla pikkuisen huppelissa, luin tuon otsikon vain että mitä lautasella, mutta se olikin LEVYlautasella :D Musiikkina siis joku sekalainen rock/heavylevy

Minäkin täällä. Flanellipyjamassa. Lasi on tyhjä, siinä oli teetä äsken. Ja suupielissä saataa olla suklaakeksinmuruja. Siideriä olisi tarjolla, jos haluaisin. Vielä en tiedä haluanko.
Ei musiikkia. Perhe nukkuu. Ihana hiljaisuus. ( jonka keskeytymistä tosin kauhulla odotan. Pelkään kuulevani jotain, jota en HALUA )

[QUOTE="Kyynel";23175740]Joo, taidan olla pikkuisen huppelissa, luin tuon otsikon vain että mitä lautasella, mutta se olikin LEVYlautasella :D Musiikkina siis joku sekalainen rock/heavylevy[/QUOTE]

Nooh, meinasin sen ruokalautasenkin panna siihen, mutta kun en itse syö mitään, niin en jaksanut. heh.

Minäkin täällä. Flanellipyjamassa. Lasi on tyhjä, siinä oli teetä äsken. Ja suupielissä saataa olla suklaakeksinmuruja. Siideriä olisi tarjolla, jos haluaisin. Vielä en tiedä haluanko.
Ei musiikkia. Perhe nukkuu. Ihana hiljaisuus. ( jonka keskeytymistä tosin kauhulla odotan. Pelkään kuulevani jotain, jota en HALUA )
Miksi pelkäät hiljaisuuden keskeytymistä? Onko joku sairaana?

"Alissa"
Päällä puman lökärit ja pitkähih.paita, villasukat:)
Mies tulee päivystämästä vasta 00.00 aikaa lapset mummilassa, lasissa on toinen lasi siideriä,, pitkiin aikoihin ja täällä ollaan ja odotellaan miehen tuloa ja soi suomipop

Yhteistyössä