Jännä että pakoloisten puolesta puhujat ei itse asu niiden lähellä...

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
NIMBY
[QUOTE="vieras";23162172]Ja Töölössä mielestäsi asuu vain suomalaisia rikkaita?[/QUOTE]

Neliöhintojen perusteella Töölöössä asuu keskimääräistä varakkaampaa väkeä, jotkut jopa rikkaitakin. Yhtään kaupungin vuokrataloa Töölöössä ei ole mihin mamuja voitaisiin sijoittaa asumaan.
 
"helmi"
[QUOTE="vieras";23162048]Tällänen huomio vaan.[/QUOTE]

Juuri ostettiin asunto suomen suurimman pakolaiskeskuksen vierestä alueelta jolle tulee somaleiden ja muiden pakoloisten lisäksi 6000 ryssää

Ja uskon, että se on paras päätös ikinä!
 
NIMBY
Yllättäen "pakolaisten puolustajia" asuu ihan tavallisilla alueilla. Itse asun ns. paremmalla alueella itsekin, mutta aika lähellä aluetta jossa asuu myös mamuja. Käytetään samoja kauppoja ja liikennevälineitä, päiväkodissa on muutamia lapsia jne. Ei muuten haittaa yhtään.
Ei varmasti muutama mamulapsi haittaa yhtään, mutta sitten kun kouluissa ja päiviksissä on kymmeniä prosentteja mamulapsia niin sitten jo haittaakin. Ei tietystikään sinua koska olet niin kovin suvaitsevainen ja rokotettu rasismia vastaan.
 
Neliöhintojen perusteella Töölöössä asuu keskimääräistä varakkaampaa väkeä, jotkut jopa rikkaitakin. Yhtään kaupungin vuokrataloa Töölöössä ei ole mihin mamuja voitaisiin sijoittaa asumaan.
Kaupunki omistaa asuntoja myös omistustaloista. Et voi töölössäkään tietää kuka asuu vaikka kaupungilla vuokralla.
Ja kyllä töölässäkin asuu maahanmuuttajia. Ei siellä pelkästään suomalaisia asu.

Mä veikkaan että et edes oikeasti siellä asu, vaan lähiössä köyhänä kuten meistä aikas moni :whistle:
 
"vieras"
Neliöhintojen perusteella Töölöössä asuu keskimääräistä varakkaampaa väkeä, jotkut jopa rikkaitakin. Yhtään kaupungin vuokrataloa Töölöössä ei ole mihin mamuja voitaisiin sijoittaa asumaan.
Kaupungin vuokrataloja nyt harvemmin on missään keskusta-alueella. Yksityisiä vuokra-asuntoja sen sijaan on jopa siellä Töölössä, eli ei siellä asuakseen rikas tarvitse olla, todellakaan.
 
Huom harmaana
Sekin tuli aivan karmean porun jälkeen ja sielläkään ei ole kuin suomalaisia, koska eihän mamut ryyppää tai käytä muitakaan päihteitä.
Niin se alkoholistien asuntola tuli puheeksi siksi, kun totesit että siellä ei ole vuokra-asuntoja. Kumpi sitten mahtaa olla parempi vaihtoehto töölöläisten kannalta, sitä en osaa sanoa. "Mamuperheet" vai alkoholistit.
 
hoomoilanen
Kaupunki omistaa asuntoja myös omistustaloista. Et voi töölössäkään tietää kuka asuu vaikka kaupungilla vuokralla.
Ja kyllä töölässäkin asuu maahanmuuttajia. Ei siellä pelkästään suomalaisia asu.

Mä veikkaan että et edes oikeasti siellä asu, vaan lähiössä köyhänä kuten meistä aikas moni :whistle:
Itse asun lähiössä ja täällä on ruvennut tulemaan erimielisyyksiä ja niihin on todella vaikea puuttua näin vihamielisessä yhteiskunnassa joka tuomitsee automaattisesti kantasuomalaiset rasisteiksi ja kyllä nämä maahanmuuttajat ovat tämän huomanneet, kaikki on nykyään rasismia ja kuka hyvänsä voi olla rasisti maahanmuuttajan mielestä.

Mene huomauttamaan jollekin jostain niin saat kuulla olevasi rasisti, mielestäni tämä on mennyt jo ihan naurettavaksi.
 
"tiina"
Mä olen kaverin talossa nähnyt, mitä on asua kännisten naapurissa. Ei todellakaan ole kerran viikossa, kun möykkäävät. Meidän talossa ei onneksi asu, mutta mä olen tehnyt monikulttuurista työtä ja ei mun mieskään suomalainen ole, joten ei mua ulkomaalaiset haittaa.
Mä olen puolestani parin kaverin talossa nähnyt mitä on asua somppujen naapurissa, ja täytyy sanoa että itse valitsisin vaikka ne juopot suomalaiset.
 
NIMBY
Kaupunki omistaa asuntoja myös omistustaloista. Et voi töölössäkään tietää kuka asuu vaikka kaupungilla vuokralla.
Ja kyllä töölässäkin asuu maahanmuuttajia. Ei siellä pelkästään suomalaisia asu.

Mä veikkaan että et edes oikeasti siellä asu, vaan lähiössä köyhänä kuten meistä aikas moni :whistle:
Juu, tosiaan kaupunki omistaa asuntoja myös omistustaloista. Veronmaksajat maksavat oman asuntonsa palkastansa ja mamujen asunnot samassa talossa veroistansa. Varmasti kivaa.

Ei kai kukaan ole väittänyt ettei Töölöössä asuisi maahanmuuttajia?

Siis veikkaat etten asu missä? Mut sinähän asut ns "paremmalla alueella".:)
 
öh
Olemme meidän talon ainoat suomalaistaustaiset asukkaat, ja täällä on hiljaista kuin huopatossutehtaalla. Naapurit on mukavia "mamuja", eikä bileitä tai örvellyskännejä vietetä koskaan seinän takana. Ja asumme vielä helsingin lähiössä, omg!
 
hoomoilanen
Lisään vielä tähän, että ei jotkut jaksa sitä vääntämistä yhteiskunnan, ns.suvaitsevaisten kantasuomalaisten ja maahanmuuttajien kanssa he tekevät omat johtopäätökset että heitä ei kaivata ja pakkaavat kamat, muuttavat muualle asumaan.

Jäljelle moniin asuinalueihin jää sitten syrjäytyneet, juopot, joitakin ns.suvaitsevaisia ja maahanmuuttajia. Normaaleja suomalaisia perheellisiä ei kaivata koska he voivat sanoa oman mielipiteensä monista asioista ja vaativat suvaitsevaisuutta puolin ja toisin, eikä ihan kaikenlainen käytös ole sallittua.
 
"vieras"
Itse asun lähiössä ja täällä on ruvennut tulemaan erimielisyyksiä ja niihin on todella vaikea puuttua näin vihamielisessä yhteiskunnassa joka tuomitsee automaattisesti kantasuomalaiset rasisteiksi ja kyllä nämä maahanmuuttajat ovat tämän huomanneet, kaikki on nykyään rasismia ja kuka hyvänsä voi olla rasisti maahanmuuttajan mielestä.

Mene huomauttamaan jollekin jostain niin saat kuulla olevasi rasisti, mielestäni tämä on mennyt jo ihan naurettavaksi.
Sama täällä! Somalit alkoivat klo 1 yöllä hakkaamaan nauloja seinään. Mies kun kävi sanomassa asiasta niin haukuttiin rasistiksi.
 
"vieras"
Juu, tosiaan kaupunki omistaa asuntoja myös omistustaloista. Veronmaksajat maksavat oman asuntonsa palkastansa ja mamujen asunnot samassa talossa veroistansa. Varmasti kivaa.

Ei kai kukaan ole väittänyt ettei Töölöössä asuisi maahanmuuttajia?

Siis veikkaat etten asu missä? Mut sinähän asut ns "paremmalla alueella".:)
No eikö tämän ketjun aloituksessa juurikin väitetty, että mamujen hyväksyjät eivät itse asu mamujen kanssa samoilla alueilla. Ja nyt sitten asuukin. Eli mikä tässä nyt oli se pointti?
 
okt-asuja
Onneks naapurustossamme ei asu mamuja.
Heidän tapansa ja melunsa ärsyttää.
Minua ärsytti pelkästään tavallisten mustalaisten yököninät kerrostaloasumisaikanani. Hyh puistatus.
 
Kultalusikka
No naapurissani ei asu pakolaisia, koska asun omistusasunnossa kauniissa paritalossa lähellä kaupungin keskustaa. Sen sijaan naapurissa asuu komea ja menestyvä homopari.

Mutta muutaman korttelin päässä on koulu, johon on keskitetty koko kaupungin pakolaislasten opetus. Eikä se(kään) haittaa minua millään tavalla. Ainoa asia, joka haittaa, ovat ihan tavalliset suomalaiset mopopojat joskus kesäöisin.

Olisiko niin, että niillä vuokragetoissa asuvilla on muutenkin enemmän katkeruutta suuntaan jos toiseenkin. Meillä, joilla elämä on sellaista kuin haluamme, ei ole tarvetta vihata ketään.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";23162149]Mä en. Somalit möykkäävät joka päivä yötä myöten. Suomalaiset ovat kännissä kerran viikossa ja sammuvat jo hyvissä ajoin.[/QUOTE]

Reps, et oo näköjään koskaan asunut juoppojen naapurissa.
 
"vieras"
No naapurissani ei asu pakolaisia, koska asun omistusasunnossa kauniissa paritalossa lähellä kaupungin keskustaa. Sen sijaan naapurissa asuu komea ja menestyvä homopari.

Mutta muutaman korttelin päässä on koulu, johon on keskitetty koko kaupungin pakolaislasten opetus. Eikä se(kään) haittaa minua millään tavalla. Ainoa asia, joka haittaa, ovat ihan tavalliset suomalaiset mopopojat joskus kesäöisin.

Olisiko niin, että niillä vuokragetoissa asuvilla on muutenkin enemmän katkeruutta suuntaan jos toiseenkin. Meillä, joilla elämä on sellaista kuin haluamme, ei ole tarvetta vihata ketään.
Sinä vihaat suomalaisia mopopoikia kesäyössä.
 

Yhteistyössä