No just nää Astridit ja kumppanit esim.Kuten kuka?
Ei täällä pääkaupunkiseudulla esimerkiksi voi kukaan kovin kaukana asua "pakolaisista".
Ahaa, eli nää puolestapuhujat harjoittavat kuitenkin itse syrjintää kun ei tahdo niitä naapuriinsa?!No eihän kukaan halua vapaaehtoisesti asua samoilla aluieilla mamujen kanssa. Ainoastaan köyhät joutuvat niin tekemään koska heillä ei ole rahan takia mahdollisuutta asua muualla kuin ghettoutuvissa mamulähiöissä.
Kaikilla ns paremmilla, lue kalliimmilla, asuinalueilla voi asua riittävän kaukana mamuista. Siis jos vain riittää pätikkää.Kuten kuka?
Ei täällä pääkaupunkiseudulla esimerkiksi voi kukaan kovin kaukana asua "pakolaisista".
Suomalaiset on mökkikansaa. Aika monessa perheessä/suvussa taitaa olla jonkinlainen kesämökki/huvila.Alkuperäinen kirjoittaja määäh;23162097:Ja Thorsilla on viel odottamassa jonkunasteinen huvila Ahvenanmaalla eläkepäiviä...
Sulla tuntuu nuo vaihtoehdot olevan kovin heikot.Mä otan paljon mielummin naapurikseni esim. vaikka somali perheen kun juoppoja suomalaisia.
Mä en. Somalit möykkäävät joka päivä yötä myöten. Suomalaiset ovat kännissä kerran viikossa ja sammuvat jo hyvissä ajoin.Mä otan paljon mielummin naapurikseni esim. vaikka somali perheen kun juoppoja suomalaisia.
Yllättäen "pakolaisten puolustajia" asuu ihan tavallisilla alueilla. Itse asun ns. paremmalla alueella itsekin, mutta aika lähellä aluetta jossa asuu myös mamuja. Käytetään samoja kauppoja ja liikennevälineitä, päiväkodissa on muutamia lapsia jne. Ei muuten haittaa yhtään.Kaikilla ns paremmilla, lue kalliimmilla, asuinalueilla voi asua riittävän kaukana mamuista. Siis jos vain riittää pätikkää.
Ja Töölössä mielestäsi asuu vain suomalaisia rikkaita?Astrid asuu Helsingin Töölöössä Tawastjernankadulla numero ykkösessä.
Täällä meidän ghetossa on moni eri mieltä kanssasi, mutta en tykkää juopoista enkä häiriköistä olivatpa ketä hyvänsä.Mä otan paljon mielummin naapurikseni esim. vaikka somali perheen kun juoppoja suomalaisia.
Me kyllä muutimme tarkoituksella "mamu-alueelle" kun lapset aloittivat koulun, pois "juntti-alueelta". Ghettoutumisesta ei kyllä ole tietoakaan meillä päin.No eihän kukaan halua vapaaehtoisesti asua samoilla aluieilla mamujen kanssa. Ainoastaan köyhät joutuvat niin tekemään koska heillä ei ole rahan takia mahdollisuutta asua muualla kuin ghettoutuvissa mamulähiöissä.
No kerros mistä minne muutit niin voimme yhdessä miettiä ratkaisun mielekkyyttä.Me kyllä muutimme tarkoituksella "mamu-alueelle" kun lapset aloittivat koulun, pois "juntti-alueelta". Ghettoutumisesta ei kyllä ole tietoakaan meillä päin.
Paremmilla alueilla on sitten usein huume ongelmia. Ja ne alamaailman välien selvittelyt eivät ole kovin kivaa kuultavaa (olen törmännyt näihinkin työni takia). Ja onhan suomessa varakkaitakin maahanmuuttajia.Kaikilla ns paremmilla, lue kalliimmilla, asuinalueilla voi asua riittävän kaukana mamuista. Siis jos vain riittää pätikkää.
Sä oltekin jäävi puhumaan maahanmuuttopolitiikasta, koska kuulut niihin jotka elättävät itsensä nykyisellä maahanmuuttopolitiikalla, eli tuhoamalla Suomea elätät itsesi. Aiemmin kaltaisiasi ihmisiä pidettiin maanpettureina ja maanpettureilla on maanpetturin kohtalo...Mä olen kaverin talossa nähnyt, mitä on asua kännisten naapurissa. Ei todellakaan ole kerran viikossa, kun möykkäävät. Meidän talossa ei onneksi asu, mutta mä olen tehnyt monikulttuurista työtä ja ei mun mieskään suomalainen ole, joten ei mua ulkomaalaiset haittaa.