Aijaa. No vuorotyö on kyllä hankalaa, pistäähän se väsyttämään. Koita nyt jaksaa. :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Terveisiä maalta;23159649:No en ole raskaana, väsynyt kyllä varmaankin. Tää vuorotyö kuluttaa ihmistä aika tavalla. Nyt ei voi oikein ruveta vollottamaankaan kun oon töissä... kunhan mielessäni märehdin
Nelisen vuotta. Sitä ennen olin "aina töissä" (meillä oli siis oma maatila, karja hoidettavana) eli epäsäännöllinen vrk-rytmi on ollu jo vuosia. Mä niin ymmärrän heitä, joilla lapset valvottaa ja tuntuu valvomisten takia, että maailma romahtaa justiinsa... Jospä mäkin piristyisin, kun mulla on kohta talvilomaa.........Yövuoro siis vasta alullaan? Oletko pitkään ollut vuorotyössä jo?
Miksi Sä muuten olit niin kauan käymättä täällä?Mulla kans meinas paasta raaky ku nain siskoni 35 vuoden jalkeen ,mutta muutin sitte mieleni ku muistin ,etta miehet ei itke
ok..varmaankin hyvä uni auttaa...ja loma...varaa varuiksi lomaasi varten vaikka melatoniinia varmistamaan hyvää unentuloa.Alkuperäinen kirjoittaja Terveisiä maalta;23159690:Nelisen vuotta. Sitä ennen olin "aina töissä" (meillä oli siis oma maatila, karja hoidettavana) eli epäsäännöllinen vrk-rytmi on ollu jo vuosia. Mä niin ymmärrän heitä, joilla lapset valvottaa ja tuntuu valvomisten takia, että maailma romahtaa justiinsa... Jospä mäkin piristyisin, kun mulla on kohta talvilomaa.........
Milloin olin kaymatta? tanaanko? kavin ulkoiluttamassa mun kamun koiraa. ja viime viikonvaihteessa kavin Suomessa.Alkuperäinen kirjoittaja Terveisiä maalta;23159707:Miksi Sä muuten olit niin kauan käymättä täällä?
Ps. Kyllä miehet itkee (tosimiehet ainakin)
jos talon touhu on muutenki omituista niin ei sinne kannata edes haluta vakituiseen työhön.Alkuperäinen kirjoittaja Terveisiä maalta;23159936:No nyt vasta onkin paha olla... Mulle selvis just, etten tälläkään kertaa tuu valituksi, kun vakipaikkoja jaetaan. Pitänee alkaa katselemaan uusia työpaikkojakin tässä... Alkaa tämän talon touhu riittää. Nyt kyllä oikeasti itken, vaikka kuinka oon "viran toimituksessa" :'(
Ei varmaan kannattas, mutta tää on ainoa tän alan työpaikka koko pitäjässä. Mä olin asennoitunut jo niin, että jos en tälläkään kertaa tuu valituksi, niin lähden. Ja nyt se on ilmeisesti ruvettava sanoista tekoihin. Ilmeisesti paikkaan ollaan ottamassa sellanen työntekijä, joka vuosi sitten opiskeli vielä ja mä olen jumaliste täällä juossu pomon juoksunarussa jo vuosia. Tosi reilua!Alkuperäinen kirjoittaja päätön;23159969:jos talon touhu on muutenki omituista niin ei sinne kannata edes haluta vakituiseen työhön.
Joo, pitää korjata sen verran että älä missään nimessä hyppää junan tai rekan eteen. Siellä ohjaamossa saattaa olla joku täysjärkinen jolla on vielä elämänhalua jäljellä eikä ole mitään syytä pilata hänen elämäänsä. Kieppi vahvaa köyttä ja ullakko on parempi vaihtoehto.Alkuperäinen kirjoittaja päätön;23159974:jäikö iltalääke ottamatta