Kamala UKKO ja vauvahaave

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja heinoskainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="napa";23153158]Mä en tajua, miksi joku alkoholistin ja muutenkin vaikeasti käyttäytyvän kanssa elävä haluaa lapsen tämän kanssa. itsekästä![/QUOTE]

Ehkä jotkut kirjoittaa vaan ne negat asiat puolisostaan ihan puolihuolimattomasti.
Ehkei asia ole niin paha kuin netissä lukiessa tuntuu, en tiedä kestä on kyse tosin.

[QUOTE="huuu";23153185]Ehkä jotkut kirjoittaa vaan ne negat asiat puolisostaan ihan puolihuolimattomasti.
Ehkei asia ole niin paha kuin netissä lukiessa tuntuu, en tiedä kestä on kyse tosin.[/QUOTE]

Kyllä noita juttuja on ollut niin pitkään ja monta ja ihan sairasta menoa ainakin sillä, josta tässä puhutaa. Mieti ite: alkoholismia ja omituista käytöstä ja sitten siihen pitäisi saada joku pikkuinen rinnalle katsomaan sitä menoa.Huh.

Nyt kehuu omaa miestään, moittii toisen miestä (josta ei ees kauheesti ole ennen puhuttu) ja sanoo, että muut pitää huonona... paljon sitten lohduttaa sitä lasta..

Aika jännä, että heti arvasin kenestä kyse. Olen tuossa pinossa joskus ollut, ennen kuin tää kyseinen nainen sinne tuli ja käyn siksi joskus lueskelemassa.
Itsekin ajattelen, että minkälaisiin suhteisiin niitä vauvoja oikein yritetään...
Mutta valitettavasti tuskin on kovin ainutlaatuista, naiset nyt haluaa niitä lapsia, eikä paljon odottele ja tutustu niihin miehiin, eikä välitä, kunhan sen lapsen saavat.

[QUOTE="Vieras";23154681]Aika jännä, että heti arvasin kenestä kyse. Olen tuossa pinossa joskus ollut, ennen kuin tää kyseinen nainen sinne tuli ja käyn siksi joskus lueskelemassa.
Itsekin ajattelen, että minkälaisiin suhteisiin niitä vauvoja oikein yritetään...
Mutta valitettavasti tuskin on kovin ainutlaatuista, naiset nyt haluaa niitä lapsia, eikä paljon odottele ja tutustu niihin miehiin, eikä välitä, kunhan sen lapsen saavat.[/QUOTE]

Niin. Tämä nainen kyllä jo tietää miehensä. Tuossa ajassa olisi voinut löytää jo uuden isäehdokkaankin, mutta ei. Puhuu ihan ristiin rastiin. Toivon, etten koskaan joudu samaan tilanteeseen. Ei mullakaan ole vielä lapsia ja ikää kanssa on jo.

Siis tuolla kirjoittaa kaksi naista nykyään kamalista miehistään. Mutta se toinen niistä kieltää aina sitten välillä kaikki ongelmat, jos joku muu moittii liikaa sitä sen miestä. Ja se sama nainen on jossain elleissä tms. kirjoitellut ihan samoja jankutuksia samalla nimimerkillä.

Näköjään kielsi ongelmat ja nyt vaan yhdellä kamala ukko... hohhoijaa. Ihan sama vaikka olisi hyviä hetkiä, niin ei se auta, jos arki on kamalaa. Paitsi marttyyrina on kiva elää.

[QUOTE="Vieras";23155134]Vauvakuumeilussa tietenkin...[/QUOTE]

Mikä ketju: The esikoisesta haaveilevat, vauva haaveissa vuodelle 11-12, jo pidempään yrittäneet, vai mikä? Sanokaa ketju, niin päättelen itse loput!

Sehän on vaikea myöntää (sekä itselle että muille), että on ja pysyy sellaisen hölmön kanssa kun sehän tarkottaa sitä, että itse on vielä hölmömpi, kun viittii sellaista katsella :(

ukkelikukkeli kultaisin. Kaikkea sitä viittii. Itse pistää silmään tuo, että tosi pahoja juttuja ukolla koko ajan, hirveö valitus jpalstalle ja sitten joku ottaa kantaa, niin mieletön kielto ja puolustus. Puhuu ihan ristiin sitä paitsi.

En tunne tätä naista, mutta töissäänkin rutisee ketjujen (täällä ja muualla) perusteella ja sukulaisilleenkin. Mitenhän voimattomilta niistä tuntuu. Kukaan eivarmaan voi sanoa mitään.

Olen tunnistanut tuosta ketjusta yhden toisen. Vähän vaivautunut olo...

Yhteistyössä