Olisko tämä häihin sopiva mekko?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "minnie"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
onhan toi ihan söpö, mut ehkä vähän liian rohkea ja biletyylinen häihin. tietty riippuu heidän tyylistä, voi olla hyväkin. jos on pikki hääpuhu, niin kaipa sitten. mutta ehkä perinteisiin häihin en laittaisi ihan ekana.

Aivan mielettömän ihana!!! :o En tiedä millaset ja kuinka rennot häät on tulossa, jos morsiankin pukeutuu pinkkiin, mutta silti ehkä itse laittaisin vieraana vähän pidempi helmaisen (vaikka 5cm) ja välttäisin valkoista. Fiksuinta on tietenkin mun mielestä kysyä morsiamelta mitä mieltä on, jos asia pohdituttaa. :)

RIippu häistä. Jos on vähän sellaista trendikkäämpää ja nuorempaa porukkaa pääasiassa vieraslistalla, niin voisin laittaa. Jos perinteiset maalaishäät kaikkinen ikäloppuine sukulaisineen, niin en ehkä laittaisi.
Mutta kaiken kaikkiaan aivan ihana mekko.

Liian lyhyt ja liian vaalea. Ällöttää aina häissä teinit jotka yrittävät viedä huomion morsiamelta tuollaisilla melkein pyllyn paljastavilla mekoilla. Hieno tuo kyllä on, mutta ei häihin.

Hääetikettiin kuuluu, että polvet ei näy, mutta se ei kyllä nykyhäissä päde. Eli voi mun mielestä laittaa, jos kroppa kestää. Kirkkoon peittäisin hartiat. Mutta valkosta ei häihin, vaikka morsiamella ois mitä tahansa päällään.

RIippu häistä. Jos on vähän sellaista trendikkäämpää ja nuorempaa porukkaa pääasiassa vieraslistalla, niin voisin laittaa. Jos perinteiset maalaishäät kaikkinen ikäloppuine sukulaisineen, niin en ehkä laittaisi.
Mutta kaiken kaikkiaan aivan ihana mekko.

Ei kai häihin tarvitse pukeutua sen mukaan mikä on keski-ikä häissä? :D :D Kukin pukeutukoon tyylillään, mutta juhlavasti toki. Vai pitääkö mummujen pukeutua trendikkäästi, jos valtaosa vieraista on trendipellejä?