Idols Lassi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mä oon ihan myyty
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mä oon ihan myyty

Vieras
Idols-Lassi päihittää jo Antti Tuiskun - Facebookissa | Idols | Iltalehti.fi

Lassihan on haalinu jo kauheen määrän faneja. Just kurkkasin facebookista, niin 19 609 fania jo ja koko ajan tulee vaan uusia. Onko tuo facen sivusto ollut jopa pari päivää jo? Mut kyl se niin hienosti lauloikin. Kylmät väreet meni pitkin selkää.. Ja niin mahdottoman nöyrällä mielellä. Sillehän hakis vaikka kuun taivaalta jo pelkästään ton nöyryyden takia. :)

kolahti kanssa Täällä pohjantähden alla. Hieno laulu ja upeasti esitetty. Nimenomaan vaatimattomasti ja nöyrästi mutta mahtavalla äänellä.

En yleensä levyjä osta, mutta Lassin levyn hommaan varmasti!

Vaikka jännitti ihan silminnähden, niin ei ääntään yhtään arastellu käyttää. Ihana ääni ja jotenkin niin lutuinen kaveri. En kans yleensä levyjä ostele, mut Lassin levyn ostaisi.

No en tykännyt.
Ko, idolikokelas osoittaa hyvin juuri suomalaista mentaliteettia, jonka mukaan pitää olla epäsosiaalinen, epäsiisti jurottaja, jonka puheesta ei saa mitään selvää, jotta vetoaa suomen kansaan. Kyllä oikeasti olemme vielä niin metsäkansaa, että ihmettelen, miten ylipäänsä kehtaamme kutsua itseämme sivistysvaltion kansalaisiksi.

Miksi suomalaisten pitää esiintyä "anteeksi että olen olemassa"-tyylillä. Kun katsoo American idoleita niin siellä 15-vuotiaatkin on reippaita, sosiaalisia ja varmoja ja laulavat AIVAN upeasti. Siis oikeasti upeasti!!!

Miksi suomalaisten pitää esiintyä "anteeksi että olen olemassa"-tyylillä. Kun katsoo American idoleita niin siellä 15-vuotiaatkin on reippaita, sosiaalisia ja varmoja ja laulavat AIVAN upeasti. Siis oikeasti upeasti!!!
Niin totta. Suomessa saa vain paskaa niskaansa, jos joku uskaltaa joskus olla ylpeä ja itsevarma omasta osaamisestaan. Ei tähän muuta selitystä ole, kuin että suomalaiset vain ovat niin perinpohjaisen kateellista ja heikkoitsetuntoista kansaa, että kukaan joka vähän uskaltaa jotain ylpeänä esittää, halutaan heti lytätä.
Sen sijaa mitä tavallisempi, vaatimattomampi, joukkoon sulautuvampi ja itseään vähättelevämpi on, sen parempi.

mua huvittaa tää paahtoaminen tästä, kun ei ole edes kummoinen laulaja, ihan hyvä kyllä mutta vähän alavireisesti laulaa niin käy korvaan. muttajoo. fanittakaa vaan, on niitä huonompiakin :D

Yhteistyössä