M
miten on
Vieras
En nyt meinaa niitä, joilla on käynyt niin että on vahingossa tullutkin sisälle vaikkei olisi tarkotus...
Vaan niitä jotka on onnistuneet keskeyttämään yhdynnän ennen miehen laukeamista.. Niin kuinka paljon ennen tulemista olette keskeyttäneet? Onko joku tullut pelkistä "touhutipoista" raskaaksi? Mä kun luin jostain ettei niissä ois muka ollenkaan siittiöitä..
Tässä vaan mietin onko mulla mitään mahdollisuuksia olla raskaana
Ollaan oltu keskeytetyssä yhdynnässä mooonta kertaa, oviksesta ei oo hajua kun ei ole menkat alkanut synnytyksen jälkeen... Mutta synnytyksen jälkeenhän muutamat kuukaudet tulee helpommin raskaaksi? Enkä edes imetä kun maitoa ei tullut. Kerran kävi niin että just viime hetkillä keskeytettiin, eli saattaa olla että jotain kerkes sisällekin, mutta muuten ollaan aika aikasin lopetettu.
EIKÄ käytetä tätä ehkäsynä. Toinen on suunnitelmissa, mutta ei olla vielä kuitenkaan yritystä aloitettu.
Vaan niitä jotka on onnistuneet keskeyttämään yhdynnän ennen miehen laukeamista.. Niin kuinka paljon ennen tulemista olette keskeyttäneet? Onko joku tullut pelkistä "touhutipoista" raskaaksi? Mä kun luin jostain ettei niissä ois muka ollenkaan siittiöitä..
Tässä vaan mietin onko mulla mitään mahdollisuuksia olla raskaana
EIKÄ käytetä tätä ehkäsynä. Toinen on suunnitelmissa, mutta ei olla vielä kuitenkaan yritystä aloitettu.