Selvisipä sitten miks teki niin kauheesti mieli seksiä koko viikonlopun.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äh

Vieras
Ovis ilmeisesti, ainakin kun kalenteria katson niin luulen niin. Lisäksi taas vihloi vatsaa eilenaamulla.
Jännä juttu, ennen lasta ennen huomannu mitään ovista..? Enkä nyt osaa tollasta asiaa edes aatella vasta kuin jälkeenpäin niinä kuukausina kun ovulaatiokivun huomaan.
Ja kun lapsi oli mummolassa, naimme kuin eläimet, monta kertaa viikonlopun aikana ja tietty humalassa kumit jäi kaappiin. Voihan vihtori. Toi esikoinen sai alkunsa eka yrityskuukautena. Voiskohan toisen kerran käydä sama juttu, ei kai..?
Nyt on kankkunen ja tuli ihan morkkis :/ Lapsi ei ole suunnitelmissa, ainakaan nyt. Tai ei ainakaan mun suunnitelmissa, miehellä taitaa olla ihan oma suunnitelma. Äsken totes puhelimessa etttä "jos tulee niin sit tulee."
Mut eihän semmonen mäihä voi käydä että heti on raskaana. Voihan vitsi :/

Sitten vaan jälkiehkäisypillerit kehiin ja sormet ja polvet ristiin. Jatkossa pikkaisen parempaa vastuuntuntoa... Eipä ole kiva veronmaksajana maksella toisten abortteja, kun joitain panettaa niin paljon ettei kortsua ehdi väliin saamaan...

[QUOTE="aapee";23138765]No en mä aborttia tekis jos näin ois käyny. Menis vaan suunnitelmat ihan uusiks.[/QUOTE]

Sellaista se on. Nyt sitten mietit moneen kertaan kannattiko.

[QUOTE="aapee";23138877]Siis saako niitä pillereitä ihan vaan että kävelee apteekkiin ostamaan?[/QUOTE]

No kyllä saa,miten voi aikuinen ihminen olla noin helvetin avuton?
Jos ei tämä ole provo niin ota nyt herranjumala itteäs niskasta kiinni ja skarppaa,googlettamalla löytää tietoa yhdestä jos toisestakin asiasta.
Mene heti lähimpään apteekkiin ja pyydä tiskiltä jälkiehkäisyvalmiste, hinta on jotain 10-20 euron väliltä.
Joillekin voi tulla pahoinvointia,jos oksennat lääkkeen ulos niin haet uuden.

[QUOTE="tsiisus";23138980]No kyllä saa,miten voi aikuinen ihminen olla noin helvetin avuton?
Jos ei tämä ole provo niin ota nyt herranjumala itteäs niskasta kiinni ja skarppaa,googlettamalla löytää tietoa yhdestä jos toisestakin asiasta.
Mene heti lähimpään apteekkiin ja pyydä tiskiltä jälkiehkäisyvalmiste, hinta on jotain 10-20 euron väliltä.
Joillekin voi tulla pahoinvointia,jos oksennat lääkkeen ulos niin haet uuden.[/QUOTE]

Mä en ole koskaan käyttänyt jälkiehkäisyä, joten en tiedä miten käytännössä homma menee. Muistan teinivuosilta pari kaveria jotka noita pillereitä otti, ja sillon piti mennä lääkäriin ja tytöt tuli tosi kipeiksi kun niitä söi. Joten tsiisus vaan itellesi,
mä mietin tässä sitäkin vaihtoehtoa että pitäisin mahdollisen vauvan. tollanen vittuilusävytteinen kommentointi ei oikeen auta. Jos ei ystävällisempää sanottavaa, älä enää kommentoi ketjuuni.

Yhteistyössä