Olen aivan valmista kauraa lataamoon!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Ei jaksas enää yhtään!!!
Miltei 2kk ollaan koko perhe sairasteltu yhdessä ja erikseen tällä hetkellä kaikilla on jotain.

On ollut:

- kuumetta reilun viikon + kauhea yskä + räkätauti
- on tullut liuta poskihampaita
- keuhkoputkentulehdus
- oli nokkosrokko, jonka takia oltiin sairaalassa
- korvatulehdusl
- ja sitten toinen korvatulehdus toisella lapsella
- tällä hetkellä pienimmäisellä paha silmätulehdus jonka vuoksi olemme taas menossa lääkäriin iltapäivällä niin ja miehellä nyt kehkoputkentulehdus ainiin ja isompi lapsi valittaa vieläkin korviansa vaikka kuuria syönyt jo perjantaista lähtie, mikälie siinäkin mättää..

Mä olen niin valmis johonkin lataamoon, oikeasti!!! tekis mieli lyödä vaan päätä seinään, mennä metsään ja huutaa niin perkelee kovaa et itku pääsee lopuksi!!

olen loppu!!!!

Kiitos ja anteeksi, helpotti.

:hug:
Meillä oli kanssa kamala sairauskierre marraskuu-hemikuun välillä ja nyt enterorokkoon loppu. Niii, paitti tytöllä yöllä nenä tukossa et mahtaneeko alkaa taas. :( Ei ole kivaa ja kyllä tässä on kokeiltu kaikki poppaskonstit

Sipuli-valkosipuli peruna keitto autto flunssaan (tai sen oireisiin) ja ihme kyllä, lapset suostu molemmat sitä syömään.

Pisteenä ii:n päälle tässä on vielä se et meidän pienimmäinen on oppinut isommalta "tuhma äiti" ja sanoo mulle koko ajan tein mitä hyvijään "tuhma äiti" .. ja joo ei pitäs välittää, ei edes varsin ymmärrä mitä se tarkottaa mut näin väsyneenä ja loppuun kuluneena se kuulostaa ihan hirveälle :D

eilen vielä pienimmäisellä oli mennyt vatsa sekaisin ja ei heti suihkun jälkeen laitettu vaippaa niin oli ripuloinut meidän yhdelle nukkamatolle.. siinä tilanteessa mä vaan jähmetyin tuijottamaan sitä mattoa ja kakassa olevaa lasta rojahdin kyykkyyn ja itkin hetken ennen kun jaksoin ja tajusin alkaa siivota..

:hug:
Meillä oli kanssa kamala sairauskierre marraskuu-hemikuun välillä ja nyt enterorokkoon loppu. Niii, paitti tytöllä yöllä nenä tukossa et mahtaneeko alkaa taas. :( Ei ole kivaa ja kyllä tässä on kokeiltu kaikki poppaskonstit

Sipuli-valkosipuli peruna keitto autto flunssaan (tai sen oireisiin) ja ihme kyllä, lapset suostu molemmat sitä syömään.

Toivottavasti ei teille tule enää mitään.

Mä luokittelen tän o pahemman luokan ihmisrääkköykseksi. Öitäkään ei oo saanut nukkua kun on aina joku!

[QUOTE="Minttu";23136950]Onko sulla miestä, joka voisi hoitaa lapsia vaikka yhden yön ja menisit kaverille tai vaikka hotelliin nukkumaan yhdeksi yöksi?[/QUOTE]

On mies kyllä. Mutta kun hän käy viikot töissä ja ite olen kotona lasten kanssa niin en ole katsonut reiluksi että hän joutuu valvomaan. Tällä hetkellä myös hän kipeä ja hän minua viime yönä valvotti yskänsä kanssa ja herätti kyllä koko talon jo klo 6.

Joku reissu johonkin kuulostaa niin ihanalle ajatukselle tällä hetkellä. Ja varmaan pakko lähteäkin kunhan nämä taudit ensiksi selätetään.

TÄytyy kyllä myöntää etten ole ikinä ennen ollut näin loppu.

Äitilleni yritin kertoa,mutta hän sivuutti koko asian.. niinkuin aina muutenkin. Koko tänä aikana (ja vanhin jo 4v) en ole voinut hälle väsymystä tai muitakaan murheita lapsiin liittyen purkaa. Koska onhan mun vaan jaksettava.Väsynyt ei saa olla!

Me ollaan sairasteltu nyt vuosi niine ttä pisin jakso terveenä on ollut 10pv, revippä ap siitä! Tytöt 2,5v ja 1v ovat jatkuvasti korvatulehduksissa ja kaikenmaailman taudeissa...

Mutta ehkäpä heidän vastustuskykynsä alkaa kohta olemaan kunnossa, lataamoon olen ollut valmis jo 11kk :D

Me ollaan sairasteltu nyt vuosi niine ttä pisin jakso terveenä on ollut 10pv, revippä ap siitä! Tytöt 2,5v ja 1v ovat jatkuvasti korvatulehduksissa ja kaikenmaailman taudeissa...

Mutta ehkäpä heidän vastustuskykynsä alkaa kohta olemaan kunnossa, lataamoon olen ollut valmis jo 11kk :D

Oletko sinä jotenkin typerä?

Sä alat vähätellä toisten oloa/jaksamista/vaivoja kun TEILLÄ on ollut sen ja sen verran tauteja ja sen ja sen aikaa.
Ja nyt kyllä täytyy sanoa että omaa typeryyttäsi olet katsonut vuoden tuollaista, tuohon on jo jokin muu syy.Normi taudit ei kierrä noin kauaa.

Mut pointti ole se älä vähättele toisia "revippä siitä" asenteellasi!!! Ole hiljaa jos et muuta keksi.

[QUOTE="minä";23137264]Oletko sinä jotenkin typerä?

Sä alat vähätellä toisten oloa/jaksamista/vaivoja kun TEILLÄ on ollut sen ja sen verran tauteja ja sen ja sen aikaa.
Ja nyt kyllä täytyy sanoa että omaa typeryyttäsi olet katsonut vuoden tuollaista, tuohon on jo jokin muu syy.Normi taudit ei kierrä noin kauaa.

Mut pointti ole se älä vähättele toisia "revippä siitä" asenteellasi!!! Ole hiljaa jos et muuta keksi.[/QUOTE]

toisilla tuntuu olevan varaa..

[QUOTE="minä";23137264]Oletko sinä jotenkin typerä?

Mut pointti ole se älä vähättele toisia "revippä siitä" asenteellasi!!! Ole hiljaa jos et muuta keksi.[/QUOTE]

Haha, ai että tää palsta on niin ihana.
Mun mielestä on hyvä vaan palauttaa maan pinnalle kun ei aina muista miten hyvin asiat onkaan :)
Just oltiin lastenklinikalla ja siellä oli esikoisen ikäinen poika joka oli TODELLA sairas, varmasti joku syöpä tms ja siinä vaiheessa tuli olo että miten sitä jaksaakaan valittaa ja olla muka niin raskasta kun on saanut sen mitä aina halunnut = ihanat pienet lapset ja kyllä niistä perus flunssista selvitään vaikka pää kainalossa :)

Tämä siis ap:lle, ei ollut tarkoitus vähätellä oloasi, muistan itsekin miten kuollut olin kun tämä kierre alkoi.

Tyhmä ne ole, inhimillinen vain :)

Yhteistyössä