V
"vieras"
Vieras
Ei jaksas enää yhtään!!!
Miltei 2kk ollaan koko perhe sairasteltu yhdessä ja erikseen tällä hetkellä kaikilla on jotain.
On ollut:
- kuumetta reilun viikon + kauhea yskä + räkätauti
- on tullut liuta poskihampaita
- keuhkoputkentulehdus
- oli nokkosrokko, jonka takia oltiin sairaalassa
- korvatulehdusl
- ja sitten toinen korvatulehdus toisella lapsella
- tällä hetkellä pienimmäisellä paha silmätulehdus jonka vuoksi olemme taas menossa lääkäriin iltapäivällä niin ja miehellä nyt kehkoputkentulehdus ainiin ja isompi lapsi valittaa vieläkin korviansa vaikka kuuria syönyt jo perjantaista lähtie, mikälie siinäkin mättää..
Mä olen niin valmis johonkin lataamoon, oikeasti!!! tekis mieli lyödä vaan päätä seinään, mennä metsään ja huutaa niin perkelee kovaa et itku pääsee lopuksi!!
olen loppu!!!!
Kiitos ja anteeksi, helpotti.
Miltei 2kk ollaan koko perhe sairasteltu yhdessä ja erikseen tällä hetkellä kaikilla on jotain.
On ollut:
- kuumetta reilun viikon + kauhea yskä + räkätauti
- on tullut liuta poskihampaita
- keuhkoputkentulehdus
- oli nokkosrokko, jonka takia oltiin sairaalassa
- korvatulehdusl
- ja sitten toinen korvatulehdus toisella lapsella
- tällä hetkellä pienimmäisellä paha silmätulehdus jonka vuoksi olemme taas menossa lääkäriin iltapäivällä niin ja miehellä nyt kehkoputkentulehdus ainiin ja isompi lapsi valittaa vieläkin korviansa vaikka kuuria syönyt jo perjantaista lähtie, mikälie siinäkin mättää..
Mä olen niin valmis johonkin lataamoon, oikeasti!!! tekis mieli lyödä vaan päätä seinään, mennä metsään ja huutaa niin perkelee kovaa et itku pääsee lopuksi!!
olen loppu!!!!
Kiitos ja anteeksi, helpotti.