Iltapuvun helma!! *kuvia*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Heavyfreak
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Heavyfreak

Aktiivinen jäsen
17.07.2005
15 106
2
36
Hohhoi, mä oon vääntäny kauheella apinanraivolla tota iltapukua.. Viimeks tein tota helmaröyhelöö ja sen kans meinas mennä hermo, tuntu ettei se valmistu ikinä!!

Ja edelleen vaatii säätöö että saan röyhelön asettumaan kauniisti sekä kaikenlaista muutaki hienosäätöö ja viimeistelyy. Mutta jotensakin tuosta näkee et millanen se on..

Kuvanlaatu on taas sitä tuttua p**kaa ku en mä saa aikaseks kunnon kuvia.. :headwall:

Mut joo, tässä :D

Ja kyl muute huomaa et mihin kaikki ne suklaat mitä mä oon syöny on päätyny.. :whistle: :laugh::laugh:

Hmm.. no ei ole ihan minun makuuni, mutta varmasti näytät upealta tuossa. Tosi taitavasti olet neulonut ja ei todellakaan näy mitkään suklaansyömiset, upea vartalo :flower:

Kerrassaan upea, mutta väri... näyttää irralliselta ja omituiselta, kun ihan poikkeava väri. Siis niinkuin sun pepusta roikkuis jotain, joka on vahingossa tarttunut kiinni. "Anteeksi rouva, teillä roikkuu ravintolamme pöytäliina takapuolessanne".

Anteeks :ashamed:

[QUOTE="vieras";23134124]Malli on upea MUT MIKSI VOI MIKSI ET TEHNYT TUOTA TAKAOSAN LAAHUSTA myös mustasta? Sori capslock......... Nyt tuo punainen jotenkin tökkii :([/QUOTE]

Sitä punasta tulee muutenki tohon pukuun. Reunuksiin jne.. Tai laahukseen tulee musta reunus, muuten helmaan tulee punanen reunus. Tai jotai.. :D

[QUOTE="vieras";23134182]Kerrassaan upea, mutta väri... näyttää irralliselta ja omituiselta, kun ihan poikkeava väri. Siis niinkuin sun pepusta roikkuis jotain, joka on vahingossa tarttunut kiinni. "Anteeksi rouva, teillä roikkuu ravintolamme pöytäliina takapuolessanne".

Anteeks :ashamed:[/QUOTE]

Ei mitään anteeksipyytelemistä :) Mä ymmärrän ihan täysin mitä sä tarkoitat.

Just ton takia mä oisin halunnu paremmat kuvat.. Livenä toi ei näytä sellaselta irralliselta, tuosa ku peilin eessä pyörähtelin :D Mut ihan sama ajatus tuli ku kuvia kattelin.

Ja ulkonäkö tulee vielä muuttumaan kun saan viimeistelyt tehtyä, neki tekee aika paljo. Periaattees ei pitäs koskaan näyttää keskeneräistä koska mähän näen ton jo valmiina pukuna omassa päässäni ja te näette sen sellaisena ku se on tos kuvas :D

Hieno on. Paitsi vähän hassusti tuo punanen just tipahtaa ahterin alta, että tulee just sellanen pöytäliina kiinni takapuolessa vaikutelma. Mutta varmasti kokonaisuutena eri. Tuo kuvakulma vaan tollanen irrallinen. On tossa varmaan työtä ollut, mutta onpa ainakin istuva.

Sitä punasta tulee muutenki tohon pukuun. Reunuksiin jne.. Tai laahukseen tulee musta reunus, muuten helmaan tulee punanen reunus. Tai jotai.. :D

Tosi erikoinen! Mulle tuli ekana mieleen, että toi painaa varmaan tonnin... Mut laskeutuu tosi kauniisti!

Mut älä laita liikaa raitoja. Jos laitat laahukseen reunaan mustaa, niin älä laita etuosan helmaan punaista. Less is more. Ylös laitat yhteen kohtaan punaista, ei joka reunaan.

Todella taitava olet!

Mutta tosiaankin olisin tehnyt laahuksesta mustan ja sitten hihat poisa, vain olkapäille sillain jännästi.hmh.. tuohon tyyliin ;)
http://www.testriffic.com/resultfiles/8078belle-4.jpg

[QUOTE="vieras";23135229]Tosi erikoinen! Mulle tuli ekana mieleen, että toi painaa varmaan tonnin... Mut laskeutuu tosi kauniisti!

Mut älä laita liikaa raitoja. Jos laitat laahukseen reunaan mustaa, niin älä laita etuosan helmaan punaista. Less is more. Ylös laitat yhteen kohtaan punaista, ei joka reunaan.[/QUOTE]

Joo mun täytyy viel miettii et miten mä sitä punasta tohon laitan.. Kauluksen reunaan laitan joka tapaukses mut täytyy kattoo noi muut reunukset viel..

Nii ja vähän toista kiloo painaa nyt toi puku.. :D

Yhteistyössä