Tunnusta, korkeasti koulutettu! Sinulla on löysä kädenpuristus!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hyi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hyi

Vieras
Siis mistä ihmeestä niitä riittää, tapaa uusia tuttavuuksia, niin kaikilla on löysä kädenpuristus, yök.
Muistelen että se olisi ihan ensimmäisiä asioita mitä opetetaan tervehtimisesta että puristetaan kunnolla eikä pidetä kättä kuin kuollutta kalaa. Vai olenko ainoa kuka on näin opetettu? Nämä löysäkätiset myös usein korkeasti koulutettuja, juuri sellaisia jotka joutuvat kättelemään enemmän kuin ns työläiset...

Et ole minua tavannut. Selkeä puristus pitää olla, muttei liian kova. Yksi kiinteistövälittäjä kätteli niin, että kättä jomotti puoli tuntia sen jälkeen. Itse olen kyllä noihin löysiin kädenpuristuksiin törmännyt enemmän matalakoulutettujen naisten kohdalla, duunarimiehillä on ihan reilu puristus.

Mulla on jämäkkä kädenpuristus ja monesti olen oikein hävennyt kun olen kätellyt napakasti ja vastapuolen käsi ollut kuin löysä rätti. Vaikka en täysiä purista itsekään niin tuntuu että se toisen käsi murskaantuu :D

Paras oli kun olin menossa poistattamaan hammasta ja lääkäri kätteli (oma-aloitteisesti, vaikka enää ei niin kai tehdäkään) ja se tarjos suunnilleen paria sormea. Tuli sellainen olo että saako tuo hammasta vedettyä irti ollenkaan.

Mä en ole korkeakoulutettu, mutta kädenpuristukseni on kutakuinkin löysä. Toivon sitä löysyyttä myös niiltä, jotka kättelevät minua. Sairastan nivelreumaa, mutta se ei lue otsassani. En kaipaa kipeisiin niveliini rutistuksia.

[QUOTE="hohhoijaa";23120805]kuka korkeasti koulutettu jaksaa kirjoitella tänne? Oikein tohtoriksi asti muka joku edennyt?[/QUOTE]

Korkeasti koulutetutkin kaipaavat välillä aivoille nollausta, ja tätä palstaa parempaa keinoa siihen ei olekaan. :D

En tunnusta minäkään. Ennemminkin joku on joskus maininnut liiankin reippaasta puristuksesta, kun on tottunut kättelemään lähinnä raavaita miehiä. Hieman kai tulee kädenpuristukseni voimakkuus puun takaa, kun olen muuten pieni ja heiveröisen oloinen nainen.

Täällähän tohtoreita riittää. Haha. Varmaan olette lukeneet niin pitkälle. No ehkä viestinnästä tai muusta humaanista, mutta ei mistään kovista tieteistä...!

Täällähän tohtoreita riittää. Haha. Varmaan olette lukeneet niin pitkälle. No ehkä viestinnästä tai muusta humaanista, mutta ei mistään kovista tieteistä...!

Mikäs on sinun ongelmasi?

Kovien tieteidenkin tohtorit ovat ihan ihmisiä, äitejä ja isiä siinä missä me muutkin. Mitä ajattelit tohtorien vapaa-ajallaan tekevän - laskeskelevan todennäköisyytta sille, että maapallo tuhoutuu heidän eliaikanaan, tai jotain muuta yhtä rentouttavaa...?