Luomujuurekset kotiinkuljetuksella kuulostaa niin, niin luksukselle.Kaali
nauriita
sipulia
tomaattia
porkkanoita
perunoita
valkosipuli
punajuuria
Nuo kaikki luomua, kotiinkuljetettuna. SItten lisäksi kaupasta
made
karjalanpiirakoita
4 pillitäysmehua
banaania
rusinoita pikkurasioissa
Seuraavaksi paras siitä, että saisi viljeltyä kaikki itse tai haettua naapurista. Tuon kotiinkuljetuksen saa missä tahansa pääkaupunkiseudulla, eli pitää tyytyä siihen.Luomujuurekset kotiinkuljetuksella kuulostaa niin, niin luksukselle.
Sulla on pupu tai marsu???
no ensin ihmettelin ettà mità hòpiset ja sitten kurkkasin uudestaan kuvaani. tulipa laitettua huonosti tuo koiranruokapussi (tosiaankin nàyttàà jollekin jyrsijàlle) . siis oikeastaan mulla on koiraAlkuperäinen kirjoittaja `''´;23124341:Sulla on pupu tai marsu???
Taitavat olla kotiäidit vähemmistönä meissä, jotka kuvia ja listoja tänne laitamme.Jos omaksi elämänsisällöksi alkaa tulemaan tavallisten ruokaostosten valokuvaaminen + kuvien siirtäminen nettiin julkiselle keskustelupalstalle, ampukaa joku mut :O. Ymmärrän jos kerran tai pari osallistuu tämmöiseen ketjuun, mutta että joka hiton päivä asettelee ja kuvaa...huhhuh. No, kaipa kotiäidinkin pitää tuntea olevansa hyvä jossain .
Tässä on raaka-aine jota en osaa käyttää ollenkaan; nimittäin makkara.
Makkarakastike ja makkarakeitto on hyvää.Tässä on raaka-aine jota en osaa käyttää ollenkaan; nimittäin makkara.
Ja se on iso miinus kun meillä muutakin ruokarajoitteita; ei kalaa, ei maitoa jne. Makkaralla saisi varmasti vaihtelua JOS osaisi siitä hyvää ruokaa valmistaa.
mun olisi puolestani ihan pakko pààstà kauppaan kun on jàànyt jo kolme pv vàliiin!!! ylensà kàyn joka pàivàTänään ei kauppaan vaikka sitä listaa alkoikin jo kertyä...