"Tyttöjen harrastukseen" kun saapuu yksi pieni mies mukaan, niin..

Darwinin leski

Aktiivinen jäsen
28.12.2005
23 971
0
36
...tämän pienen miehen on hyvin helppo tehdä vaikutus :D Ei paljoa ikäasiat paina.

Tuo meidän 5v käy ratsastamassa kerran viikossa. Aloitti vasta jokunen tovi sitten ja tarvitsee vielä taluttajan jeesaamaan. Tällä kertaa en itse päässyt juoksemaan sinne kun olen kipeä, yleensä olen aina mennyt. Heti ovella oli vastassa yksi pirteä ~12-vuotias tyttö, joka tarjoutui auttamaan ponin kanssa ja kysyi voisiko hän taluttaa :).

Pariskunnalla oli ilmeisen hauskaa, tyttö kehui ja kannusti poikaa jatkuvasti. He olivat myös sopineet tärskyt: samaan aikaan viikon päästä, ja samoissa merkeissä. Kuulostaa vähän siltä ettei äitiä enää tarvita siellä narun päässä... :confused::)

Tyttö halusi myös ottaa tunnin päätteeksi vielä kuvan pojasta ja ponista :heart::D

[QUOTE="selma";23119377]Meillä on kans poika (nyt 6-vuotias) ollut pienestä pitäen oikein tallin maskotti :D[/QUOTE]

Se on niin hassua kun se on vieläkin noin että pojat on pienestä alkaen tyttöjen lemmikeitä siellä, ponien ohella :D Ihan samanlaista se oli kun itse hevostelin (nuorempana siis, ei ne tallille eksyvät hevosmiehet enää säväytä samalla tapaa :( :D ) eri talleilla: jos joku poikapuolinen oli kuvioissa niin se oli väistämättä ah-niin-ihana, oli sitten millainen tahansa :D

menee ihan OT, mutta mistäpäin oletta ja mitä maksaa tuollainen harrastus?
Jos kehtoo kysyä?

Meillä tyttö kanssa ehkä haluaisi ratsastaa, mutta täällä pääkaupunkiseudulla tuntuu aika hyvin olemaan "hinnat kohdillaan".. :(
Ainakin näissä mitä lähistöltä olen "isompia" talleja tutkaillut..

Ihanaa muuten että poika "saa" tykätä hepoista, ja noin kannustatte häntä! :heart:

[QUOTE="Mailis";23119466]menee ihan OT, mutta mistäpäin oletta ja mitä maksaa tuollainen harrastus?
Jos kehtoo kysyä?

Meillä tyttö kanssa ehkä haluaisi ratsastaa, mutta täällä pääkaupunkiseudulla tuntuu aika hyvin olemaan "hinnat kohdillaan".. :(
Ainakin näissä mitä lähistöltä olen "isompia" talleja tutkaillut..

Ihanaa muuten että poika "saa" tykätä hepoista, ja noin kannustatte häntä! :heart:[/QUOTE]

Turussa asutaan. 24e/tunti.

Poika valitsi harrastuksensa ihan itse, minä kerroin toki vaihtoehtoja, mutta lopulta tämä oli se minkä hän halusi aloittaa, ja on kyllä tykännyt kovasti :) Voi se toki olla että osansa asiaan teki se että olen itse keikkunut hevosen selässä 4-vuotiaasta asti, ehkä tuo tuntui sen takia luontevalta valinnalta pienelle miehelle.

Meidän tyttö kanssa toissatalven talutteli pientä poikaa joka perjantai-ilta pojan tunnilla :) Nauratti itseänikin nuo jokaviikkoiset "treffit." Ja kävipä poika äitinsä kanssa siime syksynä sitten tytön ponia katsomassakin, hyvin juttu luisti vieläkin, toisella ikää 12 ja toisella 7 vuotta...

[QUOTE="sipsi";23119500]Meidän tyttö kanssa toissatalven talutteli pientä poikaa joka perjantai-ilta pojan tunnilla :) Nauratti itseänikin nuo jokaviikkoiset "treffit." Ja kävipä poika äitinsä kanssa siime syksynä sitten tytön ponia katsomassakin, hyvin juttu luisti vieläkin, toisella ikää 12 ja toisella 7 vuotta...[/QUOTE]

Oi että :))

Alkuperäinen kirjoittaja rusekanreiän ritari tulee;23119510:
:laugh: poika ratsastaa, ei voi odottaa ihan heteroa tuosta aikuisena :laugh:

Mulle on ihan se ja sama minkä sukupuolen tuo lapsi kokee myöhemmin vetoavan itseensä :) Sitä mä toivon silti, että sille siunaantuisi älynlahjoja enemmän kuin... Niin :) Tosin, niitä on tainnut jo siunaantuakin, eipähän se mitään noin nerokkaita suustansa ole koskaan päästellyt.

Huh, kiitän luojaa että valitsin lapsilleni sukupuolellisesti oikeat harrastukset, voi sitä häpeän määrää mitä tulisi jos poikani harrastaisi balettia :laugh:

Fiksu poika :)

Nimittäin kundilta, joka ratsastaa, taitoluistelee, tanssii tai harrastaa jotain muuta "tyttöjen juttua", ei tule koskaan naisia puuttumaan. Saa olla kukkona tunkiolla ja valita parhaat päältä :D

Mä en ymmärrä puhetta "sukupuolellisesti oikeista" harrastuksista. Olisin mielettömän ylpeä, jos poikani tanssisi balettia ja olisi nuorena aikuisena yhtä hyvä kuin esim. Dance-voittaja Sam. Ja tyttäreni saa vapaasti mennä futisjoukkueeseen jos haluaa, se ei hänestä yhtään vähempää naisellista voi tehdä.

Fiksu poika :)

Nimittäin kundilta, joka ratsastaa, taitoluistelee, tanssii tai harrastaa jotain muuta "tyttöjen juttua", ei tule koskaan naisia puuttumaan. Saa olla kukkona tunkiolla ja valita parhaat päältä :D

Mä en ymmärrä puhetta "sukupuolellisesti oikeista" harrastuksista. Olisin mielettömän ylpeä, jos poikani tanssisi balettia ja olisi nuorena aikuisena yhtä hyvä kuin esim. Dance-voittaja Sam. Ja tyttäreni saa vapaasti mennä futisjoukkueeseen jos haluaa, se ei hänestä yhtään vähempää naisellista voi tehdä.

Noin se kyllä menee :D

Mulle tuli noista "sukupuolellisesti oikeista" (ihanaa äidinkieltä) harrastuksista mieleen, että voi sitä poikien häpeää ja kiukuttelua aikanaan, kun luokan tytöt veivät heitä 6-0 koripallossa ja futiksessa :D Mä kyllä luulin että tuollainen asennemaailma alkaisi olla vähän jo menneen talven lumia, mutta... Eihän se kehitys hetkessä tapahdu :cool:

Yhteistyössä