Eikö ne asuneet Porvoossa? Tuo tupakointi oli kyllä kamalaa, mutta sitähän on ollut jo useammassa Satuhäät jaksossaEttä on tavattu Kontulassa ja sinne jäädäänkin...sitäkö ajat takaa?
Kovasti olivat nuoria. Kamalinta kun morsian kiskoo röökiä häätamineissaan. Lähiöpopulaa.
Niinpä. Ja mä olen jotenkin vanhanaikainen ihminen ja ajattelen, että nainen tekee kotityöt sekä hoitaa lapset ja mies käy töissä.
Mitä siellä jessustelet, niin se meilläkin menee..Voi jessus. VOI JESSUS!
Mutta oletko sitä mieltä, että muillakin pitäisi mennä näin?Mitä siellä jessustelet, niin se meilläkin menee..
Eikö tuollainen tilanne pelota, siis että on taloudellisesti täysin riippuvainen toisesta? Miten hoidat itsesi elättämisen mahdollisen eron sattuessa? Onko sinulla säästöjä takuuvuokriin, huonekaluihin, töiden alkamisen odotusajalle tms?Niinpä. Ja mä olen jotenkin vanhanaikainen ihminen ja ajattelen, että nainen tekee kotityöt sekä hoitaa lapset ja mies käy töissä.
Tällainen vaikutelma minullekin valitettavasti tuli. Eikä kyse ole nyt siitä, että haluaisin paria mollata, tai että kumpikaan tietoisesti tekisivät väärin, mutta jokin tuossa suhteessa jäi kaihertamaan.Minulle tuli eilisestö jaksosta lähinnä surullinen olo. Morsian vaikutti hätääntyneeltä lapselta, joka tarttuu ensimmäiseen oljenkorteen saadakseen elämäänsä turvallisuutta ja pysyvyyttä. Eikös tuo tuumannutkin jossain kohtaa, että "kaikki muut on jättäneet, toivottavasti toi ei jätä". Siltä tuo nopea etenemistahtikin kuulostaa, kiire ja hätä sitoutua, varsinkin jos pojun sopertaessa kännissä haluavansa naimisiin varaa tytsy samantien seuraavana päivänä kirkon... Olivat tavanneet marraskuussa ja häitä vietettiin kesäkuun alussa, eli ohjelman kertojaäänen toteamus "vajaan vuoden tuntemisesta" oli aika kaunisteltu.