Kotipizza petti jälleen =(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Olen tatuoitu jätkä!"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Naiset eivät kuulemma ajele karvojaan, pitääkö tämä paikkaansa?

[QUOTE="Mamma italiana";23117395]hahahaha, sà et elàkààn pizzamaassa. làllàlàààààà[/QUOTE]

Olen tatuoitu jätkä!

[QUOTE="Olen tatuoitu jätkä!";23117414]Naiset eivät kuulemma ajele karvojaan, pitääkö tämä paikkaansa?

Olen tatuoitu jätkä![/QUOTE]

voi kuule, tààllà on kaikki oikein hyvàà ja herkullista (jos nyt ruoasta puhuttiin)
kaunis aurinko ja jo kevàistà. mukavan leppoisaa

naiset ajelevat ehkà vàhemmàn karvoja kuin suomen kanssasisaret koska tàkàlàiset naiset kàyvàt paljon kosmetologilla ja kauneushoitolassa. karvat poistetaan vahalla tai pysyvàsti kehittyneillà metodeilla.

[QUOTE="daa";23117427]Höpö Höpö :)

ne on suomalaisista raaka aineista valmistettuja pitsoja, joten parempia kuin esim. ähläm pitsat!![/QUOTE]

joo ruispohja ja poronlihaa :)
vois laittaa puolukkahillookin

ne on suomalaisista raaka aineista valmistettuja pitsoja, joten parempia kuin esim. ähläm pitsat!![/QUOTE]

Olen tatuoitu jätkä!

Voi tyhmä sinä. Luuletko että nuo "ähläm" pizzeriat tuovat tuotteensa "ähläm" maasta? Eiköhän ne kuule osta raaka-aineensa ihan tuolta SUOMALAISESTA tukusta.

Olen tatuoitu jätkä!