Mutta juhlakäyttöön jus soppeli![]()
Pitää vaan juhlia paljon niin kelpaa pitää
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mutta juhlakäyttöön jus soppeli![]()
No edustuskäyttöön ihan jees mutta kuvitteleppas tuollainen ruipelo kantamaan kaljakoria kaupasta tai imuroimaan ja siirtelemään raskaita huonekaluja yksikseen jne.Mutta juhlakäyttöön jus soppeli![]()
Liian laihoja ovat minun makuun. Mielummin oon omissa makkaroissani ku tuommonen luuranko![]()
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;23115285:No edustuskäyttöön ihan jees mutta kuvitteleppas tuollainen ruipelo kantamaan kaljakoria kaupasta tai imuroimaan ja siirtelemään raskaita huonekaluja yksikseen jne.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;23115285:No edustuskäyttöön ihan jees mutta kuvitteleppas tuollainen ruipelo kantamaan kaljakoria kaupasta tai imuroimaan ja siirtelemään raskaita huonekaluja yksikseen jne.![]()
No ei nyt sentään läski pidä olla mutta kyllä mua huolettaisi että saatan itse joutua oman kaljakorini kaupasta kantamaan kun tuo ruippana ei kuitenkaan jaksa. :|Ei se läski sitä voimaa tuo, päinvastoin. Ei jaksa mitään.
'Mun mielestä tuo eka oli oikeen nätti sellaisen kaksikymppisen vartaloksi. Saisi kyllä 10 kg "pehmetä" eikä yhtään rumenisi![]()