Onko huuhaata? Kannattaako käydä muuttaa yhteys suojatuksi? Ja mitä tapahtuu kun sen tekee?
"vieras" 10.02.2011 #1 Onko huuhaata? Kannattaako käydä muuttaa yhteys suojatuksi? Ja mitä tapahtuu kun sen tekee?
"saija" 11.02.2011 #3 No en tiedä, mutta kävin laittamassa suojatuksi. Vaikka ei mulla siellä facebookissa mitään kovin salaista ole, ne kerrotaan sitten face to face
No en tiedä, mutta kävin laittamassa suojatuksi. Vaikka ei mulla siellä facebookissa mitään kovin salaista ole, ne kerrotaan sitten face to face
Villi Lilli 11.02.2011 #4 No tottakai kannattaa. Mulla on lisäksi sovellusalusta kokonaan pois käytöstä, niin ei leviä tiedot johonkin senssipalstoille itsekseen. Kun olen kysellyt kavereilta, niin niillä ei ole monellakaan mitään suojauksia päällä. :O
No tottakai kannattaa. Mulla on lisäksi sovellusalusta kokonaan pois käytöstä, niin ei leviä tiedot johonkin senssipalstoille itsekseen. Kun olen kysellyt kavereilta, niin niillä ei ole monellakaan mitään suojauksia päällä. :O
"vieras" 11.02.2011 #6 Alkuperäinen kirjoittaja hm: Näytä alkuperäinen viesti Mikä toi on? Click to expand... Minä luen Facebook-mailiasi - , sanoi Erkka Siellä neuvotaan miten Facebookista tehdään turvallisempi .
Alkuperäinen kirjoittaja hm: Näytä alkuperäinen viesti Mikä toi on? Click to expand... Minä luen Facebook-mailiasi - , sanoi Erkka Siellä neuvotaan miten Facebookista tehdään turvallisempi .