Voi ei jos olen raskaana, mitä sitten?! En jaksa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Mira"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Mira";23109812]Oho, mites me voitais tuntea, kun mä en ole tänne palstalle koskaan ennen edes kirjoitellut? :) Tulipas NYT yliluonnollinen olo.[/QUOTE]

En mäkään oo täällä kauan pyörinyt vielä. Eikä ollaa täälä palstalla tutustuttukkaan. Mutta ei voi ikinä tietää, sopi vaan niin kaikki yhteen..

[QUOTE="Mira";23109833]Anna jotain lisävinkkiä :)[/QUOTE]

Ootko palstaillu jollain toisella palstalla kauan, siis monta vuotta? jossain vaiheessa kirjoittelu sielä väheni? tän hetkisestä en tie ku en oo käyny kyseisellä palstalla varmaan vuoteen, ku siellä oli aina kauheita tappeluita yhdessä vaiheessa.

[QUOTE="Mira";23109874]Aika kauan täällä[/QUOTE]

Mä en kyllä kirjoittanut tätä, mutta en siis ole palstaillut oikeastaan missään paljon, ei ainakaan tule mieleen eli en ole varmaan se miksi luulet.

[QUOTE="Mira";23109888]Mä en kyllä kirjoittanut tätä, mutta en siis ole palstaillut oikeastaan missään paljon, ei ainakaan tule mieleen eli en ole varmaan se miksi luulet.[/QUOTE]

Okei.. sit et varmaan oo se keneksi luulen.. Tuli vaan niin vahva tunne yhdestä ihmisestä, mut kait se sitte meni mönkään..

Tää meniki hienoksi.. mieti tässä sitten kuka kirjottaa ja mitä kirjottaa. No toivotaan et joskus selväis sitte et kumpi kirjotti mitäkin.. ja tossa aikasemmassa viestissäni en tarkottanu tätä palstaa vaikka tääläkin riidellään, vaan erästä toista.

[QUOTE="Mira";23109920]En siis ole pyörinyt missään kauan, tuli vaan nyt tämä palsta mieleen kun ajattelin, että johonkin pitäis tätä asiaa purkaa :)[/QUOTE]

Aivan... ehkä mun pää tekee vaan tepposet taas, ku oikeesti mulla on niin vahva olo siitä yhdestä ihmisestä, kenet tunnen aika hyvinkin, mut voi olla et ku salaa toivoo heille onnistumista, kun en hetkeen ole ollut yhteyksissä niin heti kun joku sopii yhteen niin ajattelee sen olevan hän. En tie oliko nyt vaikeesti selitetty, mut toivottavasti ymmärsit.

[QUOTE="Mira";23110385]Testi tehty ja raskaana ollaan. Voi että miten vituttaa. Mä VIHAAN elämää, tää on just näin paskaa.[/QUOTE]

Äläs nyt, eiköhän asiat siitä selkene vielä :hug:

Yhteistyössä