G: palstan tyhmimmät mustat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja antaa tulla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

antaa tulla

Vieras
Sopri tällanen ketju mutta nyt tuli piste joidenkin v***umaisuuteen ja minä vastaan:
-Orion
-Lunatic
-Sleepis

NIIN HELVETIN TYHMIÄ JUTTUJA ETTÄ IHAN ITKETTÄÄ! :D
ahhhh kiitos sain purkaa netin ihmeellisessä maailmassa. Kiitos ja anteeksi :)

[QUOTE="a.p";23106085]Ihan tarpeeksi kuullut sen vähä-älyiset imbesillin lässytyksiä ja muiden muka vaivihkaa mollausta joten keitti yli..anteeksi tällanen mutta itepähän on läpättänyt jonninjoutavuuksiaan. Tyhmästä päästä kärsii koko...musta nimimerkki :D[/QUOTE]

Kerro tarkemmin. Et mimmosia lässytyksiä? Ja millaisia mollauksia? (Koska tarkoituksella en ole sitä tehnyt, anteeksi jos olen loukannut.) Kiitos jos vähän selvennät.

[QUOTE="mii";23106106]Ei tuu mieleen ketään tyhmää mutta kasapäin ärsyttäviä, en tosin koe tarpeelliseks heitä tänne luetella.[/QUOTE]

Muutama ärsyttävä ja oikeasti hieman simppeliltäkin kuulostava tulee mieleen (joista yksi myös tässä ketjussa kirjoittanut), mutta taidanpa jättää luetteloimatta myös. Eivät kaikki minustakaan pitäisi jos mustana täällä kirjoittelisin :D

Kerro tarkemmin. Et mimmosia lässytyksiä? Ja millaisia mollauksia? (Koska tarkoituksella en ole sitä tehnyt, anteeksi jos olen loukannut.) Kiitos jos vähän selvennät.

Esim lapsen särkylääkkeistä jaksoit vääntää ja sikapiikistä, oikein hymynaamojen kera niinkin vakavasta aiheesta, epäasuorasti väheksyen. Et ymmärrä muiden ihmisten tapoja ja koet itse olevasi jotenkin älykkäämpi. Jotenkin tosi ärsyttävää keskustella kanssasi asioista. Vaikutat jokseenkin yksinkertaiselta, vaikka välillä jotain fiksumpaakin tulee sulta...

[QUOTE="a.p";23106147]Esim lapsen särkylääkkeistä jaksoit vääntää ja sikapiikistä, oikein hymynaamojen kera niinkin vakavasta aiheesta, epäasuorasti väheksyen. Et ymmärrä muiden ihmisten tapoja ja koet itse olevasi jotenkin älykkäämpi. Jotenkin tosi ärsyttävää keskustella kanssasi asioista. Vaikutat jokseenkin yksinkertaiselta, vaikka välillä jotain fiksumpaakin tulee sulta...[/QUOTE]

Taitaa olla aika vanhoja juttuja nuo esimerkit?
Mutta juu, onhan se totta että en pidä tarpeellisena asiana antaa lapsille(kaan) särkylääkkeitä turhan takia, esim pienen kuumeen takia. Sikapiikkiä olen pitänyt turhana (ainaki tavalliselle terveelle ihmiselle), ja juu, koko sitä sikaflunssasta syntynyttä haloota naurettavana.
Huonoina päivinä sitä kyllä tosiaan saattaa tarttua vähä liianki tiukasti johonki aiheeseen, vääntää siitä. Onneksi ei oo niin huonoa päivää ollut, että tällainen aloitus olis pitänyt tehdä. ;)

Luulenpa, että kukaan ihminen ei pysty ymmärtämään kaikkia toisten tapoja. Tottakai omia tapoja pitää parempana (itselleen ja toisinaan yleisemminki), ei kai niitä muuten toteuttaiskaan!?
Älykkyysosamääräni on todennäköisesti aivan keskiluokkaa.

Ja onneksi täälä keskusteleminen on täysin vapaaehtoista. ;) Jos ärsyttää, ei oo pakko. ;) Eihän kaikista ihmisistä voi tykätä.
Yks mun vika on se, että en osaa aina ilmaista ajatuksiani oikein. En oo mikään lahjakkain ihminen ulosanniltani, kuten oot varmaan huomannu. :)

Hahaa, ei näköjään ollut pokkaa tulla kertomaan kirjautuneena, harmaana tietysti. :laugh:

Ei niin, koska jumalauta saisin kuulla osakseni v***lua siitä seuraavat puoli vuotta. Kerra tein sen virheen että sanoin suoraan mielipiteen ja kamala kitinä vinkuitkuhan siitä lähti, että ei kiitos! :D
Halusin vain sanoa, koska nuo ihmiset on ihan tarpeeksi loukannut ja toivottavasti ottaa siitä vähän opikseen ja koittaa parantaa. Minulle myös sanottiin suorat sanat yhdessä tällaisessa ja paransin tapaani keskustella eräästä aiheesta. En halua loukata ketään, mutten myöskään halua tulla loukatuksi, kiitos.

Taitaa olla aika vanhoja juttuja nuo esimerkit?
Mutta juu, onhan se totta että en pidä tarpeellisena asiana antaa lapsille(kaan) särkylääkkeitä turhan takia, esim pienen kuumeen takia. Sikapiikkiä olen pitänyt turhana (ainaki tavalliselle terveelle ihmiselle), ja juu, koko sitä sikaflunssasta syntynyttä haloota naurettavana.
Huonoina päivinä sitä kyllä tosiaan saattaa tarttua vähä liianki tiukasti johonki aiheeseen, vääntää siitä. Onneksi ei oo niin huonoa päivää ollut, että tällainen aloitus olis pitänyt tehdä. ;)

Luulenpa, että kukaan ihminen ei pysty ymmärtämään kaikkia toisten tapoja. Tottakai omia tapoja pitää parempana (itselleen ja toisinaan yleisemminki), ei kai niitä muuten toteuttaiskaan!?
Älykkyysosamääräni on todennäköisesti aivan keskiluokkaa.

Ja onneksi täälä keskusteleminen on täysin vapaaehtoista. ;) Jos ärsyttää, ei oo pakko. ;) Eihän kaikista ihmisistä voi tykätä.
Yks mun vika on se, että en osaa aina ilmaista ajatuksiani oikein. En oo mikään lahjakkain ihminen ulosanniltani, kuten oot varmaan huomannu. :)

No joo tosiaan huono päivä ollut, anteeksi tuli vähän turhan ikävästi sanottua.
Ymmärrän toki kantasi ja tapasi olla antamatta särkylääkkeitä ei se siitä ole kiinni, ehkäpä olet antanut asiasi vain erikoisella tavalla julki tai olen ymmärtänyt väärin...

[QUOTE="a.p";23106238]Ei niin, koska jumalauta saisin kuulla osakseni v***lua siitä seuraavat puoli vuotta. Kerra tein sen virheen että sanoin suoraan mielipiteen ja kamala kitinä vinkuitkuhan siitä lähti, että ei kiitos! :D
Halusin vain sanoa, koska nuo ihmiset on ihan tarpeeksi loukannut ja toivottavasti ottaa siitä vähän opikseen ja koittaa parantaa. Minulle myös sanottiin suorat sanat yhdessä tällaisessa ja paransin tapaani keskustella eräästä aiheesta. En halua loukata ketään, mutten myöskään halua tulla loukatuksi, kiitos.[/QUOTE]

Siis sä oot loukkaantunu jostain lasten särkylääkejutusta tai sikapiikkijutusta?! :O Oisit sanonu jo sillon (yv:llä)! : /

Siis sinua sieppaa jotkin netissä sanotut sinua loukanneet kommentit jostain vuodelta rusina. Koska Sleepistä en ole nähnyt täällä kuin ohi mennen KUUKAUSIA sitten. :D

[QUOTE="a.p";23106252]No joo tosiaan huono päivä ollut, anteeksi tuli vähän turhan ikävästi sanottua.
Ymmärrän toki kantasi ja tapasi olla antamatta särkylääkkeitä ei se siitä ole kiinni, ehkäpä olet antanut asiasi vain erikoisella tavalla julki tai olen ymmärtänyt väärin...[/QUOTE]

Asia ok. :) Mun tapa kommentoida voi olla kyllä aika kärkäs ja kärjistävä toisinaan, varsinki huonoina päivinä. Ja silloin se itseilmaisu on muutenki vaikeampaa. Mutta siis en oo tarkoittanut loukata ketään enkä muutenkaan ruukaa kovin henkilökohtaisesti keneenkään kohdistaa juttuja.

Viimeksi muokattu:
mikä lie se nyt tällä hetkellä on, se röntgenopiskelija. sitä ei vaan jaksa. aina se vääntää ja vaikka se ois just kertonut jotain niin kohta se kertoo sen eri tavalla. kuten että ei oo kultalusikkaa ahterissa vaikka kaikista lauseista tulee ilmi että on.

vaikka ois just kertonut että virikepaikoilla lapset hoidossa, niin kohta se vääntää, että ei olekaan. oikeesti. se on minusta tyhmin ja valehtelevin.

åboriginalko se nimimerkki on.

Kepsis saa mut voimaan pahoin, erityisesti JOS nyt sattuisi olemaan mies kuten väittää! :(

Onneksi lupasi lopettaa palstailun, vaikka tuskin pitää sanaansa siinäkään!!

Niin minutkin. Eikä näköjään ole edes ikäkysymys.

Tänne pitäisi muuten ehdottomasti saada sellainen "Tykkää" -nappi!

Samaa mieltä, "tykkää"-nappi käyttöön!!!

Täältä lentäisi pihalle kepsikset ynnä muut itkupillit hyvin nopeasti :) Saatais palstan tasoa nostettua helposti.

Tämä kepsis-nikki alkoi tämän aamun itkemällä modelle kun joku "äiti" on sanonut kepsulalle niin ikävästi ettei kepsu ole enää tiennyt miten sanoa vastaan äitöselle :D Siksi kepsu vaatii bannia äiti-nikille hoh hoijaa...

Yhteistyössä