käytätkö hyväksesi kaupan 14 vrk palautusoikeutta vaatteidenostossa?

• Viestiketjun aloittaja ostaja
  • Ensimmäinen viesti
ostaja
ostin parit paidat, mutta ei sopineetkaan niinkuin oletin (en siis sovittanut kaupassa lainkaan), aion viedä ne takaisin kauppaan, koska eivät sopineet. tarvinneeko sitä edes perustella, kun on hintalaput paikallaan ja käyttämätön vaate kyseessä.

En ellei vaateissa ole jotain vikaa,jos jotain vaatetta ostan käyn aina kokeilemassa,ellen ole täysin varma siitä,että vaate on sopiva.

"ihme"
[QUOTE="vieras";23105045]Ei kaupassa ole automaattisesti palautusoikeutta. Postimyynnissä on.[/QUOTE]

Häh?? Jokaisessa kaupassa, jossa olen käynyt on palautusoikeus ja tuotteita olen myös palauttanut. Puhun nyt lähinnä isoista ketjuista h&m, vero moda, zara yms yms. Usein kyllä varmistan palautusoikeuden, mutta en ole vielä koskaan törmännyt kauppaan, jossa ei olisi. Vaihto-oikeus on myös lähes kaikkialla, jolloin voit aina vaihtaa tuotteen kun raha on jo kulutettu, ja löytää jotain sopivampaa.

apuuuaaa
[QUOTE="ihme";23105121]Häh?? Jokaisessa kaupassa, jossa olen käynyt on palautusoikeus ja tuotteita olen myös palauttanut. Puhun nyt lähinnä isoista ketjuista h&m, vero moda, zara yms yms. Usein kyllä varmistan palautusoikeuden, mutta en ole vielä koskaan törmännyt kauppaan, jossa ei olisi. Vaihto-oikeus on myös lähes kaikkialla, jolloin voit aina vaihtaa tuotteen kun raha on jo kulutettu, ja löytää jotain sopivampaa.[/QUOTE]

Voi jestas tätä ihmisten typeryyttä.
Joo, aika moni kauppa hyväksyy, että idioottimaiset asiakkaat eivät osaa harkita tuotetta ostaessaan tarpeeksi, joten he HYVÄÄ HYVYYTTÄÄN antavat palauttaa tuotteet.

..
no esim halosella ei palatusoikeutta, pitää erikseen sopia avokaupasta. enkä ole varma esim prismasta, kun sielläkin vaatteita. mutta kyllähän noilla suurilla yleensä ketjuilla on. pikkukaupoissa yleensä ei. itse sovitan yleens kaupassa .mutta tiedän ihmisiä jotka sovittavat suosiolla vasta kotona. astenvaatteet tietty paljo mukavampi sovitella kotona. kerran näin hm:n kassalla naisen joka osti kymmenkunta toppatakkia, sanoi myyjllekin että aikoo palauttaa näisst osan, vie lapsille kotiin valinnanvaraa

v
Minäkin olen ostanut hm:ltä ja sanonut kassalla että kokeilen kotona. :D Mun mielestä älyttömän hyvä ku voi kokeilla kotona rauhassa. Mutta esim. anton&ninassa ei voi palauttaa, voi vain vaihtaa ja jos et heti osta niin rahat jää sinne "sisään".
Joskus aikaa sitten lindexillä kuulu mainos, joka meni suunnilleen näin: "Etkö jaksa jonottaa sovituskoppiin? Osta ja sovita vasta kotona. Palautusoikeus 14pv."

"ihme"
Voi jestas tätä ihmisten typeryyttä.
Joo, aika moni kauppa hyväksyy, että idioottimaiset asiakkaat eivät osaa harkita tuotetta ostaessaan tarpeeksi, joten he HYVÄÄ HYVYYTTÄÄN antavat palauttaa tuotteet.
Hahhah, kukakohan täällä on "diootti"? Ne rievut mitä h&m:stäkin saa on välillä jo rikkinäisiä ostaessa, niin että "hyvää hyvyyttään" ei kaupat tee mitään. Voittoa ne hakee, ja asiakkaita saa enemmän kun on palautusoikeus mahdollisuus.

En harkitse ostojani sen enempää kuin tarpeen, etkä voi tietää kuinka usein olen tuotteita palauttanut, joten et myöskään voi päätellä siitä harkintakykyäni.

Minäkin olen ostanut hm:ltä ja sanonut kassalla että kokeilen kotona. :D Mun mielestä älyttömän hyvä ku voi kokeilla kotona rauhassa. Mutta esim. anton&ninassa ei voi palauttaa, voi vain vaihtaa ja jos et heti osta niin rahat jää sinne "sisään".
Joskus aikaa sitten lindexillä kuulu mainos, joka meni suunnilleen näin: "Etkö jaksa jonottaa sovituskoppiin? Osta ja sovita vasta kotona. Palautusoikeus 14pv."
Mä ymmärrä minkä takia sitä vaatetta pitää kokeilla "kotona rauhassa".Laitat päälle ja katot peilistä..vai mitä ihmettä niille siellä kotona tehdään..?Ja helpompaahan se siellä kaupassa on kuin että pitäs kotoota taas lähteä takas kauppaan.

"vieras"
Mä ymmärrä minkä takia sitä vaatetta pitää kokeilla "kotona rauhassa".Laitat päälle ja katot peilistä..vai mitä ihmettä niille siellä kotona tehdään..?Ja helpompaahan se siellä kaupassa on kuin että pitäs kotoota taas lähteä takas kauppaan.
No entäs jos sulla on sukkahousut ja ties mitkä kalsarit -20 astetta, sata paitaa ja toppatakki. Niitäkö nyt alat veivaa pois siellä kaupan pienessä (usein myös likaisessa, ainakin pöylyisessä) kopissa. Ehei.

Jos nyt asuu kaukana kaupoista niin ei ehkä näin, mut ite meen kaiken maailman kauppojen ohi päivittäin, et ei ole hirveä vaiva viedä takaisin.

Yhteistyössä