T
tuleva karppaaja
Vieras
Mistä saa tietoa että mitä voi syödä kun alkaa skarppaamaan, jotain sai syödä ja jotain ei mutta en haulla löytänyt yhtään karppiketjua.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ylöa;23097112:huhuu joku
eililnen oli eka karppipäivä, olenko mä yhtään jäljillä?
Alkuperäinen kirjoittaja Tapiontytär;23102584:Lista kuulosti herkulliseltaMutta, huolehdi siitä että rasvaa menee vähintäänkin se 150g päivää kohden, nyt näyttää äkkiseltään aika rasvattomalta.
Itse söin eilen seuraavaa (takana 9kk karppausta):
Aamupala - mantelileipä, päällä voita, koskenlaskijaa, salaattia ja meetvurstia.
Välipala - vispattua kuohukermaa, turkkilaista jogurttia, hieman vauvan marjasosetta ja vaniljanmakuista proteiinijauhetta.
Ruoka - kanaa tomaattikastikkeessa ja voissa paistettuja kesäkurpitsasuikaleita ja koskenlaskijaa.
Iltapala - meni samaa kuin välipalana kun oli niin hyvää![]()
Hyvää kyllä olikinSitä varmaan alkuun jotenkin pelkää sitä rasvaa. Reiluhkossa voissa kyllä paistoin kaiken. Pitäskö laittaa kahviin punaista maitoa? Entäs nuo vadelmat, tuleeko niissä liikaa hiilareita? Ketoosia en siis suoranaisesti tavoittele, mutta painoa tartten reilusti alas.
Alkuperäinen kirjoittaja Tapiontytär;23102703:Mä käytän kahviin ihan kuohukermaa (3hh/100g), tai vaihtoehtoisesti sitten punaista soijamaitoa (0,2hh/100g).
Maitoa en käytä oikeastaan lainkaan, mutta jos noita aiemmin mainittuja ei ole niin sitten voin lorauttaa kahviin sitä mitä on tarjolla..Jos sä tykkäät käyttää maitoa niin punaisessa on parhaiten sitä rasvaa juurikin, vaikka se ehkä alkuun hirvittää niin sitä sä nyt kuitenkin tarvitset
Vadelmat on hyviä, niissä on noin 4hh/100g