Jes! Mulla on ketoosi!! :) (ja kysymys siitä)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja häpykarppi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

häpykarppi

Vieras
Hoh, en olisi uskonut, eilen tiputin hiilarit, eiliseltä tuli kuitenkin liikaa, 28g, tänään saldona 18g, ja teen iltapalaksi munia, pekonia ja majoneesia, eli eipä niitä paljon enää tule lisää. No, joka tapauksessa, viimeviikko meni ihan perseelleen reissun takia, toki olen vähän syömisiäni katsonut, mutta takuuvarmasti ollut paljon yli 100g päivässä. Plus lauantaina pari olutta ja muutama lasi punaviiniä. Ja nyt, kun tänään päätä särkenyt koko päivän, ajattelin pissata tikkuun, ja niinhän se näytti ketoosin! O.o

Sitten se kysymys; tuossa mitta-asteikossa on 6 kohtaa, yksi on negatiivinen, ja 5 kertoo ketoosin asteista. Ja mulle tuli tuo keskimmäinen kohta. Eli mitäs nuo asteet nyt kertoo? Eli kuinka syvä ketoosi on?

Ei ne tikut välttämättä kerro ketoosin asteesta paljoakaan. Ne kertoo lähinnä sen paljonko sun kroppas hukkaa ketoaineita. Vaikka pysyisit ketoosissa, tikku ei sitä välttämättä näytä koska kroppa oppii valmistamaan ketoaineita sen verran ettei niitä mene hukkaan. Aluksi menee aina hukkaan enemmän, eli käytännössä pissit kaloreita :)

Mulla on tossa koko aika hiilihappovettä vieressä :) Koko ajan silti kova jano, ja oon varmaan 3 litraa juonut tänään.

En oo ketoosiin sen ihmeemmin perhetynyt vielä, kun tää tosiaan tuli ihan mielettömän nopeasti, mutta siis kauanko on ok jatkaa? Ja pikkuhiljaa lisään sen jälkeen hiilareita, nostan ihan muutamalla grammalla? En mä meinaa jatkossakaan kovin korkeilla hiilareilla olla, aikasemmin oon ollut jossain max.40g/pvä, jos sen yli menee, on olo jo kamala...

Yhteistyössä