Meneekö tällaiset jutut kirpparilla kaupaksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kiitos
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kiitos

Vieras
1) pehmolelut?

2) lasten/vauvojen hyväkuntoiset pussilakanat?

3) vanhat äp:n makuupussit ja toppahaalarit?

4) lasten hyväkuntoiset huppupyyhkeet?

5) sisustustavarat, esim. taulut ja kehykset?

6) naisten vaatteet?

Mikä myy kaikista parhaiten? Mikä huonoiten? Oman kokemuksenne mukaan :)

[QUOTE="vieras";23096248]Kaikki lasten kama myy hyvin. Aikuisten vaatteet vähiten. Mutta kaikkea kannattaa viedä. Kaikki "outo" menee heti... :)[/QUOTE]

Just näin! Minäkin vein kerran koko ajan lisää kaikkea ihmeellistä maljakkoa ja kuppia kirpparille, en uskonut niiden menevän ollenkaan :D

1) sisustustavarat, esim. taulut ja kehykset

2) pehmolelut

3) lasten/vauvojen hyväkuntoiset pussilakanat

4) lasten hyväkuntoiset huppupyyhkeet

5) naisten vaatteet

6) vanhat äp:n makuupussit ja toppahaalarit

[QUOTE="jepu";23096273]Just näin! Minäkin vein kerran koko ajan lisää kaikkea ihmeellistä maljakkoa ja kuppia kirpparille, en uskonut niiden menevän ollenkaan :D[/QUOTE]

Jep. Mä vein pari semmosta tilaajalahjana saatua rihkamasormusta, ja ne meni ihan saman tien ku siihe pöytään ne lätkäsin. :D En ois uskonu.

Pienenä vihjeenä kannattaa laittaa niihin lasten pussilakanoihin koko. Itse ostin poitsulle peiton ja tyynyn ja olen niihin pussilakanoita etsinyt ja en uskalla ostaa kirpparilta, kun en ole varma sopiiko ne vai ei, kun ei ole mitään kokomerkintää.

1) pehmolelut?

2) lasten/vauvojen hyväkuntoiset pussilakanat? Mulla meni kaikki kaupaksi.

3) vanhat äp:n makuupussit ja toppahaalarit? Toppahaalarit on mennyt aina kaupaksi.

4) lasten hyväkuntoiset huppupyyhkeet? Tästä ei tietoa.

5) sisustustavarat, esim. taulut ja kehykset? On mennyt heti kaupaksi.

6) naisten vaatteet? Riippuu vaatteista. Uudehkot menee eli ns. trendikkäät.

Mikä myy kaikista parhaiten? Mikä huonoiten? Oman kokemuksenne mukaan :)

Parhaiten menee lasten vaatteet, lelut, korut, laukut, kirjat. Huonoiten vanhat vaatteet, lasten kengät. Lasten takit menee tosi hyvin kaupaksi ja lasten pyörät myös.

[QUOTE="vieras";23096497]Parhaiten menee lasten vaatteet, lelut, korut, laukut, kirjat. Huonoiten vanhat vaatteet, lasten kengät. Lasten takit menee tosi hyvin kaupaksi ja lasten pyörät myös.[/QUOTE]

Ja mikä ei mee kaupaksi niin rintsikat ja naisten bikinit (vaikka olikin melkein uudet). Lasten uima-asut menee kyllä kaupaksi, hieman hitaasti kylläkin.

Yhteistyössä