Mies meinas ettei tuu mitään mun ruoanlaitosta :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PinkLily
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

PinkLily

Aktiivinen jäsen
25.04.2010
10 166
0
36
primalucecats.blogspot.com
kanat ilman rasvaa narrmusella pannulla, riisit samaan aikaan veteen ja piti sekotella, sulatin suklaata kattilassa kera voin ja vatkasin sokerin ja munat vaahdoksi :D Piis of keik :D
Niin ja siis kaikkia samaan aikaan.

Onko teillä ukko koskaan kattonut, että tosta vaan ei yksinkertaisesti voi tulla mitään :laugh:

No, tuli hyvää kanakastiketta ja kehu ne mutakakkuakin :D

kanat ilman rasvaa narrmusella pannulla, riisit samaan aikaan veteen ja piti sekotella, sulatin suklaata kattilassa kera voin ja vatkasin sokerin ja munat vaahdoksi :D Piis of keik :D
Niin ja siis kaikkia samaan aikaan.

Onko teillä ukko koskaan kattonut, että tosta vaan ei yksinkertaisesti voi tulla mitään :laugh:

No, tuli hyvää kanakastiketta ja kehu ne mutakakkuakin :D

Eiku se aina luottaa että mä onnistun. Ite mä aina puhisen siinä tehdessäni että "tästä ei tuu mitään". Sit siitä kuitenki aina tulee :D

Miks en uskaltais :D :D Peseminen on hanurista jos vahingossakin unohtaa pestä heti mut muuten kyllä loistava pannu. Taidan silti tyytyä tohon tefloniin vaan :D

Onhan se valurautainen vähän semmoinen bakteerikammoisen painajainen ku ei saa pesuaineella pestä ku on muuten pilalla.

Eikä semmoisessa voi mitään kastikkeita tehdä vaan on ihan paistamista varten.

Voi valurautapannulla muutakin tehdä. Voi vaikka paistaa makkaroita leivinuunissa ku laittaa pannun siihen etureunaan sitten ku on enää pieni hiillos jäljellä.

Hyvä pienehkö teflonkattila ois monasti parempi kuin miljoona paistinpannua.

Onhan se valurautainen vähän semmoinen bakteerikammoisen painajainen ku ei saa pesuaineella pestä ku on muuten pilalla.

Eikä semmoisessa voi mitään kastikkeita tehdä vaan on ihan paistamista varten.

Voi valurautapannulla muutakin tehdä. Voi vaikka paistaa makkaroita leivinuunissa ku laittaa pannun siihen etureunaan sitten ku on enää pieni hiillos jäljellä.

Hyvä pienehkö teflonkattila ois monasti parempi kuin miljoona paistinpannua.

Ei tefloniakaan saa pestä pesuaineella ;) Mulla on sellanen siiika hyvä teflonkattilakin mikä näyttää ikääntymisen merkkejä myös :( Täytyy tehdä tonne kattila kaappiin inventaario ja alkaa ostamaan uusia kippoja ja kattiloita :D

Ei tefloniakaan saa pestä pesuaineella ;) Mulla on sellanen siiika hyvä teflonkattilakin mikä näyttää ikääntymisen merkkejä myös :( Täytyy tehdä tonne kattila kaappiin inventaario ja alkaa ostamaan uusia kippoja ja kattiloita :D

Et sit tienny sitä et niit ei myöskään saa naarmuttaa;)

No joo,hyvä teflon kestää myös muita matskui ku muovi/puu.
Naarmusella pannulla en tekis edes yhtä kertaa ruokaa,siit ku irtoo sitä moskaa..myrkkyjä..

Siis mitä? Eikö muka teflonpannua sais heittää tiskikoneeseen? Höpöhöpö.

Miks joku valittaa puulastoista. Niitä käyttäisin muutenkin naarmuttaa tai ei.

[QUOTE="vieras";23099826]Et sit tienny sitä et niit ei myöskään saa naarmuttaa;)

No joo,hyvä teflon kestää myös muita matskui ku muovi/puu.
Naarmusella pannulla en tekis edes yhtä kertaa ruokaa,siit ku irtoo sitä moskaa..myrkkyjä..[/QUOTE]

:D Joo mä en tienny sitä :rolleyes: Mut mulla oli joskus sellasia teflon vuokia mistä irtos ruokaan se koko hemmetin pinta :O :x

Uusimmat

Yhteistyössä