Ihan totta, vartin yli neljä pääsen pois Ei vaan, pakko vähän aiemmin löytää, minulla on opetuslapsi koko päivän.Se löytyy siinä 15-16 korvilla taasen sitten
Ihan totta, vartin yli neljä pääsen pois Ei vaan, pakko vähän aiemmin löytää, minulla on opetuslapsi koko päivän.Se löytyy siinä 15-16 korvilla taasen sitten
Knocked up onkin nähty. Ja joo on kyllä, Seth Rogen on hauska Tietää yleensä jos sen leffan kattoo että ei jää ainakaan ihan tyhjäks.Ai teillä katotaan kokki kilpailuja Juu ihmeessä kerro sitten mitä olit mieltä, toi Super Bad oli sellainen nuorten teinipoikien elämää kertova elokuva, Knocked Up on vähän niinkuin self explanatory ja Se Pineapple express on pilviveikosta joka joutuu skarppaamaan elämässään, siltikin hommat menee suht oudoksi ihan ilman pilvessä oloakin Toi Seth Rogen on oikeasti ihan hauska koomisten roolien näyttelijä. Jotenkin noi menneet roolit sillä liittynyt useasti pilven polttamiseen jollain tasolla Sen uusin tuo Green Hornet oli vähän, erikoinen, sitä en suoranaisesti suosittele, koska se oli lievästi ärsyttävä elokuva, pääosan esittäjästä oli tehty niin itsekeskeinen. Tosin en koskaan seurannut alkuperäistä sarjaa, että ehkä se on sieltä jotenkin siirretty "autenttisuuden" vuoksi.
Peukut pystyssä että pikkumuru tervehtyy nopeasti ja pääsee kotiin äidin kainaloonHuomenta!
Viime yö oltiinkin esikoisen kans kahestaan kotona, ku toinen puoli perheestä oli sairaalassa yötä. Kuopuksella tulehtus sylkirauhanen tai joku, toisen posken takaosa turposi oikeen kunnolla ja eilinen meni enemmän tai vähemmän istuksiessa sairaalassa.
Tänään pitäs päästä jo kotiin, toivon että alkais paranemaan aikataulussa..Ikinä aiemmin en ollu tommosesta vaivasta kuullut, ja kun vielä suoraan osastolle ottivat suonensisäisäistä antiioottia ottamaan :O
Miun pitäs selvitä kurssille, vaikka ajatukset on tietty siellä pikkuisen luona.
Haha , ai se on se sun juttus Täällä katsotaan satunnaisesti noita kokkiohjelmia. Joskus ne on hyvin viihdyttäviä, joskus aikanaan tuli katottua noita Gordon Ramsayn ohjelmia, niissä ainakaan ei jää kylmäksi katsojakaan kun katsoo sitä keuhkoamista ja ihmisten luupäisyyttäKnocked up onkin nähty. Ja joo on kyllä, Seth Rogen on hauska Tietää yleensä jos sen leffan kattoo että ei jää ainakaan ihan tyhjäks.
Mä nyt oon vähän enemmän innostunu noista kokkiohjelmista... Ne on näitä mun "Voi vitsi, mäkin olisin hei osannut tehdä paremmin!"-ohjelmia
Aha, no hyvä juttu.Jätkä, se yks juttu mistä kyselin on ilmeisesti YP:n ansiosta kunnossa, huomasin eilen. Kiitos sanan eteenpäin viemisestä.
Mä katoin gordonia niin kauan kunnes se alko haukkumaan Jamie Oliveria, Jamie on niin sulonen sössöttäjä et mä oon kyl sen puolellaHaha , ai se on se sun juttus Täällä katsotaan satunnaisesti noita kokkiohjelmia. Joskus ne on hyvin viihdyttäviä, joskus aikanaan tuli katottua noita Gordon Ramsayn ohjelmia, niissä ainakaan ei jää kylmäksi katsojakaan kun katsoo sitä keuhkoamista ja ihmisten luupäisyyttä
Peesi!Mä katoin gordonia niin kauan kunnes se alko haukkumaan Jamie Oliveria, Jamie on niin sulonen sössöttäjä et mä oon kyl sen puolella
Oliver on sellanen symppis mutta minusta molemmilla on puolensa, Ramsayn tyyli on hyvä ainakin siinä sarjassa missä se yrittää pelastaa ravintoloita konkurssin partaallta typerän omistajan pakkomielteiden / osaamattomuuden takia.Mä katoin gordonia niin kauan kunnes se alko haukkumaan Jamie Oliveria, Jamie on niin sulonen sössöttäjä et mä oon kyl sen puolella
Nojoo... Okei... Onhan se ihan hyvä sellasten selkärangattomien lahnusten kanssa...Oliver on sellanen symppis mutta minusta molemmilla on puolensa, Ramsayn tyyli on hyvä ainakin siinä sarjassa missä se yrittää pelastaa ravintoloita konkurssin partaallta typerän omistajan pakkomielteiden / osaamattomuuden takia.
sulla selkeesti on vielä havaittavissa sellainen "mutkun se on tyhmä ku se haukku sen kivan tyypin"Nojoo... Okei... Onhan se ihan hyvä sellasten selkärangattomien lahnusten kanssa...
Joo, kun mä en tykkää sellasista rääväturvista ihan oikeessakaan elämässä.. Mä en ikimaailmassa kuuntelis jos se haukkuis mua päin naamaa silleen ku niissä ohjelmissa niitä tyyppejä. Oli sitten miten Gordon Ramsay tahansa, sanoisin että "pidä mehus runkkari"sulla selkeesti on vielä havaittavissa sellainen "mutkun se on tyhmä ku se haukku sen kivan tyypin"
Ei sillä, onhan se Gordon selkeä öykkäri ja tavallaan jättänyt "levyn päälle" kun saanut suosiota niin paljon siitä tyylistään, ehken ei ole muistanut että kaikkeen ei voi mennä sanomaan töksäyttäen. Ainakaan silloin kun ei ole riittävää syytä sille.
hajosinJoo, kun mä en tykkää sellasista rääväturvista ihan oikeessakaan elämässä.. Mä en ikimaailmassa kuuntelis jos se haukkuis mua päin naamaa silleen ku niissä ohjelmissa niitä tyyppejä. Oli sitten miten Gordon Ramsay tahansa, sanoisin että "pidä mehus runkkari"
Ai kauheeta... No, mielikuvituksellani ei tosiaan ole rajaa...
Sä mihkää ängenny, hassu nainen. Omalla tavallaan molemmat kiinnostavia.Mä änkeen tahallani teittin keskusteluun ja sanon : Gordon onparas :heart: