"Vieras"
SINÄ joka kirjotat näitä kommentteja olet IHAN SELVÄSTI KATKERA IHMINEN KAIKIN PUOLIN! Anteeksi nyt vain, mutta kaikki paistaa kommenteistasi täysin läpi. Katsohan peiliin nyt enemmän kuin yhdesti ja kysy olenko minä kateellinen ihminen? Ja kuuntele mitä peilikuvasi vastaa.Onko siinä ihmettelemistä, lapsityövoimaahan nu käyttävät hyväkseen, eli isommat lapset huolehtivat nuoremmista silläaikaa kun äiti vetelee päiväuniaan
Minusta se on hienoa että isossa perheessä kaikki tekee jotain, eihän siitä mitään tule jos äiti vain tekee, se yhteisen tekemisen riemu ja onnistumisen riemu on niin palkitsevaa kuin vain voi olla. Nimimerkki on isosta perheestä jossa ei tuotu kukkaa kämmenelle, vaan sain tienata itse kaiken haluamani, tekemällä ihan palkkatyötä jo 12-vuotiaana.. olin ylpeä kun itse maksoin kaiken ihan kaiken ja maksan tänä päivänäkin, ei vanhemmat ole ostaneet mitään. Tahtoo vain olla jotkut nuoret nykyisin niin uusiavuttomia, tiiä mistä sitten johtuu kasvatuksesta?, vastuunantamuudesta?, vai sitten siitä että on ainokainen tai kehden lapsen perheestä? Syitä voi olla monia.:/