Miten ihmeessä mä tulen aina väärinymmärretyksi?

Status
Viestiketju on suljettu.
[QUOTE="vieras";23090060]Voisko syynä olla sun ainainen minäminäminä eikä kukaan muu -asenne. "MINÄ olen OPETTAJA, tiesittekös muuten sitä. MINÄ olen boheemi, rock'n'roll -henkinen persoona isolla P:llä. Ai niin, muistinko mainita, että olen OPETTAJA?" Ja sit kun kaikki ei tykkääkään tästä upeasta persoonasta, alkaa itku ja väninä.[/QUOTE]

En ole kyllä tietääkseni tuonut ammattiani itse esiin kuin sellaisissa ketjuissa, joissa se on oleellinen tieto, ts. olen kirjoittanut ammattini edustajana. Vai onko sulla päinvastaisesta minkäänlaista todistusaineistoa?
 
[QUOTE="essi";23090039]Mutta mitäs jos sä sitten tahallas pyrit niihin vaikeisiin tilanteisiin, ettet vaan koe vältteleväs niitä?
Siis jos sulla on joku paniikki, ettei kukaan vaan luule sun olevan se "kiltti tyttö" joka ei uskalla mitään.
Eihän jokaista mielipidettää ole pakko toitottaa, jos tietää sen johtavan riitaan.[/QUOTE]

Hm, tätä pitää miettiä... voi tavallaan pitääkin paikkaansa. Hyvä huomio :).
 
"vieras"
Mä olen satunnainen kävijä täällä palstalla, ollut jo muutaman vuoden ajan.

Musta tuntuu, että sä Rieputarallaa, tuot itseäsi hirveästi julki. Sä oikein haet sitä, että joku kommentoi sun kuvasta/kodista/lapsesta jotain negatiivista, jotta pääset kertomaan kuinka väärin sua täällä kohdellaan.
 
Tässäpä
[QUOTE="Mamma italiana";23090058]jos ammattisi vedetààn aina tànne palstalle, haluaisin kysyà miten ihmeessà ihmiset muistavat ammattisi? muistatko sinà minun ammattini?[/QUOTE]

hyvä huomio! Minä en edes tiedä sinun ammattiasi... Sörkkiksen ammatin tiedän liiankin hyvin, mistähän johtunee...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tässäpä;23090113:
hyvä huomio! Minä en edes tiedä sinun ammattiasi... Sörkkiksen ammatin tiedän liiankin hyvin, mistähän johtunee...