Kirppislöydöt

  • Viestiketjun aloittaja "Pölö"
  • Ensimmäinen viesti
"Pölö"
Löysin tänään kirpparilta:
- 8 t-paitaa, uudenveroisia 0,50e/kpl itselleni
- 86cm Jonathan talvihaalari, uudenveroinen 0,50e
- hame M-koko, 0,50e
- Kissa ja hiiret- peli 2e
- Kapakkakierrospeli 1e
- 98cm kypärämyssy 0,50e
- 80cm villatakki, uusi, 1e
- 74cm, Tintun lohikäärme olopolot 3e


Löytyi vielä vaikka ja mitä, mut nyt en kyllä tähään hätään satu muistamaan :D
 
"Venni"
Vau, kuulostaa hyvältä. Itse en löytänyt tänään mitään :-(( mutta eilen ostin lapselle shortsit 0,50 e ja topin 0,80 e ja ne eivät olleet ihan upouusia, mutta oikein siistit ensi kesää varten.
 
kirppisshoppailija
[QUOTE="Venni";23089779]Vau, kuulostaa hyvältä. Itse en löytänyt tänään mitään :-(( mutta eilen ostin lapselle shortsit 0,50 e ja topin 0,80 e ja ne eivät olleet ihan upouusia, mutta oikein siistit ensi kesää varten.[/QUOTE]

onko jo kesävaatteita kirppiksellä? missä kirppiksellä kävit?
 
[QUOTE="vieraana";23090209]Ehditkö sä missään vaiheessa käyttää noita kaikkia vaatteita lapsillasi? Kun tuntuu aika äkkiseltään, että ostat ihan mielettömän paljon vaatetta.[/QUOTE]

Ehdin.

Blogi vääristää. Toki ostan vaatteita paljon, mutta ei meillä vaatekaapit pursuile siten miten voisi kuvitella kun blogia selaa.

Silloin kun likat oli pienempiä ja vaatekoko vaihtui kahden kuukauden välein, saattoi jokunen vaate jäädä käyttämättä. Mutta ei tosiaan jää enää, kun nyt on kullakin vaatekoolla vähän pidempi käyttöaika.
 
Kävin tänää ekan kerran Idea kirppiksellä turussa ja oli kyllä suuri pettymys:/ ei ollu oikeestaan lainkaan lasten vaatteita ja muuta en oikeestaan jaksa edes katsoa..ostin hymynaama helistimen 20senttiä:D
 
Alkuperäinen kirjoittaja käsbe;23090297:
Kävin tänää ekan kerran Idea kirppiksellä turussa ja oli kyllä suuri pettymys:/ ei ollu oikeestaan lainkaan lasten vaatteita ja muuta en oikeestaan jaksa edes katsoa..ostin hymynaama helistimen 20senttiä:D
Harmi että siellä oli huono tarjonta. Ei se mikään Manhattan ole, mutta kyllä mä olen sieltä aina sentään jotain löytänyt :)
 

Yhteistyössä