Onko se oikeesti vai ihan yleistä, ettö ihmisillä on olemassa oikeesti joku lista, missä on kaikkien kaatojen nimi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Leukistinen aksolotli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="omppu";23087096]Olihan joku äijä jossain maailmalla onnistunut saamaan kaadoiltaan muistoksi häpykarvatupsunkin. Ne olivat lasin alla tauluna kuin joku perhoskokoelma, jokaisen tupsun kohdalla oli numero. Äijällä oli sitten muistikirja, jossa oli tiedot kustakin numerosta, missä, miten ja millaista oli. Helvetin ällöttävää.

Ja joku "lovi sängynpäätyyn" -juttu o ihan älyttömän lapsellista ja naurettavaa. Jos egonpönkitykseen tarvii panoseuran lisäksi vielä jotain vuoltuja merkkejä sänkyynsä, on kyllä melkoinen luuseri.[/QUOTE]

Tuo on kyllä ällöttävää, mutta ihan vain sellainen lista ei.
Esimerkiksi:
1.12.2006 Paavo 23 v.
23.2.2007 Mikko 29 v.
26.5.2007 Jarkko 22v.
17.7.2007 Pauli 24v.
29.9.2007 Mika 27v.

niin en osaa ajatella tuosta mitään pahaa.

Muuten vieraat menis heti katsastaan sängynpäätyn tilanteen kyläreissulla. :D

Uaaah :laugh:

Ja palstakin olis väärällään aloituksia että 'Iskin baarista miehen ja sillä oli sänky niin hatarassa kunnossa kun oli vualtuna täyteen reikiä.....'

Kai tuo 'sanonta' tulee siitä kun länkkäreissä tms oli pistoolinkahvassa lovet 'kaadoista' tjtn....

En mie ymmärrä tuolaisia panolistoja,miks niitä pitää tehdä,no jokainen tietysti taplaa tyylillään.:D
Ei myö kumpikaan olla panolistoja tehty,ei kiinostanu listailla ketä on pannu ja miten,koska ja millainen sängyssä.

Siis ei mulla ainakaan ole kuin nimet siinä eikä yhtään mitään muuta. En ole mikään sekopää tms. Mä en tajua mitä ihmeellistä tuossa on jos haluaa muistaa kaikki vaikka niitä ei mitään älyttömiä määriä olisikaan.

Eipä ole kovin tervettä sekään, että jonkun tuollaasen perusteella haukutaan ihmisiä ties miksi jos kerran tuolle linjalle halutaan lähtiä. :kieh:

No ei oo tarkotus haukkua, eikä varsinkaan kohdistaa tätä kehenkään palstalaiseen, vaan tarkotus oli vähän kysellä, että miksi jollain on sellainen ja onko se yleistä. Mulle tulee jotenkin aika hurjia mielleyhtymiä siitä.

[QUOTE="juuli";23087060]Aika outoa...mut mä pidän jo outona sitäkin jos partnereita on niin paljon ettei kaikkia muista. Itsellä takana ennen miestä 15 nimeä ja kyllä mä ne muistan ilman listoja. Järjestyksenkin ;) Ehkä mä vaan oon sitten ollut pihtari tai tarkka tavarastani, kun tuntuu et nykyään niitä pitäs olla ainakin sen 50kpl[/QUOTE]

Kyl minäkin sen kokemukseni eli alle kymmenen äijää pistän ilman listaakin päässä järjestykseen ja äijän mielestä oon ollut jakorasia ennen häntä (huom. äijää edeltävät sijoittuvat 20 vuoden ajalle). Kaveri piti nuorena jotain pikkukirjaa johon kirjoitti ylös "pussailu"-tapaukset ja sit ne "jonka kaa oli ollut sillai" . Mut tuskin se nyt hirmu yleistä on. Vai aletaanko sitä pitää sit ku ne kumppanit ei enää pysy pelkän muistin varassa järjestyksessä....

Tuo on kyllä ällöttävää, mutta ihan vain sellainen lista ei.
Esimerkiksi:
1.12.2006 Paavo 23 v.
23.2.2007 Mikko 29 v.
26.5.2007 Jarkko 22v.
17.7.2007 Pauli 24v.
29.9.2007 Mika 27v.

niin en osaa ajatella tuosta mitään pahaa.

Mut oudon siitä listasta ehkä sit kyl (mun mielestä) tekis se, jos listaaja on vakisuhteessa, mutta silti säilyttää sitä listaansa.

Joskus lapsena mulla oli kyllä päiväkirjassa eräänlainen taulukko pojista. Siinä oli niistä lueteltuna kaikenlaisia tietoja, lempivärejä, hyviä ominaisuuksia ja huonoja ominaisuuksia. Kai yritin sillä selkiyttää ajatuksiani, tai jotain, kun oli kauhea teinimyllerrys mun elämässä silloin.

En olis kyl kehdannut kellekään näyttää sitä listaa.

Niin, pitää nyt vielä lisätä, että mitään seksikokemuksia mulla ei ollut silloin.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Yksi teini-ikäinen jannu meilläpäin oli joskus erittäin ylpeä lovetusta sängynpäädystään. Silloin se tuntui meistä naispuolisista teineistä inhottavan itserakkaalta, mutta nyt kolmekymppisenä taidan jo arvata asian oikean laidan. :whistle: Saahan sitä niinkin esitettyä kokeneempaa kuin on :D

Mietin vaan, että mitä mä sitten ajattelisin, jos joku kerta huomaisin oman jälkikasvuni käyttävän samaa kikkaa maineensa pönkittämiseen? No, se on sitten sen ajan murhe!

Kyllä mä voisin tollasen 1.3.2010 Pekka -tyyppisen listan sinänsä tehdä itsellenikin. Ei noita kaatoja kovin montaa ole ollut, tasan viis kappaletta, mutta silti mulla on vaikeuksia muistaa kahdesta tapauksesta, että kumpi oli ennen toista :D

Kyllä vain, mulla löytyy nimilista panoista (olen nainen) ihan siksi että varhaisimpia kokemuksia kaikkia ei muuten muistaisi :D Enää en ole listaa päivittänyt n. 6 vuoteen :)

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;23087140:
Uaaah :laugh:

Ja palstakin olis väärällään aloituksia että 'Iskin baarista miehen ja sillä oli sänky niin hatarassa kunnossa kun oli vualtuna täyteen reikiä.....'

Kai tuo 'sanonta' tulee siitä kun länkkäreissä tms oli pistoolinkahvassa lovet 'kaadoista' tjtn....

Höh, eiks se tuukkaan siitä kun puuta kaadettaessa tehdään ensiks kaatolovi....

[QUOTE="omppu";23087179]Yksi teini-ikäinen jannu meilläpäin oli joskus erittäin ylpeä lovetusta sängynpäädystään. Silloin se tuntui meistä naispuolisista teineistä inhottavan itserakkaalta, mutta nyt kolmekymppisenä taidan jo arvata asian oikean laidan. :whistle: Saahan sitä niinkin esitettyä kokeneempaa kuin on :D

Mietin vaan, että mitä mä sitten ajattelisin, jos joku kerta huomaisin oman jälkikasvuni käyttävän samaa kikkaa maineensa pönkittämiseen? No, se on sitten sen ajan murhe![/QUOTE]

Minä kyllä antaisin arestia sängyn rikkomisesta. Mutta siis, hassua, että joku on oikeasti tehnyt noin! :D

No ei oo tarkotus haukkua, eikä varsinkaan kohdistaa tätä kehenkään palstalaiseen, vaan tarkotus oli vähän kysellä, että miksi jollain on sellainen ja onko se yleistä. Mulle tulee jotenkin aika hurjia mielleyhtymiä siitä.

Siis mitä ihmeellistä on listassa nimiä? Ei päivämääriä, ei mitään arvosteluja tms. Vain nimet. Hui kamala.

Siis mitä ihmeellistä on listassa nimiä? Ei päivämääriä, ei mitään arvosteluja tms. Vain nimet. Hui kamala.

Siis, vaan, et en tajua, mitä sillä listalla on käyttöä. Ei muuta. Ihmetyttää. :)

Ja vielä se ihmetyttää kans, että missä tämmösiä listoja säilytetään? Koneella, jossain vihkossa... Pöytälaatkossa? Se vaan on jotenkin hassu ajatus.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
[QUOTE="eee";23087181]Kyllä mä voisin tollasen 1.3.2010 Pekka -tyyppisen listan sinänsä tehdä itsellenikin. Ei noita kaatoja kovin montaa ole ollut, tasan viis kappaletta, mutta silti mulla on vaikeuksia muistaa kahdesta tapauksesta, että kumpi oli ennen toista :D[/QUOTE]

Ei mulla ainakaan oma lista mene järjestyksessä joka kohdasta koska ei vain mitenkään muista. Lista vain lähinnä sen takia, että muistan kaikki.

Enpa tieda milla nimella tuota kutsuis, ettei ole historiaa seksisuhteista.Eiko se ole aika
moraalitonta vain kayda ja lahtea eika mitaan muistoja sen jalkeen?Oliko ne vain hetkellisia panoja ei mitaan tunnetta tai rakkautta .fysikaalienen pano vain.??

Siis, vaan, et en tajua, mitä sillä listalla on käyttöä. Ei muuta. Ihmetyttää. :)

Ja vielä se ihmetyttää kans, että missä tämmösiä listoja säilytetään? Koneella, jossain vihkossa... Pöytälaatkossa? Se vaan on jotenkin hassu ajatus.

no eiks tää oo samaa sarjaa kun se, että joku säilyttää jotain raskaustestitikkuja kun on tullut se plussa. mun mielestä se oli ihan superkummallista ja joskus jossain ketjussa kun sitä arvostelin niin sain kauheat viharyöpyt niskaani.

on mun mielestä normaalimpaa listata ylös just sit vaikka ne seksikumppanit. muistoksi. niin kuin siitä pissatikustakin sanottiin :)

Yhteistyössä