G: Seksi suhteessanne?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Kuinka tärkeänä pidät seksiä asteikolla 1-5?
Kuinka usein teillä on seksiä?
Onko seksinne kiihkeää?
Kumpi tekee aloitteen?
Oletko tyytyväinen määrään ja laatuun?
Luuletko että puolisosi on?
Pihtaatko? Jos kyllä niin miksi?
 
jaahas
Kuinka tärkeänä pidät seksiä asteikolla 1-5? 3
Kuinka usein teillä on seksiä? 1-2 kertaa viikossa
Onko seksinne kiihkeää? jooo
Kumpi tekee aloitteen? ihan kumpi vaan
Oletko tyytyväinen määrään ja laatuun? Kyllä. Lasten jälkeen määrä vähentynyt, laatu parantunut
Luuletko että puolisosi on? tiedän, että on
Pihtaatko? Jos kyllä niin miksi? En koskaan
 
Kuinka tärkeänä pidät seksiä asteikolla 1-5? 4,5
Kuinka usein teillä on seksiä? nyt on menty vauva-aikana minimiin..2-3krt/vko
Onko seksinne kiihkeää? on
Kumpi tekee aloitteen? kumpi tahansa
Oletko tyytyväinen määrään ja laatuun? laatuun joo määrä vois olla suurempiki
Luuletko että puolisosi on? ajattelee samoin kuin minä
Pihtaatko? Jos kyllä niin miksi? en
 
"vieras"
Kuinka tärkeänä pidät seksiä asteikolla 1-5? -->3
Kuinka usein teillä on seksiä? -->kerran-pari viikossa
Onko seksinne kiihkeää? -->välillä on
Kumpi tekee aloitteen? -->kumpi vain
Oletko tyytyväinen määrään ja laatuun? -->olen
Luuletko että puolisosi on? -->sanoo olevansa
Pihtaatko? Jos kyllä niin miksi? -->en pihtaa, minusta se ei ole aikuisen ihmisen keino hoitaa asioita
 
Kuinka tärkeänä pidät seksiä asteikolla 1-5?
-3
Kuinka usein teillä on seksiä?
-n.3-4krt/vko
Onko seksinne kiihkeää?
-1/3:sta kerrasta
Kumpi tekee aloitteen?
-mies yleensä, minä harvemmin kerkeän ensin :D
Oletko tyytyväinen määrään ja laatuun?
-kyllä
Luuletko että puolisosi on?
-kyllä
Pihtaatko? Jos kyllä niin miksi?
-kyllä pihtaan nyt raskauden aikana, koska se ei tunnu hyvältä niin fyysisesti kuin henkisestikään. Sama oli esikoista odottaessa.
 
Sisu harmaana
Kuinka tärkeänä pidät seksiä asteikolla 1-5? 4
Kuinka usein teillä on seksiä? Varmaan keskimäärin 3 x viikossa
Onko seksinne kiihkeää? Välillä enemmän, välillä vähän vähemmän
Kumpi tekee aloitteen? Molemmat osaa tehdä, ja tehdään tasapuolisesti molemmat
Oletko tyytyväinen määrään ja laatuun? Kyllä
Luuletko että puolisosi on? Uskoisin, että on!?
Pihtaatko? Jos kyllä niin miksi? En
 
"Pomm"
Kuinka tärkeänä pidät seksiä asteikolla 1-5?..........4
Kuinka usein teillä on seksiä?....... vaihtelevasti, joskus päivittäin joskus kerran viikkoon.
Onko seksinne kiihkeää?....vaihtelevasti
Kumpi tekee aloitteen?...... useimmiten mies
Oletko tyytyväinen määrään ja laatuun?..... vaihtelevasti... aina ei voi voittaa.. joskus riittäisi vähempikin joskus taas tekisi mieli enemmän... hyvää se on aina ollut
Luuletko että puolisosi on?.... uskoisin että usemmiten :)
Pihtaatko? Jos kyllä niin miksi?...... en tarkoituksella jos sitä tarkoitat, aina ei voi haluta.
 
viers
Siis miten jotkut voi panna KESKIMÄÄRIN kerran päivässä? Sehän tarkoittaa sitä, että toisinaan pannaan parikin kertaa, jos kerran se on keskimääräisesti kerran.
 
"Anne"
[QUOTE="vieras";23084425]Kuinka tärkeänä pidät seksiä asteikolla 1-5?
Kuinka usein teillä on seksiä?
Onko seksinne kiihkeää?
Kumpi tekee aloitteen?
Oletko tyytyväinen määrään ja laatuun?
Luuletko että puolisosi on?
Pihtaatko? Jos kyllä niin miksi?[/QUOTE]

Asteikolla 1-5, sanoisin 4. Ilman en halua olla mutta ei se suhdetta kaada jos seksiä ei ole esimerkiksi silloin kun toinen on kipeä tai kiireinen ja väsynyt.
Noin 3-5kertaa viikossa.
Riippuen tilanteista ja fiiliksistä, joskus on kiihkeää ja joskus taas rauhallista nautiskelua.
Molemmat tekee aloitteita. Olen erittäin tyytyväinen määrään ja varsinkin laatuun.
Uskoisin että hän on tyytyväinen myös. En pihtaa, siihen ei ole mitään syytä.
 
"vieras"
Kuinka tärkeänä pidät seksiä asteikolla 1-5? 4
Kuinka usein teillä on seksiä? Suunnilleen 4-5 krt/vko
Onko seksinne kiihkeää? Vaihtelevasti. Toisinaan erittäinkin kiihkeetä, toisinaan vähemmän.
Kumpi tekee aloitteen? Vaihtelevasti.
Oletko tyytyväinen määrään ja laatuun? Määrään kyllä. Toisinaan joutuu tyytymään pikaiseen toimitukseen väsymyksen ja pienten lasten takia. Kuitenkin pääsääntöisesti seksi on hyvää ja tyydyttävää.
Luuletko että puolisosi on? Varmaankin aika lailla samat fiilikset kuin minulla.
Pihtaatko? Jos kyllä niin miksi? En.
 
kahden vanhemmat
Kuinka tärkeänä pidät seksiä asteikolla 1-5? 4
Kuinka usein teillä on seksiä? 3-5 krt/vko
Onko seksinne kiihkeää? Välillä enemmän, välillä vähän vähemmän...En mä nautiskeluseksiä miellä sanan KIIHKEÄ alle, se on sellasta hidasta toisten hyväilyä, jokaisesta kosketuksesta nauttimista, ei mitään huutoseksiä jossa revitään vaatteet toiselta ja pannan meneen kuin asvalttipora
Kumpi tekee aloitteen? Sekä että. Mies useammin iltaisin ja mä taas aamuisin könyän hänen pääleen.
Oletko tyytyväinen määrään ja laatuun? Olen, kyllä.
Luuletko että puolisosi on? Sanojen mukaan ainakin kyllä. Tokko se niin haluais jos homma olis ihan syvältä
Pihtaatko? Jos kyllä niin miksi? Onko se pihtaamista jos väsyttää niin että taju on kankaalla? Jos niin silloin pihtaan toisinaan, ei kyllä usein, mut joskus. Kyllä musta molempien siinä on oltava mukana eikä niin että makaa vaan pantavana reikänä. Tosin meillä kyllä mieskin osaa kieltäytyä jos häntä väsyttää - ja saakin kieltäytyä.
 
"mipa"
Miten pitkään teidän parisuhteene ovat kestäneet?

Meillä ei oikeasti ole neljään viime vuoteen seksiä harrastettu kuin silloin, kun ollaan oltu lasta tekemässä (kalenterin mukaan ). Aika pakkopullaa tuo touhu on ollut ja kymmenen vuotta ollaan yhdessä oltu.

Suhde on muuten kunnossa, mutta emme kaipaa seksiä.
 
"Blue cat"
Kuinka tärkeänä pidät seksiä asteikolla 1-5? -> 5
Kuinka usein teillä on seksiä? -> normaalisti kutakuinkin kerran päivässä, raskauden puolivälin jälkeen ehkä kerran kuussa :(
Onko seksinne kiihkeää? -> on.
Kumpi tekee aloitteen? -> normaalisti kumpi vaan, viime aikoina minä (koska miestä kuitenkin haluttaa aina niin se on vaan musta kiinni)
Oletko tyytyväinen määrään ja laatuun? -> tämänhetkiseen en todellakaan, kun vertaa normaalitottumuksiin :D
Luuletko että puolisosi on? -> tämänhetkiseen ei, mutta on kyllä hyvin ymmärtäväinen ja arvostaa jokaista kertaa ihan eri tavalla kuin ennen
Pihtaatko? Jos kyllä niin miksi? -> kaikkia erinäisiä raskauden aiheuttamia vaivoja.
 
Kuinka tärkeänä pidät seksiä asteikolla 1-5? --> 4,5
Kuinka usein teillä on seksiä? --> Olemme yhdessä keskimäärin 3pv/vko, joten seksiä keskimäärin 5krt/vko
Onko seksinne kiihkeää? --> Yleensä hyvin kiihkeää
Kumpi tekee aloitteen? --> Minä en yleensä ehdi ;)
Oletko tyytyväinen määrään ja laatuun? --> Olen
Luuletko että puolisosi on? --> Laatuun ainakin, määrään tuskin koskaan! ;)
Pihtaatko? Jos kyllä niin miksi? --> Ilkeilymielessä en koskaan, mutta aina ei vain tee mieli.
 
hyvä kyyti
[QUOTE="vieras";23084425]Kuinka tärkeänä pidät seksiä asteikolla 1-5?
Kuinka usein teillä on seksiä?
Onko seksinne kiihkeää?
Kumpi tekee aloitteen?
Oletko tyytyväinen määrään ja laatuun?
Luuletko että puolisosi on?
Pihtaatko? Jos kyllä niin miksi?[/QUOTE]

2,5
1-6 kertaa kuussa
ei
jompikumpi
en aina
kai sille enemmänki kelpais
en, mutta en harrasta jos ei kiinnosta
 
Harmauduin
Kuinka tärkeänä pidät seksiä asteikolla 1-5? 4
Kuinka usein teillä on seksiä? Kerran kuukaudessa tai harvemmin
Onko seksinne kiihkeää? Yleensä
Kumpi tekee aloitteen? Useimmiten yhteinen sopimus, jotta saadaan riidat asian tiimoilta loppumaan
Oletko tyytyväinen määrään ja laatuun? En
Luuletko että puolisosi on? Ei
Pihtaatko? Jos kyllä niin miksi? Kyllä, koska puolison käytös niin inhottavaa, että en vain pysty siihen
 
"hmm"
Ja sit olis kivaa jos tähän vastaisi joku muukin kuin seksuaalisesti aktiivisimmasta päästä. :eek:
Kun kuitenkin suomalaisparien keskimääräinen tahti on se 1-2 krt viikossa.

Mut näihinhän vastaa aina ne aktiivisimmat. Samoin jos kysytään kuinka nopeasti lapsi sai alkunsa, niin niihin vastaa ne, jotka voivat sanoa 1-2 kierrosta, ja ne joilla meni 6 kk tai yli, eivät kehtaa vastata.
 
tnnt
Siis miten jotkut voi panna KESKIMÄÄRIN kerran päivässä? Sehän tarkoittaa sitä, että toisinaan pannaan parikin kertaa, jos kerran se on keskimääräisesti kerran.
Ja aina kiihkeää...täh? Siis eikö kukaan nautiskele hiljalleen kosketuksista jotka johtavat loppujen lopuksi seksiin? Kaikki vaan panee kuin pienet elukat, eikö se kiihkeä tarkoita sitä?

Mä ainakin nautin hitaista aamuseksituokioista joissa rauhassa saa nauttia toisesta ja tuottaa toiselle hyvää oloa, pitkään ja hartaasti. Joskus toki on kiihkeitä kertoja mutta en mä aina haluais sellaista elämäimellistä panoa.
 
"Mikko"
Kuinka tärkeänä pidät seksiä asteikolla 1-5? 4
Kuinka usein teillä on seksiä? 1-3 kertaa päivässä, poislukien kuukautiset.
Onko seksinne kiihkeää? Useimmiten
Kumpi tekee aloitteen? Se kumpi haluaa enemmän :)
Oletko tyytyväinen määrään ja laatuun? Olen
Luuletko että puolisosi on? Haluaisi kai vähän enemmän
Pihtaatko? Jos kyllä niin miksi? En, henkinen väkivalta ja "pelit" eivät kuulu rakastavaan parisuhteeseen
 
[QUOTE="hmm";23084932]Ja sit olis kivaa jos tähän vastaisi joku muukin kuin seksuaalisesti aktiivisimmasta päästä. :eek:
Kun kuitenkin suomalaisparien keskimääräinen tahti on se 1-2 krt viikossa.

Mut näihinhän vastaa aina ne aktiivisimmat. Samoin jos kysytään kuinka nopeasti lapsi sai alkunsa, niin niihin vastaa ne, jotka voivat sanoa 1-2 kierrosta, ja ne joilla meni 6 kk tai yli, eivät kehtaa vastata.[/QUOTE]

Mä taas tasapainon vuoksi vastaan todella usein noihin 'miten nopeasti lapsi sai alkunsa' ketjuihin, koska haluan tuoda sitä toistakin ääripäätä näkyviin :)
 
"Mikko"
[QUOTE="Mikko";23084972]Kuinka tärkeänä pidät seksiä asteikolla 1-5? 4
Kuinka usein teillä on seksiä? 1-3 kertaa päivässä, poislukien kuukautiset.
Onko seksinne kiihkeää? Useimmiten
Kumpi tekee aloitteen? Se kumpi haluaa enemmän :)
Oletko tyytyväinen määrään ja laatuun? Olen
Luuletko että puolisosi on? Haluaisi kai vähän enemmän
Pihtaatko? Jos kyllä niin miksi? En, henkinen väkivalta ja "pelit" eivät kuulu rakastavaan parisuhteeseen[/QUOTE]

Ja kuten arvata saattaa suhde on todella tuore, asuttu yhdessä vasta reilu vuosi. Tokihan tuo tahti tulee vähenemään.
 
"milli"
[QUOTE="hmm";23084932]Ja sit olis kivaa jos tähän vastaisi joku muukin kuin seksuaalisesti aktiivisimmasta päästä. :eek:
Kun kuitenkin suomalaisparien keskimääräinen tahti on se 1-2 krt viikossa.

Mut näihinhän vastaa aina ne aktiivisimmat. Samoin jos kysytään kuinka nopeasti lapsi sai alkunsa, niin niihin vastaa ne, jotka voivat sanoa 1-2 kierrosta, ja ne joilla meni 6 kk tai yli, eivät kehtaa vastata.[/QUOTE]
Jotenkin monesta vastauksesta (ei kaikista) tulee mieleen että siinä seksissä on sellainen pieni pakko. Se on oltava aktiivista, sen on oltava kiihkeää, kukaan ei pihtaa (ei nainen eikä mies).

Mä rakastan seksiä ja se moninaisuutta. On erillaisia kausia, hiljaisempaa ja räväkämpää. Mä tylsistyisin jos hinkattas päivittäin kiihkon vallassa - oikeesti, mitäs mieltä siinäkään sitten on. Se vaihtelevuus tekee asiasta hienon. Joskus kaunista aikuisten välistä rakkauden osoitusta, joskus pikapano ennen töihin lähtöä. Aikoja jolloin on seesteisempää ja ah miltä se homma maistuukin taas hienoisen tauon jälkeen. Sellainen seksi jossa ei tartte suorittaa mitään, vaan mennä virran mukana.
 
Ja aina kiihkeää...täh? Siis eikö kukaan nautiskele hiljalleen kosketuksista jotka johtavat loppujen lopuksi seksiin? Kaikki vaan panee kuin pienet elukat, eikö se kiihkeä tarkoita sitä?

Mä ainakin nautin hitaista aamuseksituokioista joissa rauhassa saa nauttia toisesta ja tuottaa toiselle hyvää oloa, pitkään ja hartaasti. Joskus toki on kiihkeitä kertoja mutta en mä aina haluais sellaista elämäimellistä panoa.
Ei mulle ainakaan kiihkeä tarkoita mitään täysillä nussimista, vaan sellainen hidas ja rauhallinen rakastelu on ihan yhtälailla kiihkeää, se on kaikki mielentilasta ja intohimosta kiinni, ei siitä mitä tahtia pannaan :)
 

Yhteistyössä