Tuleeko silikoneista oikeasti tällaiset vai onko ne vaan turvoksissa leikkauksesta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 22
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
2

22

Vieras
BB-Marian Tallinnan-tuliaiset – Hymy

Ja asiallista keskustelua, ei kiinnosta kuunella sitä iänikuista rumaksi bimboksi haukkumista, vanha juttu jo :D

Mutta tosiaan olen menossa laitattamaan ehkä pienet silikonit jotta näistä kärpäslätkistä tulisi vähän nätimmät, mutta en halua että näyttää tuolta. Näyttääkö silikonit tuolta siis leikkauksen jälkeen ja tasottuuko ne nätiksi?

Niin ja olemme yrittämässä toista lasta parin vuoden päästä, joten onko parempi odottaa että imetys on loppu ja sitten vasta laitattaa? Meneekö ihan hukkaan jos nyt laitan ja sitten imetän sen 6kk ne pilalle :D

älä ainakaan viroon mee laittamaan, noi oli ihan järkuttävät, samoin aitolehden viro-silikoonit. Suosittelen suomalaista klinikkaa, vaikka hintaakin on varmasti enemmän, mutta varmasti saat paremman lopputuloksen kun tolla muijalla :O ihan karseet tötteröt!

No mun kaverilla on ainakin silikonit todella luonnolliset. Sellainen joka ei niistä tiiä, ei edes osaa arvata asiaa..

Toi rasvansiirto on tosi kallis. Ja sen joutuu uusimaan useammin.
Ei kovinkaan pysyvä vaihtoehto.

Miten noi tissit on noin kamalan korkealla? Mun mielestä on liian vähän tilaa solisluiden ja rintojen välillä noissa kuvissa. vaikka tissit olisivatkin törhöllään, ei ne ole noin korkealla kuin jossain piirroskuvissa, joissa muutenkin venytellään mittasuhteita...

ja muista ap sit ettei mitkään silarit kestä ikuisesti eli jos ne otat niin joudut uusimaan niitä useita kertoja koko loppuelämäsi ajan, ellet sitten haluat poistaa niitä ja tuloksena on usein entistä kärpäslätkemmät..

[QUOTE="a.p";23075550]Ai miten usein?! :O En tiennyt...[/QUOTE]

se on kai aika yksilöllistä, mutta mitkään silikonit ei kestä sun loppuelämää ilman korjailua. se on ihan totuus.

Jep. Niitä voi joutua vaihtamaan jopa alle 10 vuoden välein, koska ne usein kapseloituu. Eli rinta tulee kivikovaksi ja kipeäksi. Eli jos sulla on 10 vuoden välein ylimääräistä pistää 10 000 euroa per leikkaus haisemaan koko loppuelämä niin be my guest.

Mulla 70c(eli eikö ole sama ku b80 ja 85a) eli suht pienet ja "tyhjät" ihan sama minkä kokoset kunhan ne on täyteläisemmät. :) En halua sellasia SILIKONEJA vaan korjauksen näihin.

[QUOTE="vieras";23075577]Jep. Niitä voi joutua vaihtamaan jopa alle 10 vuoden välein, koska ne usein kapseloituu. Eli rinta tulee kivikovaksi ja kipeäksi. Eli jos sulla on 10 vuoden välein ylimääräistä pistää 10 000 euroa per leikkaus haisemaan koko loppuelämä niin be my guest.[/QUOTE]

No hinnat on kyllä 2000-3000e mitä katsoin noilta sivuilta. Ei ole paha hinta per 10v

[QUOTE="a.p";23075581]No hinnat on kyllä 2000-3000e mitä katsoin noilta sivuilta. Ei ole paha hinta per 10v[/QUOTE]

mistä noin halvalla saa? ite katoin että hinnat suomessa on n. 6000e (siis alkaen hinta) +siihen päälle vielä implanttien hinta.

Suuresti vaikuttaa se implantin tyyppi millainen se on. Virossa laittavat yleensä aina pyöreän implantin, jolloin tulos on pallo. Etenkin jos omaa rintakudosta ei ole paljon.

Olen ollut suljetulla foorumilla jossa naiset näyttivät ennen ja jälkeen kuvia. MOnesti se jälkeen kuva oli paljon rumempi, valitettavasti. Moni riippatissikin oli kaunis riippana, ei sellaisena silikonipallon omaavana outona tönkkönä. Imetetty rinta pitäisi usein myös kohottaa eli nänniä siirtää jos haluaa hyvän lopputuloksen. Silloin leikkaus on isompi riski ja implantti koteloituu helpommin yms.

Eri kirurgien työnjäljellä on eroa. JOistakin rinnoista erotti helposti senkin, kuka ollut työn takana. Suomessa on hyviä kirurgeja, jotka käyttävät implantteja oikein. Osa taas tekee sellaista surkeaa jälkeä,etten todellakaan suosittelisi!

[QUOTE="a.p";23075578]Mulla 70c(eli eikö ole sama ku b80 ja 85a) eli suht pienet ja "tyhjät" ihan sama minkä kokoset kunhan ne on täyteläisemmät. :) En halua sellasia SILIKONEJA vaan korjauksen näihin.[/QUOTE]

Yritä sitten selvitellä sitä oman rasvakudoksen siirtoa, olisiko se ehkä parempi?

Yhteistyössä