Kun liikunta ei enää tunnu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "www"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
W

"www"

Vieras
Ongelma tämäkin....mutta olen aina liikkunut paljon;juossut, hiihtänyt, jumpannut, kuntosalilla käynyt ym. ym.ym.... ja liikunta on tuonut mulle aivan loistavaa puhtia elämään työn ja ihmissuhdekriisien vastapainoksi. Nyt tilanne on sellanen, etten enää saa liikunnasta sitä adrenaliinin virtausta mitä ennen. mikään liikuntamuoto ei tunnu enää riittävän et tuntisin itteni samalla lailla rätti väsyneeksi ja sitä myötä onnelliseksi, kuin ennen. Joo, jostakin tämä kuulostaa jo sairaalta, mut ihan terve ihminen olen kaikin puolin... Miten saisin takaisin sen liikunnasta saadun euforisen tunteen... ? Oisko ketään kanssasisarta?

[QUOTE="vieras";23073696]Hanki muutama lapsi ja hoida ne itse[/QUOTE]

mulla kyllä on jo pari, eikä enää lisää haluta...mutta kyse ei nyt ole lapsista vaan liikunnasta...

Okei, mä en ehkä ihan tajua tuota endorfiinin metsästystä, koska en itse sellaista kaipaa...mutta ehkä sä olet vain tullut tiesi päähän liikunnassa. Mutta että millä täyttäisit tyhjyyden ja saisit tykimmät sävärit...? Hmmmmm. Siinäpä pulma.

Okei, mä en ehkä ihan tajua tuota endorfiinin metsästystä, koska en itse sellaista kaipaa...mutta ehkä sä olet vain tullut tiesi päähän liikunnassa. Mutta että millä täyttäisit tyhjyyden ja saisit tykimmät sävärit...? Hmmmmm. Siinäpä pulma.

tullut tieni päähän liikunnassa???? kuulostaapa kamalalta... tota en nielemättä halua uskoa, sillä liikkuminen on aina ollu suuressa roolissa meidän koko perheessä... mut en tiedä mistä moinen tunne mulle on sit tullut... so sad...

[QUOTE="www";23073842]tullut tieni päähän liikunnassa???? kuulostaapa kamalalta... tota en nielemättä halua uskoa, sillä liikkuminen on aina ollu suuressa roolissa meidän koko perheessä... mut en tiedä mistä moinen tunne mulle on sit tullut... so sad...[/QUOTE]

Niin, se kai riippuu mitä haet liikunnalla. Mulle riittää, että se kohentaa kuntoa, mutta en mä siitä mitään erityistä muuta fiilistä hae/saa. Vai ymmärsinköhän mä sinut jotenkin väärin?
Oletko kokeillut vaikkapa joogaa tms. ?

Niin, se kai riippuu mitä haet liikunnalla. Mulle riittää, että se kohentaa kuntoa, mutta en mä siitä mitään erityistä muuta fiilistä hae/saa. Vai ymmärsinköhän mä sinut jotenkin väärin?
Oletko kokeillut vaikkapa joogaa tms. ?

itse asiassa tänään kävin joogassa ekaa kertaa ja täytyy sanoa, ettei ole mun juttu. Mä olen aina rakastanut kunnon hikiliikuntaa...just pitkät juoksulenkit, kuntonyrkkeily, salitreenit ym, jossa oikein saa ittensä laittaa likoon. ja sen treenin jälkeinen tunne on aivan mahtava. Jos voisin verrata tunnetta, ni liikunta on mun huumetta (vaikken mitään aineita olekaan koskaan etes kokeillu) ...

Mites olisi jokin ihan uusi laji tai noissa vanhoissa lajeissa uusi tavoite? Telinevoimistelu? Tankotanssi? Parkour? Suunnistus? Retkiluistelu? Maraton/ultrajuoksu? Entä jos ottaisit itsellsi personal trainerin, jonka kanssa yhdessä asetatte sulle uusia tavoitteita?

[QUOTE="vieras";23073970]Mites olisi jokin ihan uusi laji tai noissa vanhoissa lajeissa uusi tavoite? Telinevoimistelu? Tankotanssi? Parkour? Suunnistus? Retkiluistelu? Maraton/ultrajuoksu? Entä jos ottaisit itsellsi personal trainerin, jonka kanssa yhdessä asetatte sulle uusia tavoitteita?[/QUOTE]

tuota personal traineria oon joskus miettinytkin, mut sille asteelle jäänyt... paljonkahan sellainen maksais? Selviää kyllä tietysti kysymällä... kiitti vinkistä. Voi kun löytäisin taas sen virkeyden tähän liikuntaan... mä kuolen jos mä jämähdän nyt tähän tunteeseen!!!

Yhteistyössä