HUomenta!!!!!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minskii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Minskii

Aktiivinen jäsen
16.08.2008
12 062
2
38
Niin ihanaa kun on viikonloppu, eikä tarvitse edes siivota!!! :D Eilen heti töiden jälkeen rupesin siivoo joten saan vaan laiskotella tänään ja huomenna :D :D. Hiusten värjäystä olisi tänään tiedossa :) :whistle:. Mitäs teillä??? :heart:

Minulla alkoi vapaat viikon työputken jälkeen, olo on vähän nuutunut, kuten aina, kun olen tullut keskellä yötä kotiin. Esikoinen tuossa jo heräsi ja kertoili eilisestä koulupäivästä, en nähnyt häntä eilen kuin aamulla. Muut vielä nukkuvat. Suunnittelen tässä huomista ruokaa, ranskalaista teemaa olisi tiedossa, koska pitää päästä kokeilemaan uutta kreppipannua=)

Minulla alkoi vapaat viikon työputken jälkeen, olo on vähän nuutunut, kuten aina, kun olen tullut keskellä yötä kotiin. Esikoinen tuossa jo heräsi ja kertoili eilisestä koulupäivästä, en nähnyt häntä eilen kuin aamulla. Muut vielä nukkuvat. Suunnittelen tässä huomista ruokaa, ranskalaista teemaa olisi tiedossa, koska pitää päästä kokeilemaan uutta kreppipannua=)

Mitäs meinasit tehdä?? :p

Mitäs meinasit tehdä?? :p

Ankanrintaa ostin, tuolla se vainoaa minua lihakylmiössä, pitäisi osata tehdä siitä muuta kuin kengänpohjaa (kuten kävin ensimmäisellä kerralla) ja alkuruokaa suunnittelin kampasimpukoista, nekin meni ekalla kerralla kumipalloiksi. Mutta kreppejä olen tehnyt ennenkin, voisin kuvitella osaavani:D (mistä vetoa, että ne just menee pilalle)

Yhteistyössä