L
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Olette varmaan nähneet Heikkilän haastatteluita netistä ja jossa hän sanoo, että koko masennuslääkkeet on huijaus ja niitä syödään vain sen takia, että terapiaa ei haluta kustantaan ja lääkefirmat saavat rahaa.
Itse en ole huomannut koko lääkkeellä mitään vaikutusta ja parempi olo on kyllä, kun lopetin lääkkeen oton kolmeksi kuukaudeksi. Heikkilän neuvo oli, että ostakaa lääke, koska ette mutten Kelan logiikan mukaisesti saa terapiaa, mutta älkää syökö sitä. Näin saatte terapiaan tukea ja se on oikea hoitomuoto, eikä lääke, joka antaa tuntee vaikuttavuudestaan vain sivuvaikutusten takia.
Itse jatkoin lääkkeen syöntiä, kun lääkärini sanoi, että masennus saattaa uusiutua... tämä lääkäri ei edes ei psykologi vaan vain neurologi. Hieman ihmettelen, että voiko kaikki lääkärit määrätä masennuslääkkeitä? Ei hän ole mitään diagnoosi minulle tehnyt masennuksesta.
Tietenkin vaikea elämäntilanne minulla on neurologisten ongelmien takia, mutta en minä enää siitä ole masentunut. Sinut sen kanssa ollut jo pitkään.
Krapula on ollut hirveä aina ja olen juonut päivittäin ja tajun kankaalle monia kertoja. Väkivaltainen en ole koskaan ollut, mutta kyllä kaupungilla tapaa noita, jotka kännissä ja huumeissa ovat todella väkivaltaisia.
En ole huomannut mitään oireita. Molempia käyttänyt samaan aikaan jo vuosia.
Alkuperäinen kirjoittaja öhöm ;14799706:nimenomaan näin. ihmisen, joka on Cipralex-lääkityksellä, EI TODELLAKAAN pitäisi edes miettiä humaltumista alkoholin avulla. mitä ihmeen järkeä on vetää masennuslääkettä ja jatkaa dokailua, joka todennäköisimmin on ollut MERKITTÄVÄ TEKIJÄ masennuksen synnyssä..?
terveisin entinen masentunut
Nyt kannattais vähä kerrata, minin Cibralex vaikuttaa. Cibralex on ns. serotoniinin takaisinoton estäjä, joka vaikuttaa serotoniinin määrään lisäävästi. Masennustapauksissa serotoniinin määrä on laskenut ja tämä lääke nostaa sen määrää. Jos käyttää alkoholia, juuri serotoniinin laskusta seuraa krapula ja varsinkin morkkis. Elikkä Cibralex toimii itseasiassa morkkislääkkeenä, joka poistaa yhden krapulan osatekijän eli morkkiksen. En kuitenkaan suosittele ottamaan Cibralexia ja viinaa yhtäaikaisesti, koska silloin varmasti lääkkeen teho on menetetty ja yhteisvaikutus saattaa olla arvaamaton. Itselläni on toiminut hyvin. Krapulaaamuna ohjeen mukaisesti otettuna = ei morkkista.