Rehelliset ja asialliset vastaukset. Pettääkö mies vai ei

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Surullinen vaimo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
On oltu naimisissa melkein 30 vuotta. Liitto ollut ihan normaali ylä- ja alamäkineen. Sitten mies alkoi käyttäytymään omistuisesti. Esim lääkärireissulla viipyi monta, monta tuntia ylimääräistä. saattoi olla puhelimen ulottumattomissa viisi kuusi tuntia lääkäriajan jälkeenkin. Kun syytä kyseli, niin oli ollut autokaupassa. Ja sinne ei kuulema viitsi puhelinta ottaa. Lisäksi näillä reissuilla meni aina useita satoja euroja rahaa, mistä kukaan ei tiedä mihin.

Sitten alkoi yksinäiset lomareissut, ilman vaimoa ja lapsia pohjoiseen. Koskaan ei sieltä ole perheelleen soittanut. Ja suuttunut melkein jos hänelle on soittanut. Näillä reissuilla ostellut esim. tringejä itselleen. Joita ei ole ikinä ennen käyttänyt.

Nyt sitten miehen puhelimeen tuli noin viikko sitten viesti, että oli ihanaa maata ja jutella ihania asioita. Ja että kaipaa mistäni ja hänen lämmintä ääntään. Soita jos olet vielä kiinnostunut. Monta kertaa on keskusteltu, mutta mies ei tunnusta pettäneensä. Tämä viestinkin väittää olevan minun keksimän. Välillä väittää että kun on soittanut johonkin tällaiseen huorapuhelimeen. Niin tietokoneet sitten laittaa tällaisia viestejä.

Nyt on ilmi sota päällä. Mies ilmoitti aamulla lähtevänsä yksinään lomalle. Ei sitten lähtenyt kun sanoin siinä sitten lastemme kuullen, että isä menee huoralomalle. Ja kerroin kaikki, miten meillä on mennyt kahden normaalipalkkaisen ihmisen vuositulot huoriin ja niille soitettuihin puheluihin.

Mies väittää mun olevan luulotautinen. Vaikka järki sanoo varmaan jokaiselle, että on pettänyt ja monesti. On ollut vuoden ihmisiksi, mutta heti tämän viestin jälkeen tuli tarve lähteä yksin reissuun. Ei sitten lähtenyt, tuolla mököttää omassa toimistossaan ja mököttäköön.

Siis minkä ikäsiä te oikein ootte, jos naimissa kohta oltu 30vuotta? Eikös teidän muksut jo rupea olemaan aikuisia kaikki? Reilusti yli parikymppisiä siis jos noin pitkään ootte naimissa ollut?

[QUOTE="tota noin";23056431]Siis minkä ikäsiä te oikein ootte, jos naimissa kohta oltu 30vuotta? Eikös teidän muksut jo rupea olemaan aikuisia kaikki? Reilusti yli parikymppisiä siis jos noin pitkään ootte naimissa ollut?[/QUOTE]

Sorry, näkyhän se vastaus tuolla aiemmin, en lukenut koko juttua läpi. Miks asuvat vielä kaikki kotona?

mies todennäköisesti pettää tai suunnittelee pettävän. sä taas teet ison virheen sotkemalla lapset mukaan teidän parisuhdeongelmiin. oksettavaa. en haluisi olla osa sun perhettä. ikinä.

mies todennäköisesti pettää tai suunnittelee pettävän. sä taas teet ison virheen sotkemalla lapset mukaan teidän parisuhdeongelmiin. oksettavaa. en haluisi olla osa sun perhettä. ikinä.

Kyllähän sitä suuttuneena tulee sanottua ohi suun lasten kuullen ja huom. ap:n lapset on jo aikuisia
ja ihmetellyt isänsä touhuja.Etkö sinä ikinä puhu sivu suun?:|

Viimeksi muokattu:
Kyllähän sitä suuttuneena tulee sanottua ohi suun lasten kuullen ja huom. ap:n lapset on jo aikuisia

En silti haluaisi nyt melkein nelikymppisenä kuulla vanhempien ongelmista, ne ei kuulu mulle. Toki sivu suun voi puhua, mutta huorista en kyllä alkaisi lasteni kuullen puhua olivat minkä ikäisiä vaan.

Ap, selvä hommahan tuo on. Miten ihmeessä olet suostunut siihen, että mies viettää lomansa yksin? Itse ottaisin eron.

minä en ole koskaan saanu toisen näyttämään huonolta lasten silmissä. hoidamme meidän riidat muutenkin keskenämme. mies sanoi kerran 3veelle ironiseen sävyyn että koska äiti on niin täydellinen että blaa blaa ja tein selväksi että se on vika kerta kun noin sanoo.

parisuhde ja perhe-elämä on 2 eri asiaa. jos on ogelmia toisessa niin tottakai se pidemmän päälle vaikuttaa siihen toiseen mutta en tahallaan tuo niitä ongelmia sinne mollaamalla toista. ja tän kerroin koska kysyit. tässä ei nyt oo kyse musta vaan ap:sta. ;)

Älä hyvä ihminen vedä lapsia mukaan tuohon :(
Pahaltahan tuo kyllä kuulostaa

Tätä mun on ihan pakko peesata. Älä mustamaalaa isää lasten kuullen. Minun äitini teki aikanaan saman, eli reposteli meille, miten isäni oli pettänyt häntä. Sillä seuraukselle, että käännyimme sisarusteni kanssa äitiämme vastaan, koska hän käyttäytyi mielestäni törkeästi meitä kohtaan (enkä nyt tarkoita, että isäni pettäminen ei olisi ollut yhtä lailla törkeää äitiäni kohtaan).

Mielestäni vanhempien parisuhdeongelmien syyt eivät kuulu lapsille.

Ja kyllä, olen ihan varma, että miehesi pettää. Toivon sinulle voimia asian käsittelyyn.

Jotain outoa on. Mullekin tuli mieleen olisko miehesi biseksuaali jos ei homo...Ajatellut että nyt kun lapsetkin aikuisia saa rauhassa toteuttaa tätä puolta itsestään, tms. sontaa jolla pettäjät puolustelee tekojaan. Yritä puhua rauhallisesti, mutta eihän se auta jos toinen ei kerro mikä on. Asumisero ensialkuun?

onhan tuo tietysti aika kurjaa mutta kuten sanottu niin pidä hyvä ihminen edes ne lapsraukkas teidän riitojenne ulkopuolella. Saavat pikku reppanat traumoja tuollaisesta :(