Maria ohjelmassa sekoillut Vesa Keskinen :Tuli otettua muutama likaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Tv:ssä sekoillut Vesa Keskinen myöntää MTV3:lle: Olin huppelissa

Torstai 3.2.2011 klo 09.59

Ennen Maria!-ohjelman alkua nautittu viini oli Vesa Keskisen mukaan syynä outoon käytökseen, kertoo MTV3:n Viihdeuutiset.

Vesa Keskisen haastattelu Maria Veitolan keskusteluohjelmassa hämmensi eilen illalla television katselijoita.

Keskinen myöntää nyt, että takahuoneessa tuli nautittua liian monta lasillista viiniä ennen suoraa lähetystä.

- Olin hieman huppelissa suorassa tv-lähetyksessä. En ehtinyt syömään koko päivänä ja innostuin tiettyjen taiteilijoiden kanssa juomaan lasin viiniä jos toisenkin ennen ohjelmaa tyhjään vatsaan, hän sanoo Maikkarin Viihdeuutisille.

Lähde: MTV3 Viihdeuutiset

IL

Juu, "hieman huppelissa" :laugh: Keskinen on amatööri, jos juo ennen suoraa lähetystä tyhjään vatsaan viiniä "lasin jos toisenkin". Ja tietty taiteilija oli tietty Andy McCoy... :headwall:

[QUOTE="vieras";23054276]Tv:ssä sekoillut Vesa Keskinen myöntää MTV3:lle: Olin huppelissa

Torstai 3.2.2011 klo 09.59

Ennen Maria!-ohjelman alkua nautittu viini oli Vesa Keskisen mukaan syynä outoon käytökseen, kertoo MTV3:n Viihdeuutiset.

Vesa Keskisen haastattelu Maria Veitolan keskusteluohjelmassa hämmensi eilen illalla television katselijoita.

Keskinen myöntää nyt, että takahuoneessa tuli nautittua liian monta lasillista viiniä ennen suoraa lähetystä.

- Olin hieman huppelissa suorassa tv-lähetyksessä. En ehtinyt syömään koko päivänä ja innostuin tiettyjen taiteilijoiden kanssa juomaan lasin viiniä jos toisenkin ennen ohjelmaa tyhjään vatsaan, hän sanoo Maikkarin Viihdeuutisille.

Lähde: MTV3 Viihdeuutiset

IL[/QUOTE]
Tiesitkö, että nämä samat jutut voi jokainen halutessaan lukea ihan itse iltapäivälehdistä?

[QUOTE="vieras";23054604]Tiesitkö, että nämä samat jutut voi jokainen halutessaan lukea ihan itse iltapäivälehdistä?[/QUOTE]

No mikset sitten lue vaan tulit täältä lukemaan?eikö kyvyt riitä kuin suuta soittamaan

[QUOTE="vieras";23054638]No mikset sitten lue vaan tulit täältä lukemaan?eikö kyvyt riitä kuin suuta soittamaan[/QUOTE]
Tulin lukemaan muutkin kommentit täältä, en ainoastaan tuon tollon pastetuksia.

[QUOTE="vieras";23054656]Tulin lukemaan muutkin kommentit täältä, en ainoastaan tuon tollon pastetuksia.[/QUOTE]

No mites niitä kommentteja aiheesta saadaan, jos joku ei ensin pasteta??

Mut joo, en kattonu ohjelmaa eilen, jotain klipisä tänään netistä vilkasin ja aloin miettiä, että onko olemassa joku moralinen juttu, johon vedoten pitäis olla päästämättä tolkuttomassa kunossa olevcia ihmisiä televisioon? Lähinnä mietin, että viimeviikolla Tusu oli vissiin pilereissä ja nyt tuo Vesku, että onko se ihmisoikeuksien vastaista päästää ne edesvastuuttomassa kunossa nolaamaan itsensä telkkuun vai olisko se ihmisoikeuksiin puuttumista, jos niitä ei päästettäis. Kumpi on oikeuksiin puuttumista???

No mites niitä kommentteja aiheesta saadaan, jos joku ei ensin pasteta??

Mut joo, en kattonu ohjelmaa eilen, jotain klipisä tänään netistä vilkasin ja aloin miettiä, että onko olemassa joku moralinen juttu, johon vedoten pitäis olla päästämättä tolkuttomassa kunossa olevcia ihmisiä televisioon? Lähinnä mietin, että viimeviikolla Tusu oli vissiin pilereissä ja nyt tuo Vesku, että onko se ihmisoikeuksien vastaista päästää ne edesvastuuttomassa kunossa nolaamaan itsensä telkkuun vai olisko se ihmisoikeuksiin puuttumista, jos niitä ei päästettäis. Kumpi on oikeuksiin puuttumista???

Ehkä ei edesvastuutonta, mutta ainakin minusta hieman mautonta. Ei kovin hyvää mainosta ohjelmalle. Eilen tuli katsottua ohjelmaa, mutta eipä tarvitse välttämättä enää, ei kovin viihdyttävää ...toki voi olla että joitakin viihdyttääkin känninen sekoilu, mutta ...ei kiitos, jos pitää "pelätä" koska vieras oksentaa ne kuuluisat kastikkeet studion lattialle.

Eikö alkoholisti selittele asioita "innostuin juomaan tiettyjen taiteilijoiden kanssa", en minä muuten mutta kun...

Ja siis kuka uskoo, että muutama laisllinen viiniä lämpiössä tyhjään mahaan saa miehen tuohon kuntoon?!?!:O
Eiköhän tässä ole syytä käyttää sitä amerikkalaisten lääkärien laskentatapaa, että asiakkaan kertoma juomamäärä kerrotaan neljällä, tai ehkä sillä meni lasi ja pullo sekaisin...
Mutta joo, mitä enemmän selittelee, sitä nolommaksi tilanne muuttuu, koska sitä selvempää on, että itse on perillä tilanteestaan.

Ehkä ei edesvastuutonta, mutta ainakin minusta hieman mautonta. Ei kovin hyvää mainosta ohjelmalle. Eilen tuli katsottua ohjelmaa, mutta eipä tarvitse välttämättä enää, ei kovin viihdyttävää ...toki voi olla että joitakin viihdyttääkin känninen sekoilu, mutta ...ei kiitos, jos pitää "pelätä" koska vieras oksentaa ne kuuluisat kastikkeet studion lattialle.

Toisaalta moni meistä tarvitsee näitä Tuksuja, Nykäsiä ja keskisiä yms. turhia julkiksia mokailemaan pahemmin mitä itse on mokannu. Saa itse rauhassa jatkaa juomista, kun en mä sentään oo ollu telkkarissa kännissä ja sehän on tolle vähän niinku olla töissä kännissä ja oon mä aina työni hoitanu...
ja se oma juoppokin alkaa tuntua ihan OK tyypiltä, kun ei se oo sentään lööpeissä örveltäny!

Yhteistyössä