A
avuton
Vieras
Ostin ko. puhelimen tänään. Mitä tarkoittaa Android -näppäimistö? Miksi se "Käynnissä olevissa palveluissa" laskee aikaa tälle näppäimistölle? Onko tuo kännykkä netissä minun tietämättä? Muitakin sovelluksia näytti olevan auki kun löysin vihdoin tuon "käynnissä olevat palvelut" paikan josta nuo näkee. Tuleeko mulle siis laskua noista koko ajan kun ei kännykässä kiinteää "nettiä" ole??!
Kertokaa kaikkea muutakin tietämisen arvoista ko. puhelimesta!
Apuja kiiitoos!
Kertokaa kaikkea muutakin tietämisen arvoista ko. puhelimesta!
Apuja kiiitoos!