Apuja! Samsun galaxy spica puhelimesta kysyisin!?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja avuton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

avuton

Vieras
Ostin ko. puhelimen tänään. Mitä tarkoittaa Android -näppäimistö? Miksi se "Käynnissä olevissa palveluissa" laskee aikaa tälle näppäimistölle? Onko tuo kännykkä netissä minun tietämättä? Muitakin sovelluksia näytti olevan auki kun löysin vihdoin tuon "käynnissä olevat palvelut" paikan josta nuo näkee. Tuleeko mulle siis laskua noista koko ajan kun ei kännykässä kiinteää "nettiä" ole??!

Kertokaa kaikkea muutakin tietämisen arvoista ko. puhelimesta!

Apuja kiiitoos!
 
Ostin ko. puhelimen tänään. Mitä tarkoittaa Android -näppäimistö? Miksi se "Käynnissä olevissa palveluissa" laskee aikaa tälle näppäimistölle? Onko tuo kännykkä netissä minun tietämättä? Muitakin sovelluksia näytti olevan auki kun löysin vihdoin tuon "käynnissä olevat palvelut" paikan josta nuo näkee. Tuleeko mulle siis laskua noista koko ajan kun ei kännykässä kiinteää "nettiä" ole??!

Kertokaa kaikkea muutakin tietämisen arvoista ko. puhelimesta!

Apuja kiiitoos!
Kyllä vain, näiden luurien idea on käydä itsekseen netissä, synkkaavat meilejä, widgettejä ym.ym. Kannattaa ottaa nettiyhteys, muuten koko puhelimen idea menee hukkaan.
Ja laskuri laskee akkua kuluttaneiden prosessien käyntiaikaa viimeisestä latauksesta.
 
Ostin ko. puhelimen tänään. Mitä tarkoittaa Android -näppäimistö? Miksi se "Käynnissä olevissa palveluissa" laskee aikaa tälle näppäimistölle? Onko tuo kännykkä netissä minun tietämättä? Muitakin sovelluksia näytti olevan auki kun löysin vihdoin tuon "käynnissä olevat palvelut" paikan josta nuo näkee. Tuleeko mulle siis laskua noista koko ajan kun ei kännykässä kiinteää "nettiä" ole??!

Kertokaa kaikkea muutakin tietämisen arvoista ko. puhelimesta!

Apuja kiiitoos!

http:// www. matkapuhelininfo. com /f22/samsung-galaxy-spica-54918/
 
[QUOTE="nnn";23052167]Kyllä vain, näiden luurien idea on käydä itsekseen netissä, synkkaavat meilejä, widgettejä ym.ym. Kannattaa ottaa nettiyhteys, muuten koko puhelimen idea menee hukkaan.
Ja laskuri laskee akkua kuluttaneiden prosessien käyntiaikaa viimeisestä latauksesta.[/QUOTE]

Mulla on tietokone nettiä varten joten en sitä missään nimessä kännykkään halua. Voinko mitenkää varmistaa, että tuo hiton puhelin ei tee mulle tietämättä laskua?
 
Mulla on tietokone nettiä varten joten en sitä missään nimessä kännykkään halua. Voinko mitenkää varmistaa, että tuo hiton puhelin ei tee mulle tietämättä laskua?

Kaikki langattomat yhteydet lentokonetilaan. Siinä tosin katkeaa puhelutkin :)

Miksi ostit kyseisenkaltaisen puhelimen, joka on suunniteltu olemaan nettiyhteydessä ominaisuuksien käyttämiseksi?
 
[QUOTE="lily";23052211]Eiköhän kannata hankkia joku muu luuri. Ei sillä tee mitää, jos ei nettiä halua. Siihen nettiin sen puhelimen koko hienous perustuu.[/QUOTE]

Asiahan on niin, että tämä puhelin nyt minulla on kun halvalla sain. Nettiä en tarvi enkä halua.
 
facepalm.gif
 
Ensinnäkin: se että käynnissä on jokin palvelu tai prosessi EI tarkoita, että se on yhteydessä nettiin. Ajattele puhelinta tietokoneena. Sulla on Windowsissakin jatkuvasti päällä kymmeniä ja taas kymmeniä prosesseja, vaikka nettiyhteyttä ei olisi edes olemassa. Eli siitä ei kannata huolestua. Oikeassa yläkulmassa siellä kellon vieressä näkyy symboli (3G/EDGE/GPRS), jos nettiyhteys on olemassa sillä hetkellä

Jos poistat luurista nettiasetukset, se ei pysty ottamaan yhteyttä nettiin kännykkäverkon välityksellä. Langattoman verkon (wifi) kautta pystyt toki käyttämään nettiä jos sellainen on käytössä, siitähän ei laskua mene. Settings -> Wireless & NEtworks -> Mobile Networks -> Access Point Names. (Ei en jaksa vaihtaa puhelinta suomeksi.) Valitse oikea vaihtoehto (esim. Soneralla "Sonera Internet"), ja menu-nappulan kautta poistat kokonaan. Tämän jälkeen puhelimella ei pääse nettiin.
 
Eikö myyjä kertonut?
Ensinnäkin: se että käynnissä on jokin palvelu tai prosessi EI tarkoita, että se on yhteydessä nettiin. Ajattele puhelinta tietokoneena. Sulla on Windowsissakin jatkuvasti päällä kymmeniä ja taas kymmeniä prosesseja, vaikka nettiyhteyttä ei olisi edes olemassa. Eli siitä ei kannata huolestua. Oikeassa yläkulmassa siellä kellon vieressä näkyy symboli (3G/EDGE/GPRS), jos nettiyhteys on olemassa sillä hetkellä

Jos poistat luurista nettiasetukset, se ei pysty ottamaan yhteyttä nettiin kännykkäverkon välityksellä. Langattoman verkon (wifi) kautta pystyt toki käyttämään nettiä jos sellainen on käytössä, siitähän ei laskua mene. Settings -> Wireless & NEtworks -> Mobile Networks -> Access Point Names. (Ei en jaksa vaihtaa puhelinta suomeksi.) Valitse oikea vaihtoehto (esim. Soneralla "Sonera Internet"), ja menu-nappulan kautta poistat kokonaan. Tämän jälkeen puhelimella ei pääse nettiin.
 

Yhteistyössä