Mitä tykkäät nimestä Paice?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tota saa kuulla läpi kouluajan ja pidempäänkin. Pyydän Paiseen puolesta miettimään tarkkaan nimen järkevyyttä. En missään tapauksessa antaisi tuota nimeä lapselle.
Riesan saa siitäkin, kun joutuu joka kerta tavaamaan nimen ja se äännettäisiin aina väärin.

Viimeksi muokattu:
[QUOTE="aap";23050393]Niiin, lausutaan Paitse, ei Paise. Ihan eri asia...huomaa suomijuntit taas...[/QUOTE]

No olen kyllä juntti kun en tuota tajunnut! Ihan rehellisesti sanottuna, ei tullut mieleenkään että lausuttaessa tuohon nimeen lisätään t-kirjain.

[QUOTE="aap";23050393]Niiin, lausutaan Paitse, ei Paise. Ihan eri asia...huomaa suomijuntit taas...[/QUOTE]

iha sama miten sää haluut sen lausuu mut lapsi joutuu sen koulussa kirjottaa moneen paikkaan ja lapset on julmia toisilleen eli nimestä väännetään äkkiä toista mitä on.

Pistä nimeks sit Paize, niin suomijuntitkin osaa kutsua Paise-prinsessaa oikealla nimellä. Ja toiseks nimeks tietty Vizva

[QUOTE="aap";23050433]Mistähän ne lapset julmuutensa perii?! Mä ainakin opetan lapseni vetää turpiin jos joku tulee päätä aukoo. Ei tuu toiste.[/QUOTE]

O: Taisit itse vastata omaan kysymykseesi!

Joa lapsi elää Suomessa, kannattaa ottaa huomioon, että meitä suomijuntteja on niin paljon, et lastasi varmasti kiusattaisiin. Harvoin esim. pienet lapset tietää kuinka noin vieraita nimiä kuuluu lausua.

Kyllä siitä nimestä vaan tulee heti ihan suomalainen "paise", vaikka se olisi miten tarkoitus lausua. Ja lapset on julmia, joten aika vahva itsetunto ja -luottamus saa lapsellesi kehittyä, ettei hän tuosta nimestä tule koko kouluaikansa kärsimään.