Blogini on kadonnut!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja JONSERED Karhunkantaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

JONSERED Karhunkantaja

Vieras
:O:mad:

Okei, se oli puolikuollut ja vaatimaton. Mutta se oli MINUN!! Ja se oli olemassa siksi, että voin käyttää sitä referaattina tarvittaessa.

Mutta nyt sitä ei enää ole. Minne se katosi? Miksi minulle ei kerrottu mitään? Jatkuuko elämä tämän jälkeen?

[QUOTE="vieras";23050167]Onko olemassa joku aikaraja, jonka jälkeen se katoaa, ellei päivitetä?[/QUOTE]

Sitä minäkin funtsasin, mutta en ole sellaiseen tietoon törmännyt. Enkä ole viitsinyt aktiivisesti etsiäkään.

Olisihan se kohteliasta vaikka huomauttaa, että jos haluaa säilyttää bloginsa, pitää vähän aktivoitua.

[QUOTE="vieras";23050171]Onko joku napannut sinun salasanasi? Oliko varma salasana?[/QUOTE]

Vaihdoin juuri jokin aika sitten varmempaan. Oli s-postitililläni ollut outoa aktiviteettia ja se meni lukkoon.

En vain jaksa uskoa, että kukaan näkisi niin paljon vaivaa hukatakseen tieten tahtoen blogini.

Mulla on useampi blogi, joista yhtä en päivittänyt enkä käynyt siellä yli puoleen vuoteen. Oli tallessa Bloggerissa, kunnes poistin sen sieltä, ja sittenkin oli vielä niin että olisin kolmen tai neljän kuukauden ajan voinut palauttaa sen.

Mulla on useampi blogi, joista yhtä en päivittänyt enkä käynyt siellä yli puoleen vuoteen. Oli tallessa Bloggerissa, kunnes poistin sen sieltä, ja sittenkin oli vielä niin että olisin kolmen tai neljän kuukauden ajan voinut palauttaa sen.

No, minulle kuitenkin kävi näin... Ei siitä niin paljoa aikaa ole, kun katselin sieltä joitain sarjakuvitelmiani.

Miksi voi harmittaa, että hukkaa jotain, jota ei edes oikeasti ollut olemassa?

No, minulle kuitenkin kävi näin... Ei siitä niin paljoa aikaa ole, kun katselin sieltä joitain sarjakuvitelmiani.

Miksi voi harmittaa, että hukkaa jotain, jota ei edes oikeasti ollut olemassa?

jotkut väittää että tuo oikea maailma on tyly paikka, mutta kyllä virtuaalitodellisuus näytti nyt tylyytensä :O

kerran luin sun runoja sieltä blogista, jos ei niitä ole muualla ylhäällä niin harmi niitten puolesta.

Yhteistyössä