Paino ei ole tippunut kuin vähän, mutta silti vaatteet ovat löysempiä päällä kuin ennen???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mitäs nyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mitäs nyt

Vieras
Olen vuoden alusta asti ollut laihdutuskuurilla ja elämäntaparemontilla. Silti paino ei ole tippunut kuin 3kg :( Olen tarkkaillut syömisiäni ja liikun säännöllisesti harrastuksen parissa. En halua kuitenkaan mennä millään nälkäkuurillakaan, vaan sallin itselleni herkut kerran kahdessa viikossa.

Nyt kuitenkin olen huomannut, että jotkin housut ovat reisien ja pohkeiden kohdilta paljon roikkuvampia kuin ennen.

Siis onko mahdollista että olen kiinteytynyt, mutta paino ei tipu hurjalla vauhdilla?? Painonpudotusta on todella paljon, joten mitään ihmeitä en odota lyhyessä ajassa tapahtuvankaan.

No sittenhän sulla menee ihan hyvin =) Katso enemmin peiliä painonpudotuksen mittarina kuin vaakaa. Kun liikut, niin kiinteydyt. Kun syöt vähemmän kuin kulutat, painokin tippuu. Hyvässä suhteessa näitä molempia, niin ylimääräiset kilot pysyvät poissa. Puolesta kilosta kiloon on hyvä tahti viikossa.

Minä aloitin elämäntaparemontin myös vuodenvaihteessa. Mikään ei ole kiellettyä, mutta kohtuus kaikessa...minulla paino on tippunut 4 kiloa ja olen tosi tosi tyytyväinen. Sinunkin pitäisi olla. Hyvä tulos tuo on. :)

[QUOTE="kata";23047197]no mulla taas paino tippunu mut maha ei lähe mihinkään :([/QUOTE]

Komppaan. Vajaat 4 kg mennyt mutta raskauksien pullottama maha on ja pysyy.

Yhteistyössä