Montako arkkia käytätte paskapaperia perseen pyyhkimiseen?

  • Viestiketjun aloittaja arkki
  • Ensimmäinen viesti
ghghss
Alkuperäinen kirjoittaja siis häh;22907687:
Pakko olla provoja. mulla menee noin puoli rullaa, ei siinä mitään arkkeja lasketa :LOL:

Pyyhin niin monta kertaa oikein kunnolla painaen, kunnes paperiin ei jää yhtään mitään. Ja senkin jälkeen varmistelen noin 3 kertaa, että paperi on puhdas, kun olen oikein pyyhkäissyt ja painanut persvakoon. Sit on valmis!
Ihan sama mulla, eikai helvato kukaan pyyhi paskaa jollain kolmella arkilla???Kusenkin pyyhkimiseen mulla menee eka pyyhkäsyyn joku 5 ja tark.pyyhkäsyyn 4 tai on käsillä kuset.
Johtuu varmaan isoista häppäreistä että kuset tulee läpi jos vähempi paperia...
 
"vieras"
Varmaan ihan tuhottomasti. Ihan ensin käytän varmaan 10 ja sitten pesu ja sit kuivaan, voi mennä vielä 20. Mutta tosiasia on se etten ole laskenut koskaan.

Ja en ymmärrä ihmisiä jotka eivät pese peppuaan paskomisen jälkeen. Hyi hyi.
 
yyhoo
Ennen eroa meni liki puolirullaa. Nyt on pakko selvitä 9 arkilla jotka jaan 3 x 3 arkin pätkiin, eli kolmeen pyyhkäsyyn. Jos vielä kolmanteen jää kakkaviirua niin pyyhkäsen semmosella vauvojen kosteuspyyhkeellä. Ne on kaikkein edullisimpia isossa pakkauksessa. Se on kuulkaas kaikesta tingittävä kun on yh. ;)
 
Poeka
No yleensä 3paperilla niinmonta kertaa ettei jää mitään töhryjä viimeisellä pyyhkäsykerralla
jos kuitenki jää jotai nii sitte sormella vaa ja sit nuolasee vähä sormenpäätä eka ja vetää oikee kunnolla vitusti painaen niin että tuntuu hyvältä
 
"noh"
[QUOTE="vieras";23015590]Varmaan ihan tuhottomasti. Ihan ensin käytän varmaan 10 ja sitten pesu ja sit kuivaan, voi mennä vielä 20. Mutta tosiasia on se etten ole laskenut koskaan.

Ja en ymmärrä ihmisiä jotka eivät pese peppuaan paskomisen jälkeen. Hyi hyi.[/QUOTE]

Mä taas en ymmärrä tollasta että joka paskakikkareen jälkeen käytetään puol vessarullaa persereiän hinkkaamiseen, sit plutataan 5 minuuttia sitä reikää suihkussa, sit taas hinkataan lopulla vessapaperirullalla reikä puhtaaksi ja kuivaksi. Siis kaiveletteko niitä peppujanne kaiken aikaa vai miksi sen persereiän täytyis olla joku hyberhygieeninen? Se nyt vaan sattuu olemaan persereikä, ja se on saastainen aina, vaikka sen pesis kloritella.

Se tulee kyllä ihan _tarpeeksi_ puhtaaksi paperilla pyyhkimällä, ja sit päivittäin pesee suihkun yhteydessä.
 
"vieras"
[QUOTE="noh";28105595]Mä taas en ymmärrä tollasta että joka paskakikkareen jälkeen käytetään puol vessarullaa persereiän hinkkaamiseen, sit plutataan 5 minuuttia sitä reikää suihkussa, sit taas hinkataan lopulla vessapaperirullalla reikä puhtaaksi ja kuivaksi. Siis kaiveletteko niitä peppujanne kaiken aikaa vai miksi sen persereiän täytyis olla joku hyberhygieeninen? Se nyt vaan sattuu olemaan persereikä, ja se on saastainen aina, vaikka sen pesis kloritella.

Se tulee kyllä ihan _tarpeeksi_ puhtaaksi paperilla pyyhkimällä, ja sit päivittäin pesee suihkun yhteydessä.[/QUOTE]

Olet likainen ja ällöttävä.
 
hesari
Meillä käytetään sanomalehtiä, jotka haetaan lehtiroskiksesta. Kun tekeen kunnon tollon ja rutistelee kunnolla vaikka hesarin sivun, se pehmenee ihan käyttökelpoiseksi.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";28105809]Olet likainen ja ällöttävä.[/QUOTE]

Vitut olen. Sun kannattaa ehkä mennä jonnekkin Intiaan, jos meinaat että kerran päivässä suihkussa käyvä on likainen ja ällöttävä.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";28105889]Vitut olen. Sun kannattaa ehkä mennä jonnekkin Intiaan, jos meinaat että kerran päivässä suihkussa käyvä on likainen ja ällöttävä.[/QUOTE]

Intiassa pestään perse paskan jälkeen, toisin kuin täällä paskaperseitten maassa.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";28105904]Intiassa pestään perse paskan jälkeen, toisin kuin täällä paskaperseitten maassa.[/QUOTE]

Joo ja muuta ei sit pestäkkään. Mut on se hyvä että sulla sentään on vasta jynssätty persereikä 24/7 :D
 

Yhteistyössä