Heittäkää jotain vinkkejä viikonlopuksi..

Meillä on ollu vähä kaikkee tässä ja aattelin järkätä miehelle yllärin viikonlopuks, eli veisin sen johonkin yöks, hyvää ruokaa, mahdollisesti tanssia jne jne..Onko ehdotuksia mihin?Ihan suomessa..

Mitä te tykkäätte tehdä kun heitätte vapaalle? Käyttekö keikoilla, baareissa, yökerhoissa...? Mielellään vähän kuulisin millaisia olette ennen kuin ehdotan mitään.
Me otetaan lauantaina suunta Helsinkiin, MP 2011 -näyttelyyn.

Mitä te tykkäätte tehdä kun heitätte vapaalle? Käyttekö keikoilla, baareissa, yökerhoissa...? Mielellään vähän kuulisin millaisia olette ennen kuin ehdotan mitään.
Me otetaan lauantaina suunta Helsinkiin, MP 2011 -näyttelyyn.
Hei hittolainen. toiha olis yks varteenotettava vaihtoehto! :D Unohin koko mp messut!

Me ei käydä yleensä missää yökerhoissa tms. enkä mä aatellu mitään "perseet olalle" reissua, vaan jotain kivaa tekemistä kaksistaan, sitä kuuluisaa parisuhteen huoltoa... :D (ja miehen lellittelyä)

TriplaIsä No me ollaan tykätty käydä tanssimassa, siis ihan tansseissa...Kartingia voi ajaa päivällä, pitäis vaan se suunta keksiä mihin lähtee..

Koitin mä kyllä äsken kattoo onko mitään rokkenrolli keikkoja mitkä vois isäntää kiinnostaa mut ei ollu..Noi mp messut olis kyllä varmaan sen mieleen..
Sinne sitten vaan. :) Majoituspaikkoja löytyy siltä seudulta reippaasti ja varmasti sopiva illanviettopaikkakin.
Mä vein mun miehen kerran yllätysreissulle. Ilmoitin etukäteen vaan että älä sovi tuolle päivälle mitään. Pakkasin sen kamatkin mukaan, talutin herran autoon ja ajoin hotelliin. :D Keikkaliputkin olin ostanut valmiiksi.

Keilausta, elokuvia, tanssimista, joku bändin keikka... kylpylä, joku tapahtuma?
Mökkiviikonloppu ihan kahdenkesken? Moottorikelkkailua, pilkkimistä, hiihtämistä, nuotiokahvit ja -makkaraa... illalla puusauna jne.

Tai sit vaan olette ja elätte hetkessä - teette mikä sit tuntuu parhaimmalle idealle, ettei käy niin, että odotukset viikonlopusta nousee liian korkeiksi ja sit kaikki romuttuu liiallisiin odotuksiin ja toiveisiin puolin ja toisin.

Sinne sitten vaan. :) Majoituspaikkoja löytyy siltä seudulta reippaasti ja varmasti sopiva illanviettopaikkakin.
Mä vein mun miehen kerran yllätysreissulle. Ilmoitin etukäteen vaan että älä sovi tuolle päivälle mitään. Pakkasin sen kamatkin mukaan, talutin herran autoon ja ajoin hotelliin. :D Keikkaliputkin olin ostanut valmiiksi.
No just näin mäkin meinasin sen toteuttaa, eli ilmotin vaan ettei sovi mitään ja kiskon sen autoon aamulla... :D Täytyypä alkaa selvittää majoitusta jos tonne heltsinkiin lähtis..

"vieras"
Kaikkein parhaimman yllätyksen järjestät miehellesi lähtemällä itse pois joksikin aikaa ja jättämällä sen kotiin rauhaan. Teet ruokaa ja käyt ostoksilla valmiiksi, pakkaat jääkaapin täyteen kaljaa, otat siltä lähtiessä suihin ja poistut. Et soittele etkä tule ainakaan ennen seuraavaa iltaa takaisin. Takaan että miehelläsi on kivempaa kuin jollain väkisinkeksityllä ämmäsafarilla.

Yhteistyössä