Angstinen olo!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LisaMarie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

LisaMarie

Aktiivinen jäsen
06.04.2005
21 832
7
38
Nyt on kyllä kummallinen olo! Tekis mieli kinata jostain ja olla ihan vaan periaatteesta eri mieltä ja purkaa jumittunutta vihaa johonkin.
Äh, kirjotettuna se näytti tyhmätä ajatukselta.
Tarttis soittaa yks puhelu, eikä tee mieli ja taitaa johtua siitä tämä käsittämätön olo, että on tylsää ja pitää roikua ja esittää tekevänsä jotain, että kukaan ei huomaa, ettei oikeasti tee mitään, eli soita sitä yhtä puhelua ja hoida asiaa pois päiväjärjestyksestä!

Nyt on kyllä kummallinen olo! Tekis mieli kinata jostain ja olla ihan vaan periaatteesta eri mieltä ja purkaa jumittunutta vihaa johonkin.
Äh, kirjotettuna se näytti tyhmätä ajatukselta.
Tarttis soittaa yks puhelu, eikä tee mieli ja taitaa johtua siitä tämä käsittämätön olo, että on tylsää ja pitää roikua ja esittää tekevänsä jotain, että kukaan ei huomaa, ettei oikeasti tee mitään, eli soita sitä yhtä puhelua ja hoida asiaa pois päiväjärjestyksestä!

Huuda mulle, moon tottunut.

Vähän samanlainen fiilis, ja tiedän kyllä mistä johtuu ja helpottais tietty kun jaksaisi asiasta taas puhua (eli tapella) mutta kun ei jaksa. Mielummin olen kiukkuinen.. Vituttaa, suoraan sanoen.

Vähän samanlainen fiilis, ja tiedän kyllä mistä johtuu ja helpottais tietty kun jaksaisi asiasta taas puhua (eli tapella) mutta kun ei jaksa. Mielummin olen kiukkuinen.. Vituttaa, suoraan sanoen.

Höh, mun piti kirjottaa tänne ihan samalla tavalla, mutta nytkö en oikein enää voi?:D.
Kirjoteltiin nimittäin tonne toiseen ketjuun aika identtiset kirjoitukset. Kun olin painanut lähetä nappia, niin aina siellä oli sun kirjoitus samalla tavalla kirjotettuna kun omanikin. Vähän huvitti.
Mutta kerron nyt kuitenkin, että mulla myös on ollut tänään outo päivä. On vituttanut pms tyyppisesti, mutta siitä ei voi olla kyse. Yritän olla purkamatta kehenkään omaa vitutustani, ja "odottelen huomista päivää", eli toivottavasti tää outo paska fiilis on huomenna ohi, kun en edes tiedä mistä johtuu. Ei yksinkertaisesti ole mitään syytä, mutta vituttaapa vaan.

Kyllä se siitä...Mä ainakin lähen tonne pimeeseen ja kylmään itkuhälyttimen ja koiran kanssa hetkeks hankeen vaikka istuu, sit pitkä kuuma suihku, kylmää mehua ja suklaata..Joskus on vaan tällästä..

Kuumimmat

Yhteistyössä