Mikä on kun product key- tunnus ei toimi?? :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PinkLily
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

PinkLily

Aktiivinen jäsen
25.04.2010
10 166
0
36
primalucecats.blogspot.com
Kirjotan sen iihan oikein tohon mihin se pyytää (microsoft word) ni ei ja ei. Tunnus on väärin ja mä kyllä kirjotin sen niinku tässä koneen pohjassa lukee! Ärsyttävää.. Oikeesti! Sama äijällä, ei sekään enää toimi vaikka ennen toiminut (kone ollut huollossa sen asennuksen jälkeen)

Mitä oikein oot tekemässä? Haluat asentaa Wordin uudestaan?

Eihän sulla pitäinyt olla koko Wordia.

Muuten se key siellä läppärin pohjassa on windowsin tunnari. Officelle ei oo välttämättä mitään semmoisia. Jos en nyt sit oo aivan väärässä.

Kuinkahan monella muulla on se sama tunnus käytössä, luulen että se on jaossa hyvin monella jotka lataa sen wordin itselleen, kiitä huoltopoikia, miksi se muuten on ollut huollossa*?

Mitä oikein oot tekemässä? Haluat asentaa Wordin uudestaan?

Eihän sulla pitäinyt olla koko Wordia.

Muuten se key siellä läppärin pohjassa on windowsin tunnari. Officelle ei oo välttämättä mitään semmoisia. Jos en nyt sit oo aivan väärässä.

No onhan tuo tossa mut siitä ei oo vastaavaa hyötyä ilman sitä tunnusta. (ei siis saa käytettyä)
Mutta asiakaspalvelu sanoi tuon olevan se kyseinen tunnus (siellä lukeekin Product key tunnus)
Ja kun mies sen jo kertaalleen sai auki omalla koneellaan.. :(

Vai että oikein käyttöjärjestelmän tuotetunnusta koitat syöttää ja ei toimi...
Mistähän olet tuon officen hommannut? Paketin mukana tulee tuotetunnus.

Kaikesta päätellen ei ole mikään ihme että ap:n taloudessa tietokoneet joutuvat "huoltoon" säännöllisesti. Joidenkin ihmisten pitää näppinsä erossa tietokoneista ja keskittyä kodinkoneiden operointiin.

Alkuperäinen kirjoittaja vai että oikein;23034611:
Vai että oikein käyttöjärjestelmän tuotetunnusta koitat syöttää ja ei toimi...
Mistähän olet tuon officen hommannut? Paketin mukana tulee tuotetunnus.

Se oli koneessa jo valmiina ja edelleenkin, se samanlainen tunnus toimi aikaisemmin miehen koneessa ja kun siitä on jo mulle erikseen asiakaspalvelussa kerrottu että se on tuo koodi..

Voihan pikkuinen. Joo eiköhän se ole niin, että läppärin pohjassa on WINDOWSIN key. Office pitää asentaa erikseen. Ja siellä on sit keyt jossain lapulla.

Kysy mieheltäs millä tunnuksella se on wordin rekisteröinyt.

Ps. Niitä on jotain homeversioita olemassa mitkä on suht halpoja ja sen DVD:n kanssa tulee erikseen key.

Se oli koneessa jo valmiina ja edelleenkin, se samanlainen tunnus toimi aikaisemmin miehen koneessa ja kun siitä on jo mulle erikseen asiakaspalvelussa kerrottu että se on tuo koodi..
Jotkut officen tuotekoodit kelpaavat kolmeen asennuskertaan, sen jälkeen koodi ei toimi vaan aktivointi pitää tehdä puhelimessa. Jos esim. tuolla samalla koodilla on asennettu office molempiin koneisiin aikoinaan kerran ja nyt miehesi koneeseen uudestaan kovalevyn hajottua, siinä tuli nuo kolme kertaa jo täyteen. Microsoftin asiakaspalveluun soittamalla voi tiedustella lisäohjeita.

Kirjotan sen iihan oikein tohon mihin se pyytää (microsoft word) ni ei ja ei. Tunnus on väärin ja mä kyllä kirjotin sen niinku tässä koneen pohjassa lukee! Ärsyttävää.. Oikeesti! Sama äijällä, ei sekään enää toimi vaikka ennen toiminut (kone ollut huollossa sen asennuksen jälkeen)

Se koneen pohjassa oleva tunnus on Windowssia varten, ei Wordiä. Wordin tunnus tulee sen paketin mukana, samassa paperissa missä on hologrammi tarrakin.

[QUOTE="vieras";23034654]Jotkut officen tuotekoodit kelpaavat kolmeen asennuskertaan, sen jälkeen koodi ei toimi vaan aktivointi pitää tehdä puhelimessa. Jos esim. tuolla samalla koodilla on asennettu office molempiin koneisiin aikoinaan kerran ja nyt miehesi koneeseen uudestaan kovalevyn hajottua, siinä tuli nuo kolme kertaa jo täyteen. Microsoftin asiakaspalveluun soittamalla voi tiedustella lisäohjeita.[/QUOTE]

Koodia ei oo ennen käytetty.

Onko sulla läppärissä 2 eri tunnusta? Muuten ei uskota:(.

Ja jos ette ole erikseen ostanu läppäreitä missä on word lisenssi mukana(harvassa on) niin miks siellä ees semmoinen tunnus olisi.

Vai oletko nyt ostanut wordin ja ihmettelet mitenkä sen saa asentumaan.

Ainakin noi mitä kaupoissa oon nähnyt niin voit ihan erikseen ostaa sen tunnuksen. Ei ole välttämättä ees DVD:tä mukana vaan pelkkä se tunnari.

Voihan pikkuinen. Joo eiköhän se ole niin, että läppärin pohjassa on WINDOWSIN key. Office pitää asentaa erikseen. Ja siellä on sit keyt jossain lapulla.

Kysy mieheltäs millä tunnuksella se on wordin rekisteröinyt.

Ps. Niitä on jotain homeversioita olemassa mitkä on suht halpoja ja sen DVD:n kanssa tulee erikseen key.

Joo on siellä sekin, kyllä. Mutta kun siellä on erikseen vielä MICROSOFT product key -tunnus. Mä osaan vielä lukee, luulisin... :O

Kun meillä on ihan OMAT läppärit eli mulla tietysti oma tunnus..
Juurihan sanoit että koodi toimi miehesi tietokoneessa? Eli ei olekaan sama koodi vaan ihan toinen? Jos on noin helvetin hankalaa antaa selkeää kuvausta ongelmasta niin on turha odottaa ratkaisuakaan.

Ap menee siihen kategoriaan tolloja tietokoneenkäyttäjiä jotka ongelman kohdatessaan ja apua pyytävässään sanovat että "en mä mitään tehny, se vaan lakkas toimimasta" ja sitten pitkän kuulustelun jälkeen saa tietää mitä oikeasti on käynyt.

Täällä taas ymmärretään asiat just niin väärin kun ikinä voidaan vaikka maalaisjärjellä voisi kans aatella.. Sori ku kysyin edes... :headwall:
Katsos kun maalaisjärjellä ei voi tietokoneongelmia ratkoa. Jos et osaa edes selkeästi ja johdonmukaisesti kuvata ongelmaa niin miten helvetissä odotat että siihen löytyy ratkaisu.

Mene takaisin keittiöön ja unohda tietokoneet.

[QUOTE="reeta";23034683]Niin, se on Microsoft WINDOWS, ei WORD
Ei Wordin tunnusta ole ikinä koneessa kiinni, vaan se on aina erillinen, samassa paketissa ku cd levykin josta sen asennat.[/QUOTE]

Selitä sitten se, miten mies sai sellasella samanlaisella tunnuksella oman wordinsa toimimaan ja miks ihmeessä asiakaspalvelussakin sanottiin tuon läpyskän olevan se koodi?

Yhteistyössä