Omaisuus myyty, mies thaimaahan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "outoa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Käännetäänpä tämä toisinpäin. Nainen hankkinut pääosan omaisuudesta olemalla töissä. Nainen kyllästyy, myy omaisuuden, miehellä rahaa sukanvarressa. Kuka täällä haukkuisi naista? Kuka voivottelisi miehen puolesta?

Ei kukaan. Joten pitäskö vaan antaa tämän olla. Mies on vamasti ostanut tuon omaisuuden itse. Ja jos naisella on rahaa niin mikäs siinä. Elä ja anna toisten elää.

Ei perheellinen voi noin tehdä, oli sitten mies tai vaimo. Mieti nyt lapsiakin!

Ja itse ostanut... joo no, millä rahalla jos on ulosotossa..?

[QUOTE="vieras";23024043]Ei perheellinen voi noin tehdä, oli sitten mies tai vaimo. Mieti nyt lapsiakin!

Ja itse ostanut... joo no, millä rahalla jos on ulosotossa..?[/QUOTE]

Tästä tapauksesta en tiedä, mutta itselläni on uo-velkaa ja silti pystyn ostamaan huonekaluja. Luuletko että jos on velkaa niin koko palkka menee ulosottoon?

[QUOTE="vieras";23023315]Tästä tulee mieleen se armeijan harmaissa ollut poika, joka väitti vuokraisännän vieneen omaisuuden kaatopaikalle ilman omaa syytä. Oikein tulevaisuuden toivo.[/QUOTE]

Muistan tapauksen.... ai eikö se vuokraisäntä sitten ollutkaan niitä kamoja vienyt,vai miten?

Alkuperäinen kirjoittaja hä;23024242:
Muistan tapauksen.... ai eikö se vuokraisäntä sitten ollutkaan niitä kamoja vienyt,vai miten?

Eikö se poika ite ollu jättäny vuokrat maksamatta ties kuinka pitkältä ajalta? En ole varma, mutta näin muistelisin.

Käännetäänpä tämä toisinpäin. Nainen hankkinut pääosan omaisuudesta olemalla töissä. Nainen kyllästyy, myy omaisuuden, miehellä rahaa sukanvarressa. Kuka täällä haukkuisi naista? Kuka voivottelisi miehen puolesta?

Ei kukaan. Joten pitäskö vaan antaa tämän olla. Mies on vamasti ostanut tuon omaisuuden itse. Ja jos naisella on rahaa niin mikäs siinä. Elä ja anna toisten elää.

Mä taas itse mietin tänään, että oisko sadellut noin paljon hyvän onnen toivotuksia ja kehuttu rohkeaksi, jos vaimo laittaisi selän takana omat, miehensä ja vielä lapsensakin tavarat myyntiin ja pakenisi velvollisuuksiaan thaimaaseen jättäen miehen ja lapsen kotiin? Olkoonkin että nämä eivät haluaisi lähteä epäluotettavan vaimon matkaan.

Niimpä.Ja kyllähän siitä paremmat otsikot saa kun kertoo että myi myös naisen omaisuuden vaikka sitten käytännössä ei naisen omaisuutta ois ollutkaan.

[QUOTE="vieras";23024099]No melko kalliita leluja -ja paljon- näkyi olevan... sillä lumenpudottajan palkalla, josta on ulosottomies osansa vienyt, saa aika kivoja läppäreitä, digikehyksiä, videokameroita...[/QUOTE]

Eihän sille ulosottomiehelle tarvi antaa kuin vaikka 50e kuussa.Mutta joo,kyllä ihmettelin kanssa että aika kallista tavaraa tolla palkalla.

Voiko sen summan muka itse päättää? Itse olen ollut siinä luulossa, että on se tietty raja minkä saa tienata ja sitten kaikki sen yli menevä ulosmitataan.

Pakkohan siinä on jonkun muun ne rajat laittaa, eihän siinä muuten olis MITÄÄN järkeä. "Joo mä nyt jätin laskut maksamatta ja mulla on milli ulosotossa, tienaan 5000 neuroo kuussa ja makselen kympin kuussa takaisin tuota ulosottovelkaa..." Yeah right.

Niimpä.Ja kyllähän siitä paremmat otsikot saa kun kertoo että myi myös naisen omaisuuden vaikka sitten käytännössä ei naisen omaisuutta ois ollutkaan.

No kyllä mun mielestä on vähän päässyt inhimmillisyys unohtumaan, jos ajatellaan että on ok, että mies jättää naisen puille paljaille. Nainen on kuitenkin tod.näk. tehnyt työtä kotona, hoitanut kodin ja lapsen, jolloin oman omaisuuden kerryttäminen on aika vaikeaa. Tiedä vaikka nekin vähän rahat olisi mennyt suoraan ja pelkästään ruokaan, kun ukon rahat on mennyt ukkoon itseensä. Ja vielä pöyhkeämmäksi tämän tekee se, että isä kokee oikeudekseen myydä lapsenkin kaikki tavarat. Vaikka se kuinka olisi ostanut ne itse, niin ne on sen lapsen tavarat. Ei mullakaan ole tapana vaatia myyntiin tavaroita, jotka olen kertaalleen jollekin antanut.

Voiko sen summan muka itse päättää? Itse olen ollut siinä luulossa, että on se tietty raja minkä saa tienata ja sitten kaikki sen yli menevä ulosmitataan.

No mä joskus maksoin just ton 50e kuussa.Mä sain ihan duunarin palkkaa (mutta varmaan enemmän kuitenkin kuin esim. toi lumenpudottelija) että en sitten tiedä isommista palkoista.Mutta oisin pystynyt maksamaan enemmänkin en vaan jossain vaiheessa halunnut.Sitten jos ois jättänyt maksamatta niin ois otettu se 1/3 palkasta.

No kyllä mun mielestä on vähän päässyt inhimmillisyys unohtumaan, jos ajatellaan että on ok, että mies jättää naisen puille paljaille. Nainen on kuitenkin tod.näk. tehnyt työtä kotona, hoitanut kodin ja lapsen, jolloin oman omaisuuden kerryttäminen on aika vaikeaa. Tiedä vaikka nekin vähän rahat olisi mennyt suoraan ja pelkästään ruokaan, kun ukon rahat on mennyt ukkoon itseensä. Ja vielä pöyhkeämmäksi tämän tekee se, että isä kokee oikeudekseen myydä lapsenkin kaikki tavarat. Vaikka se kuinka olisi ostanut ne itse, niin ne on sen lapsen tavarat. Ei mullakaan ole tapana vaatia myyntiin tavaroita, jotka olen kertaalleen jollekin antanut.

Niin no mä oon aina vaan niin epäluulonen kaikkia tälläsiä lehtijuttuja kohtaan.Usein jutut menee ihan toisin miten ne on lehdissä selitetty.Mutta jos juttu nyt on ihan näin niin onhan toi uskomattoman törkeetä ja kylmää,enkä ymmärrä miten kehtaa lehdissä omalla naamalla esiintyä.

[QUOTE="vieras";23024248]Eikö se poika ite ollu jättäny vuokrat maksamatta ties kuinka pitkältä ajalta? En ole varma, mutta näin muistelisin.[/QUOTE]
Kyllä ja väitti, ettei ollut saanut mitään kehoituksia. Äiti etunenässä puolustamassa ja kauhea lauma facebook-tomppeleita.

HUOMASITTEKO huutonetin myyjän kysymyksiä-kohdasta

Kysymyksen esittäjä: buxxxxx 27.01.2011 17:10:47
Lähdetkö Thaimaaaseen pakoon menneisyyttäsi? Viime kesänä hakkasit miehen sairaalakuntoon, ja vietit melkein 2kk tutkintavankeudessa. Ulosottovelkoja tulee näköjään sinulle lähes taukoamatta. Voin vain kauhulla kuvitella, miten siellä thaimaassa sinun kä
Myyjän vastaus 27.01.2011 18:15:08

Eiköhän jokaisella ihmisellä ole niitä "luurankoja" kaapissa? Jokaisella niitä ei vaan juorulehdet kaivele. Viime kesä mennyt aika lujaa joo, mutta mitäs se teille oikeestaan kuuluu.. Voiko menneisyyttä paeta? Siitä pitää vaan oppia ja näin olen myös tehn

Alkuperäinen kirjoittaja tiesittekö tämän;23024370:
Tiesitkö, että se vapautui just Vantaan vankilasta ku oli hakannu pahasti isyyslomalla olevan kundin nakkijonossa?

ja monta muutakin pahoinpitelysyytettä ja huumausaineita ja mitähän vielä...oikein unelmavävy taitaa olla kyseessä. edellisen akkansa kamat myynyt kans ja valehdellut, että varkaita käynyt...olikose nyt vielä silloin, kun akka ollut synnyttämässä?
otapa tosiaan siitä kelpo mies, taitaa olla vapaanakin tällä hetkellä?

No mä joskus maksoin just ton 50e kuussa.Mä sain ihan duunarin palkkaa (mutta varmaan enemmän kuitenkin kuin esim. toi lumenpudottelija) että en sitten tiedä isommista palkoista.Mutta oisin pystynyt maksamaan enemmänkin en vaan jossain vaiheessa halunnut.Sitten jos ois jättänyt maksamatta niin ois otettu se 1/3 palkasta.

Käsittääkseni tää on vähän kiinni ulosottomiehen armeliaisuudesta ja siitä meneekö itse sopimaan asiat vai odottaako vaan, että ulosotosta alkavat pidättää osan palkasta.

Yhteistyössä