minkälaisia hyllyjä teillä on laste/nuorten huoneessa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "minä vain"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meillä on 7v pojan huoneessa kaksi suurta, valkoista seinähyllyä ja kaksi mustaa, pienempää, joissa säilyttää akkarit ja Roope-sedät.
Lattiatasossa on Ikean Lack-hyllykkö, siinä on sitten legot muovilaatikoissaan ja päällä tilaa istua.
Niin ja kaikki hyllyt taitaa olla juurikin Ikeasta.:D
Tuossa pari kuvaa, anteeksi huono laatu, mutta kuitenkin.

Viimeksi muokattu:
Nuoren huoneessa ei ole ollut enää vuosiin hyllyä. Yksi matala kaappi ja lipasto vain. Tosin hänen käytössään on myös vaatehuone, jossa harrastuskamat.

Vähän hankala kun ei ole missään vaiheessa kuvannut "hyllymielessä" huoneita.
Jotain osviittaa kumminkin noista:

lastenkammaria2.jpg

lastenkammaria8.jpg

lastenhuone1.jpg

lastenhuone2.jpg

nukkekoti3.jpg

Viimeksi muokattu:
Niin ja esikoisella oli aikoinaan yksi seinä Lundiaa. Alaosassa lipastonlaatikot ja yksi osa kaappia. Mulla on olohuoneessa 6 metriä Lundiaa. En erityisemmin pidä sen ulkonäöstä, mutta on kestävää ja kestää nimenomaan kirjat. Ts hyllylevyt ei taivu mutkalle, vaikka hylly olisikin täynnä kirjoja. Leluille riittää tietenkin vähemmän painoakin kestävä hyllysysteemi.

Lundiaa, lundiaa ja hieman vielä lundiaa. Osa kaivettu kirpparilta, osa ostettu tarkoituksella muksulle. Lundian parvisänky odottaa vielä varastossa.

Lundiassa minua kiehtoo muunneltavuus. Aloitimme pienellä setillä ja tarpeiden mukaan se kasvaa ja kasvaa. Hyllyvälit saa tehokkaaksi, ovet ja laatikostot rytmittävät. Tosin jälkimmäisiä on tosi vaikea löytää kirpparilta. Ja ne kestävät, niin tavaroita kuin aikaa. Ja lundiaan saa aika monta legosettiä kokonaisena esille .)

Leikkikaupan tosin tein liimapuulevyistä ihan itse.

Yhteistyössä