Nuorin synnyttänyt nainen jonka tiedät?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja djy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

djy

Vieras
Pitikö lapsen? Miten pärjäsi lapsen kanssa jos piti? Itse tiedän 14v iässä lapsen saaneen. Piti lapsen. Pärjäsi alussa muutaman vuoden aika huonosti, mutta nyttemmin paremmin kun lapsi jo 9v.Siis alussa ryyppäsi paljon ja oli kaikenmaailma poikakavereitam jotka ei osanneet hoitaa lasta...

Kun olin yläasteella, kaksi kasiluokkalaista tyttöä saivat lapsen. Olivat siis 14-15-vuotiaita. Toisen kanssa kaveerattiin enemmänkin koulussa, mutta enpä häntä pahemmin enää nähnyt lapsen syntymän jälkeen. Heillä kuitenkin meni kuulemma ihan mukavasti, toisin kuin huhujen mukaan sillä toisella tytöllä. Molemmat siis pitivät lapsen.

14-v. Ei ole kovin hyvin mennyt: nyt 10 vuotta myöhemmin ei ole tehnyt päivääkään töitä tai opiskellut. Sai toisen lapsen pari vuotta sitten. Ei kaltoin kohtele lapsiaan, mutta ei järin kasvatakaan.

Nainen? En tunne yhtään alle 18 vuotiasta naista, joka olisi saanut lapsen.

Olen kyllä kuullut, että jossain maalmalla 9 vuotias sai lapsen.

Nuorin äiti omassa nuoruuden kaveripiirissäni taisi saada ensimmäisen joskus 19 vuotiaana, mutta häntäkään en enää silloin oikein tuntenut. Itse olen saanut esikoiseni 26 vuotiaana, ja olen nuorimpia äitejä omassa ystäväpiirissäni. Olen siis nyt jo kyllä vanhempi, ja lapsia useampi...

15-vuotiaita tunnen/tiedän muutamia.

Kaikki pitivät lapsen. Yhdellä ei mennyt hyvin, enkä usko että lapsi hänellä enää edes on. Toisen kuulumisia en tiedä. Kolmannella on mennyt kivasti, lapsi on jo vauvaiän ohittanut ja nuori äiti opiskelee ammattia itselleen, suloinen tyttö (siis tämä äiti) ja sellainen fiksun tuntuinen jalat maassa-tyyppi.

2 kaverin äidit molemmat olleet 14v. Kavereiden mummot on kasvattaneet lapsenlapsensa. Molempien isät olleet yli 20-vuotiaita. Molempien kavereiden äideillä nyt uudet miehet ja lisää lapsia.

Tiedän yhden joka oli muutamaa päivää alle 15.
Piti lapsen ja hyvin on mennyt.

Joku tuolla ylempänä mainitsi lukion vikana vuonna lapsensa saaneen erityisen nuorena äitinä. Itse olin sen ikäinen, mutta olisin ollut nuorempi jos olisi napannut heti kun alettiin tosissaan yrittään.
:D

Yhteistyössä