Minne lähtisit pidennetylle viikonloppuvapaalle 5-vuotiaan lapsesi kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Raivotar
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Raivotar

Aktiivinen jäsen
27.11.2005
3 665
0
36
Ikuinen matkakuume rassaa. Töitä on paiskittu illat pitkät, mutta helpotusta olisi näköpiirissä.

Minne lähtisit 5-vuotiaan poikasi kanssa nauttimaan pidennetystä viikonlopusta, jos sinulla olisi siihen mahdollisuus (kuluista välittämättä)?

Risteilylle, kylpylään, kaupunkilomalle...? Hyviä vinkkejä vastaanotetaan! :)

Tuo Disneyland olisi muuten ihana juttu! Mutta tämä on ehkä huono vuodenaikan siihen!

Jos aikuisia on useampia niin kotimaassa suosittelen lämpimästi Vuokatin katinkultaa jos teitä on lähdössä joku muukin aikuinen sinun lisäksesi ja tykkäätte liikkua. Ihanaiset ravintolat puuttuu, mutta kylpylä on tosi pop, alueella kivoja puistoja, upeita maisemia ja paljon puuhaa. Viihtyiskö 5v jo rinteessä? Ruka on kans kiva.

Pariisin Disneyland ja Tukholma. Molemmat ovat kyllä käyneet jo mielessä. Kylpylätkin olisivat ihania, mutta ehkä odotellaan vielä sen verran, että poika oppii paremmin uimaan.

Onko muita ehdotuksia?

Ikuinen matkakuume rassaa. Töitä on paiskittu illat pitkät, mutta helpotusta olisi näköpiirissä.

Minne lähtisit 5-vuotiaan poikasi kanssa nauttimaan pidennetystä viikonlopusta, jos sinulla olisi siihen mahdollisuus (kuluista välittämättä)?

Risteilylle, kylpylään, kaupunkilomalle...? Hyviä vinkkejä vastaanotetaan! :)

Mä veisin lapsen Lontooseen. Siellä on mahtava luonnonhistoriallinen museo, jossa on upeita dinosauruksia ja maanjäristyshuone jne, eikä sellaisia jonoja kuin huvipuistoissa. Mun lapset viihtyivät myös British Museumissa, katseltiin muumioita jne, ja valtava lelukauppa Hamleys oli myös lasten mieleen. Samoin bobbyt. Ei pidä aliarvioida lasta ja lapsen älyä, muksut tietää ja haluaa tietää enemmän kuin mitä aikuiset uskoo.

Wien on kaikin puolin hyvä kaupunki joten mä ehdottaisin sitä. Jos on painettu pitkää päivää niin mä myös panostaisin hyvää hotelliin hemmotellakseni itseäni =)

Jos meistä olisi kyse eikä rahalla merkitystä niin me varmaan pyörähdettäisiin katsomassa Etnaa tai Vesuvisuta ton meidän lapsen kanssa.

Yhteistyössä