Keskenmeno kaksi viikkoa sitten. Uskaltaako aloittaa heti vauvanyrityksen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ??
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

??

Vieras
Olen hyvin palautunut parin viikon takaisesta keskenmenosta. Kohtu on tyhjentynyt kokonaan, tarkastettu ultralla ja lääkäri teki sisätutkimuksen. Kaikki siis OK.

Lääkäri vain sanoi, että "eikun uudelleen yrittämään".

Minulla on vieläpä sellainen olo, että ovulaatio on lähestymässä...

Uskaltaako nyt sitten olla ilman ehkäisyä..?

Multa kiellettiin uuden vauvan yrittäminen kuukaudeksi, jotta kohtu saa rauhassa palautua.
Tosin mun keskenmeno tapahtui rv 13 ja mulle tehtiin kaavinta, voi johtua siitä että piti pitää kuukauden tauko.

Mieti etukäteen valmiiksi sekin, että voit taas saada keskenmenon. Ehkä ei, mutta jos kuitenkin.

Kukaan ei kai oikein tiedä, miten nuo menee. Joku sanoo, että raskautuu paremmin ja joku, että menee herkemmin kesken. Minulla meni heti perään toinen kesken, eikä kyllä ollut kiva kokemus. Sitä on aika kuiviin puristettu sen jälkeen...

Joten neuvoni on, että tee miten tykkäät, mutta pidä huolta itsestäsi. Vaikuttaa myös se, oletko töissä, onko lapsia jo jne.

[QUOTE="gen";22987906]Mulla tuli keskenmeno hyvin samoissa ja heti tärppäs seuraavassa kierrossa (ja 1v 3kk oltiin yritetty ennen kuin ekan kerran raskauduin), nyt menossa 36+4[/QUOTE]

Mukava kuulla, että teillä toinen sai alkunsa niin nopeasti, ja että raskaus on edennyt jo loppusuoralle :)

Meillä tämä tärppäsi helposti, toisesta ehkäisyttömästä kerrasta. Minulla on kyllä kierto todella säännöllinen, ja merkit ovulaatiosta niin selviä, että tärppipäivät on helppo tietää. Onneksi niin, sillä ei olla kauhean aktiivisia petipuuhissa.

Yhteistyössä